TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לסופ"ש

null, 26/8/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים על ארה"ב נסוגים מעט לאחר העלייה של אתמול .

תשואות האוצר קופצות עם משקיעים הממתינים לנאום של יו"ר הפדרל ריזרב ג'רום פאוול, אשר ינסה כנראה לשכנע את השווקים שהפד רציני בשמירה על מדיניות מוניטרית הדוקה כל עוד האינפלציה תישאר מעל 2%, גם אם הפעילות הכלכלית תפגע.
עם הקלה בתנאים הפיננסיים מאז העלאות ריבית של 0.75% ביוני וביולי, יהיה צורך בהידוק נוסף כדי לזרז את תהליך הדיסאינפלציה.

מחירי הנפט גבוהים יותר ואילו הזהב נמוך יותר.

לאחר דיווח כספי, מניות WDAY, ULTA ו-GPS נסחרות בתוצאות גבוהות יותר בעוד AFRM, MRVL ו-DELL נמוכות יותר.

אילון מאסק הכריז על מיזם חדש שיכלול שותפות עם חברת הטלקום האמריקאית T-Mobile TMUS.
מטרת התוכנית היא לחסל "אזורים מתים" על ידי שימוש באנטנות גדולות בדור השני של לווייני סטארלינק של ספייס אקס כדי לשדר ישירות לטלפונים סלולריים של צרכנים.
רוב הסמארטפונים הנוכחיים יעבדו עם השירות החדש, שצפוי להיכלל בחינם בתוכניות החודשיות הפופולריות ביותר של T-Mobile. 
"לא יהיה לזה רוחב הפס של טרמינל Starlink, אבל זה יאפשר שליחת הודעות טקסט, זה יאפשר תמונות ואם אין יותר מדי אנשים באזור הסלולרי, אתה יכול אפילו לקבל קצת וידאו", על פי מאסק. "לא נקרא עוד על הטרגדיות האלה שקרו בהן אנשים הלכו לאיבוד ואם רק היו יכולים לקרוא לעזרה הם היו בסדר".
נותרו מכשולים מכיוון שה-FCC עדיין צריך לחתום על השימוש של SpaceX בספקטרום האלחוטי של T-Mobile. מאסק ידוע גם כמי שמציג חזונות גרנדיוזיים הרבה לפני שניתן יהיה לגלגל פרויקט לשוק, כמו רשת המוניות האוטונומיות של טסלה, קווי זמן של משאיות החצי והסייבר, התקנת 1,000 גגות סולאריים בשבוע, מנהרות להסעת המונים וכו'.
בין אם השירות הסלולרי יוצא לדרך ובין אם לאו, Starlink מתגבר על יריביו. פייסבוק (META) נטשה את התוכניות עבור מל"טים אינטרנטיים מופעלי שמש ב-Aquila שלה ב-2018, בעוד אלפבית (GOOGL) משכה את פרויקט בלוני האינטרנט Loon בשנה שעברה. נראה שהעתיד בהחלט שייך ללוויינים במסלול נמוך סביב כדור הארץ,  פרויקט קויפר של אמזון (AMZN) בעיקר על הנייר והמתחרה OneWeb שיגרה רק 218 לוויינים (לעומת 3,000 התומכים כיום ברשת Starlink). גם AST SpaceMobile ASTS בונה רשת פס רחב סלולרית עולמית בחלל, אך השיגור המתוכנן הראשון שלה יקרה רק בספטמבר.

אלקטרוניק ארטס EA עלתה ב-13% בעקבות דיווח לפיו אמזון AMZN עומדת להציע הצעות למוציאה לאור של משחקי וידאו.
מניית גאפ (GPS) עלתה ב-6.7% לאחר שקמעונאית הבגדים דיווחה על תוצאות כספיות
מניית טוויטר (TWTR)  קיבלה הוראה על ידי שופט להעביר חלק מהדיונים הפנימיים שלה על חשבונות ספאם לאלון מאסק, שמנסה לסיים את העסקה שלו בשווי 44 מיליארד דולר לרכישת החברה.
מניית ULTA עלתה ב-3.6% לאחר שרשת חנויות היופי העלתה את תחזית הרווחים וההכנסות שלה לשנה כולה ונהנתה מהביקוש הצרכני המראה סימני חוסן.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il