TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עדכון מסחר בוול סטריט

null, 28/11/22
שלום לכולם,

המדדים בארה"ב נסחרים בירידות, בהובלה שלילית של מגזר האנרגיה.

אפל AAPL יורדת כאחוז וחצי, כאשר אי-שקט גובר במפעל הסיני פוקסקון אשר מעורר דאגות של פגיעה גדולה יותר בייצור המוגבל ממילא של דגמי אייפון 14 מתקדמים.
בנפרד, בלומברג ניוז דיווחה מוקדם יותר שיכול להיות מחסור של 6 מיליון יחידות אייפון פרו השנה בגלל בעיות הקשורות בייצור.
לקוחות בארצות הברית ממתינים כ-33 ימים עד שדגמי ה-iPhone 14 Pro ו-Pro Max שלהם יימסרו הביתה, בעוד שאותם דגמים אינם זמינים לאיסוף בחנות.
מניית אפל ירדה ב-3.4% בנובמבר על רקע מצוקת הייצור, לעומת עלייה של 2% במדד הנאסד"ק.

שמועות על טסלה (TSLA) כי היא מפתחת גרסה מחודשת של דגם 3 של החברה. יצרנית הרכב החשמלי שואפת לצמצם את עלויות הייצור.
מוקד אחד של העיצוב המחודש הוא הפחתת מספר הרכיבים והמורכבות בחלק הפנימי של הדגם 3 תוך התמקדות בתכונות שרוכשי טסלה מעריכים, כולל התצוגה.
העיצוב המחודש מגיע כאשר מכונית הסדאן החשמלית מתמודדת עם תחרות מוגברת מצד BYD של סין (OTC:BYDDY), יונדאי (OTC:HYMLY) וההפצות הקרובות של יצרניות רכב גדולות אחרות.
לחברה יש רק ארבעה דגמים בייצור, כך ששינויי עיצוב בהרכב הם בעלי חשיבות רבה יותר בהשוואה ליצרניות רכב מבוססות.
בפועל היו שדרוגי מערכת הפעלה לדגם 3 עד היום, אך זה נחשב פחות בעיני הקהל הצרכני משינוי פיזי.
מניות TSLA ירדו ב-2.08% במסחר לפני השוק וכעת הסתובבו לעליות של 1.5%

מניות ביוג'ן (BIIB) יורדות 3%- שדיווח של Science.org קבע כי אישה שהשתתפה בניסוי של טיפול ניסיוני באלצהיימר מתה לאחרונה מדימום מוחי.
לפי הדיווח, כמה חוקרים קשרו את הדימום במוח לתרופה. אומרים שזהו המוות השני שנחשב קשור לתרופה מה שמגביר את השאלות לגבי בטיחותה.

מניות חברות התעופה התקשו בפתיחה למרות נתונים המצביעים על כך שסוף השבוע החגיגי הביא את מספר הנוסעים הגבוה ביותר בשדות התעופה בארה"ב מזה שלוש שנים.
נתונים של הסוכנות לביטחון תחבורה הצביעו על כך ש-2.56 מיליון נוסעים השתמשו בשדות תעופה בארה"ב ביום ראשון, המספר הגבוה ביותר ליום אחד מאז דצמבר 2019.
למרות זאת, המספר עדיין היה יותר מ-11% מתחת לנתון המקביל לפני שלוש שנים, בחג ההודיה האחרון ללא קורונה כאשר 2.88 מיליון נוסעים נבדקו.
מניות יונייטד איירליינס (UAL) דלתא אייר ליינס (DAL) אמריקן איירליינס (AAL) ירדו סביב 1.7%-. סאות'ווסט איירליינס (LUV) ירדה ב-1.1%.
המספרים אישרו את ההתאוששות ההדרגתית של הנסיעות המקומיות בטיסה, אך חוסר יכולתם לשבור את השיא של 2019 הוא עדות ללחץ על ארנקי הצרכנים בשנה שבה חברות התעופה העלו את המחירים שלהן באכזריות (כ-30%) כדי לנצל את הביקוש.

המניות הקמעונאיות קיבלו דחיפה מסוף שבוע עמוס של קניות בחגים בארה"ב, שבו הצרכנים דחפו את מכירות הבלאק פריידי לשיא וכן במכירות הסייבר מאנדיי היום.
וולמארט (WMT) עלתה ב-0.4%, ומניית טרגט (TGT) עלתה ב-1.2% בעוד אמזון (AMZN) עלתה ב-2%

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il