TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 23/8/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים שטוחים לאחר לחץ מכירות משמעותי אתמול, כאשר הנאסד"ק ירד בפעם הרביעית ב-5 הימים האחרונים, הדולר זינק והתשואות עלו לפני פרשנות השבוע של יו"ר הפד פאוול בג'קסון הול בפגישת הפד.

התשואה על אג"ח האוצר האמריקאי ל-10 שנים טיפסה מעל 3% לראשונה מזה חודש.
מדד S&P 500 נופל רחוק יותר מהממוצע הנע של 200 יום, לאחר בדיקה וחוסר הצלחה לפרוץ את הרמה.
מדד ה-S&P 500 ירד ב-2.1% בירידה הגדולה ביותר שלו מאז ה-16 ביוני הדאו ירד ב-1.91% והנאסד"ק ב-2.55%.

הנתונים בארה"ב כוללים את מדד מנהלי הרכש של אוגוסט, אמון הצרכנים, מכירות בתים חדשים בקשות למשכנתאות ומדד הייצור.

האירו ירד לרמה הנמוכה ביותר מזה כמעט 20 שנה. המטבע האירופי נפל בחשש גובר לגבי הסיכויים הכלכליים שלו, בעוד שמחירי החשמל באזור עלו בן לילה, נתוני מנהלי הרכש חלשים יותר מראים חשש גובר למיתון.

שר הנפט של ערב הסעודית עם אזהרות על קיצוץ אפשרי בתפוקה.
החוזים העתידיים על הנפט צנחו ב-27% מאז אמצע יוני על רקע החששות מהאטה בכלכלה העולמית והמשלוחים והאפשרות שעוד נפט איראני יחזור למגרש במקרה של הסכם גרעין.
החשש לאחר דברי הסעודים שאופק+ עלולים להוריד את קצב הייצור בחודש הבא.
"שווקי ניירות ההשקעות והשוק הפיזי הפכו מנותקים יותר ויותר", הכריז עבדולעזיז בן סלמאן, והוסיף כי כוחות ש"מערערים את היציבות של שוקי הנפט רק יחזקו את נחישותנו".
כאשר העתיד לא ברור קשה מאוד לצרכנים התעשייתים לחשב עלויות גידור או להתמודד עם סיכונים בסיסיים.
המעגל הזה מועצם על ידי זרם של סיפורים לא מבוססים על ירידה חדה בביקוש, אי בהירות וחוסר ודאות לגבי ההשפעות הפוטנציאליות של מכסי מחיר, אמברגו וסנקציות.
במובן מסוים השוק נמצא במצב של סכיזופרניה, וזה יוצר סוג של שוק יו-יו ושולח אותות שגויים בזמנים שבהם נחוצים יותר מתמיד נראות ובהירות רבה יותר ושווקים מתפקדים היטב כדי לאפשר למשתתפים בשוק גידור יעיל ולנהל את הסיכונים העצומים.
החוזים העתידיים על הגז הטבעי המשיכו לשיאים חדשים של 14 שנים, כאשר הביקוש מאירופה לקראת החורף הקרוב שומר על שוק ה-LNG הדוק מאוד.

לא קל להפסיק לעבוד מהבית
עובדים באפל (AAPL) נגד מנדט החזרה לתפקיד של החברה, המחייב את הצוות להגיע פיזית למשרד למספר ימים בשבוע החל מה-5 בספטמבר.
עצומה שהשיקה קבוצת עובדים המכנה את עצמה "אפל ביחד" דורשת להמשיך בסידור העבודה הגמיש שהחל במהלך המגיפה, אך הוארך מספר פעמים מסיבות שונות, לרוב גלי קורונה נוספים.
העובדים ביקשו שכל עובד ידבר ישירות עם המנהל הישיר שלו כדי לקבוע איזה סוג של הסדר גמיש הוא הטוב ביותר עבור העובד ואפל, וכי הסדרים אלו לא ידרשו אישור גבוה יותר, נהלים מורכבים או מסירת מידע פרטי.
בצד השני של הגדר עומד מנכ"ל אפל, טים קוק, שרוצה לשמר את "שיתוף הפעולה האישי שכל כך חיוני לתרבות שלנו". הוא גם הביע דאגות לגבי עבודה מרחוק, וכינה אותה "האם של כל הניסויים". בינתיים, יותר מ-10,000 עובדי אפל הצטרפו לקבוצת "Remote Work Advocacy" ב-Slack, פלטפורמת המסרים הפנימית המשמשת את ענקית הטכנולוגיה וחברות רבות אחרות.
על פי משרד העבודה האמריקאי, 7.1% מהמועסקים עבדו בטלפון מהבית בגלל מגיפת הקורונה בחודש יולי, ללא שינוי לעומת החודש הקודם.


