TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 18/8/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים על ארה"ב בעלייה מתונה.
זאת לאחר שהמדד הראשי S&P500 נתקל בהתנגדות ממוצע נע 200 אשר מעבר המסחר מעליו יהיה אישור נוסף לשוק שורי לתקופה הקרובה.

הפרוטוקולים פורסמו מפגישת המדיניות המוניטרית של הפד ביולי ורמזו על המשך העלאות הריבית למרות היחלשות הכלכלה. ובעי המדיניות של הפדרל ריזרב דנו בסיכונים לצמיחת התמ"ג, לרבות האפשרות שלהידוק התנאים הפיננסיים "תהיה השפעה שלילית גדולה מהצפוי על הפעילות הכלכלית", במילים אחרות, העלאות הריבית שלה עלולות להטות את כלכלת ארה"ב למיתון. סיכונים שליליים אחרים כללו שיבושים נוספים הקשורים למגפה או ש"התפתחויות כלכליות גיאופוליטיות וגלובליות יובילו להפרעות כלכליות או פיננסיות שליליות נוספות".
תמחור החוזים מבטא סיכוי של 60% שהעלאת הריבית הבאה תהיה של חצי אחוז בלבד וכ - 40% למהלך של 0.75%.

הנתונים בארה"ב היום כוללים את מדד הייצור הפד של פידלפיה באוגוסט, מכירות בתים קיימים ותביעות ראשוניות לאבטלה. מחירי הנפט עלו על רקע החמרה בנתוני המלאי.

לאחר שבריטניה הפכה לכלכלת ה-G7 הראשונה שמעלה את האינפלציה של 10% במחזור הנוכחי, הציפיות להידוק של בנק אוף אנגליה עלו והנתונים הראו שההוצאות הצרכניות מואטות בחדות.
חברת דירקטוריון הבנק המרכזי האירופי, איזבל שנאבל, אמרה לסוכנות הידיעות רויטרס ביום חמישי שתמונת האינפלציה של גוש האירו לא השתפרה מאז העלאת הריבית ביולי של ה-ECB, מה שמרמז שהיא מעדיפה העלאת ריבית נוספת של חצי אחוז בחודש הבא, גם כשסיכוני המיתון יתגברו. "החששות שהיו לנו ביולי לא השתפרו", היא אמרה.
הבנק המרכזי של נורבגיה האחרון להעלות את הריבית בחצי אחוז - בעקבות מהלך דומה בניו זילנד.

הביקוש בסין ממשיך להדאיג מכיוון שהבצורת ההולכת ומחריפה משפיעה על אספקת החשמל בנוסף להתפרצויות מתמשכות של הקורונה (הסינים מחוסנים בחיסון סיני שיעלותו פחותה מאלו האמריקאים) כמו כן המתחים מול טייוואן.

דוחות רווחים במרכז: אסתי לאודר (סימול:EL), קול'ס (סימול:KSS), אפלייד מטריאלס (סימול:AMAT)

אסתי לאודר (EL) חזתה מכירות לשנה כולה ורווח מתואם מתחת להערכות, עקב פגיעה מסגרי הקורונה בשוק הגדול בסין.
המדינה, שהקלה לאחרונה את מדיניות האפס-קוביד שלה, ראתה זינוק במספר המקרים, וההגבלות שלאחר מכן הותירו חברות עם נוכחות במדינה תקועים עם ערימות של מלאי שלא נמכר, כאשר צרכנים זהירים מתרחקים ממחוזות קניות צפופים.
אסתי לאודר גם מתמודדת עם לחץ ממרכז התיירות של סין הניאן שהאריך את הסגר בשבוע האחרון, והשפיע על המותגים שלה.
החברה צופה שהמכירות נטו לשנת 2023 יעלו בין 3% ל-5%, בהשוואה להערכת האנליסטים העלייה הממוצעת היא של 7.6%.
בנוסף הרווח המתואם למניה לשנת 2023 יעלה בין 5% ל-7%, מתחת להערכות של רווח של 10.5%.
מניות החברה מניו יורק יורדות ב-3% בטרום המסחר.

מניית סיסקו (CSCO) עולה כ 4% בטרום המסחר לאחר דיווח התוצאות הרבעוניות שעלו על הציפיות, בסיוע חוזק בשירותים ונתנה תחזית חיובית לשנת 2023.

אפל (AAPL) בוחנת לקיים את אירוע מוצרי הסתיו השנתי שלה, כולל ההכרזה על קו מוצרי האייפון 14 שלה, ב-7 בספטמבר. אייפון 14 עשוי לכלול ארבעה דגמים, כולל Pro ו-Pro Max, אשר חלק מהאנליסטים מצפים כי שניהם יראו עליית מחיר של 100 דולר לעומת דגמי ה-אייפון 13 Pro ו-Pro Max של השנה שעברה.
באירוע צפויים לחשוף שלושה דגמי Apple Watch ואולי גם מחשבי מק ואייפד חדשים. בלומברג דיווחו גם כי המוצרים החדשים של אפל עשויים להגיע לחנויות בארה"ב כבר ב-16 בספטמבר.
המניה כבר עומדת בפני שיא כל הזמנים וניתן לציין יעדים עולים של 200$ ומעל 220$.

נטפליקס (NFLX) מתבהרים פרטים על החבילה המוזלת הכוללת פרסומות אשר תכלול חסימת הורדה של תוכניות וסרטים, כך מדווח בלומברג. מפתח אפליקציות שחקר את קוד אפליקציית נטפליקס מצא שורת טקסט באפליקציה שאומרת: "הורדות זמינות בכל התוכניות מלבד נטפליקס עם מודעות". הקוד גם מציין באופן לא מפתיע שמשתמשים לא יוכלו לדלג על מודעות, ושבקרות ההשמעה לא יהיו זמינות במהלך הפסקות פרסומות. ההורדה זמינה בתוכניות הרגילות של נטפליקס, כך שמשתמשים יכולים לצפות בסרטים ותוכניות במקומות ללא גישה לאינטרנט, כמו בעת נסיעה או טיסה.
נטפליקס שמתנגדת היסטורית להתרת פרסומות בשירות - משיקה את אפשרות השירות לאחר שהודיעה בחודש שעבר שהיא תשתף פעולה עם מיקרוסופט MSFT כשותפת הפרסום שלה.

בקריפטו ברוקר הקריפטו ג'נסיס נפרדים מהמנכ"ל ומצמצים 20% מכוח העבודה שלה. דו"ח חדש הראה שהפריצות בשוק הקריפטו זינקו ב-60% ב-2022 לעומת 2021.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il