TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

לאחר בלאק פריידי

null, 28/11/22
שלום לכולם,

נתונים שפורסמו לאחר הבלאק פריידי מצביעים על תיאבון הצרכנים שלא נבלם על רקע האינפלציה. אמנם התנועה לקניונים הייתה דלילה מהצפוי, אך תעבורת האינטרנט נותרה חזקה. לפי Adobe Analytics, קונים בארה"ב הוציאו שיא של 9.12 מיליארד דולר על מכירות בלאק פריידי באינטרנט.
נתון השיא הגיע על רקע הנחות גדולות בקרב קמעונאים רבים, שעובדים עם רמות מלאי מנופחות (תזכורת לסקירה על פי מייקל בארי שחזה בדיוק את זה עד סוף השנה, כאשר המליץ לעקוב אחר מדד סנטימנט הצרכנים של מישיגן כאינדיקטור לגל היורד הגדול הבא).

הזינוק של 2.3% במכירות המקוונות מהשנה הקודמת יותר מהכפיל את הצפי. בנוסף, מכירות הסייבר מאנדיי צפויות לעלות על הביצועים בבלאק פריידי, עם מכירות המתוכננות להגיע לרמה הגבוהה ביותר של 11.2 מיליארד דולר ומוסיפות לחזק את תעשיית המסחר האלקטרוני.

"עם מבצעי חגים שמתחילים הרבה לפני סוף השבוע של חג ההודיה, הצרכנים ביצעו קניות אסטרטגיות למבצעים הטובים ביותר של העונה", הסבירה מישל מאייר, הכלכלנית הראשית של מכון הכלכלה של מאסטרקארד. "קמעונאים סיפקו ביום שישי השחור עם עסקאות שפיתו את הצרכנים למלא את העגלות שלהם למרות הסביבה האינפלציונית".

תחזית: אדובי מצפה ששבוע הסייבר - חמשת הימים מיום חג ההודיה עד סייבר מאנדיי - יניב סך של 34.8 מיליארד דולר בהוצאות מקוונות, עלייה של 3% בהשוואה לשנת 2021.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il