סדרת הקדם של "משחקי הכס" המקודמת ביותר, House of the Dragon, קבעה שיא צפייה בהשקה עבור HBO בבעלות האחים וורנר-דיסקברי (WBD), ומשכה 9.986 מיליון צופים בהפצת הטלוויזיה המסורתית שלה ובפלטפורמות HBO Max ביום ראשון.
זה הקהל הגדול ביותר לסדרה מקורית חדשה בתולדות HBO. זו הייתה גם השקת הסדרה הגדולה ביותר ב-HBO Max ברחבי ארה"ב, אמריקה הלטינית ואירופה/מזרח התיכון/אפריקה.
הסדרה היקרה זכתה לדחיפה השיווקית הגדולה ביותר אי פעם של HBO, לפי מנכ"ל "האחים וורנר-דיסקברי" דיוויד זסלב, וההימור לא יכול להיות גבוה יותר.
אנליסטים ומשקיעים יצפו מקרוב בבית הדרקון עבור מדדי צפייה כדי לראות אם המומנטום יימשך במהלך הסדרה בת 10 הפרקים.
המניה עולה בטרום המסחר כ 1.5%

קיצוץ חד בתחזית להמשך של זום וידאו (ZM) שחשפה את היקף המאבק שלה לצמוח מעבר להיצע הווידיאו הבסיסי שלה. המניה ירדה ביותר מ-10% לאחר שהחברה חתכה את תחזיות הרווח וההכנסות השנתיות שלה, כאשר הביקוש לפלטפורמת ועידת הווידאו מתקרר משיא מגיפה על רקע תחרות קשה.
מניית מייסי'ס (M) עלתה ב-2.1% לאחר שהקמעונאית גברה על הציפיות עם הרווח וההכנסות שלה ברבעון השני, למרות שחתכה את התחזיות לשנה כולה, בטענה שהאינפלציה פוגעת בכוח ההוצאה של הצרכנים.
מדטרוניק (MDT) הוא השם הגדול שמדווח על רווחים לפני הפתיחה, 1.13$ למניה לפי הצפי של 1.12$ למניה.
חברת המסחר האלקטרוני הסינית ג'יי די דוט קום (JD) מדווחת על רווח גדול מהצפוי של 4.06$ למניה לעומת צפי של 2.78$ למניה ועולה בכ-3.4%.
מניית דיקס ספורטינג גודס (DKS) עלתה ב-1.4% לאחר שקמעונאית הספורט העלתה את תחזית מכירות החנויות המקבילות שלה לשנת 2022 לאחר תוצאות רבעוניות חזקות מהצפוי.
אילון מאסק זימן מסמכים ממייסד טוויטר (TWTR) והמנכ"ל לשעבר, ג'ק דורסי, במטרה לחזק את טיעוניו לגבי משתמשי הספאם והבוטים של חברת המדיה החברתית, כאשר הוא מנסה להדוף את הניסיונות של טוויטר לאלץ אותו לקנות אותה. טוויטר תבעה את מאסק על כך שלא המשיך בהצעת הרכש המחייבת שלו מוקדם יותר בקיץ, בעוד מאסק הגיש תביעה נגדית בטענה שטוויטר הסתירה מידע על חשבונות ספאם.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il