TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירה לפתיחת השבוע בוול סטריט

null, 15/8/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית

זאת לאחר ששוק המניות חתם את השבוע הרביעי ברציפות בעליות, ומטבעות הקריפטו את השבוע השישי, כאשר נכסי הסיכון ממשיכים לעלות.
מדדי המחירים לצרכן ומחירי היצרן של יולי הראו שניהם ירידה באינפלציה, המונעת בעיקר על ידי הירידה במחירי האנרגיה. אמנם מדד המחירים לצרכן ומדד מחירי היצרן של יולי - החלו להראות הקלה מסוימת בעליית המחירים, אך כלכלת ארה"ב עדיין רחוקה מלהגיע ליעד האינפלציה של הפדרל ריזרב של 2%
רוברט פריק, כלכלן תאגידי ב- Navy Federal Credit Union, טוען כי העליה במחירי המזון צפויה להישאר לזמן רב לאחר ניתוח מצב משק החי בארה"ב.
הפריון של העובדים בארה"ב ירד בקצב התלול ביותר מאז שנת 1948, בעוד שעלויות העבודה ליחידה עלו יותר מהצפוי.

'מניות הממים' עדיין חיות וקיימות, כולל AMC, בד בת' אנד ביונד BBBY גיים סטופ GME ועוד. בכל שבוע יש כוכבת והשבוע נראה שהמיקוד יהיה על מג'יק אמפייר גלובל סימול: MEGL
פלוטון PTON הכריזה על הסיבוב השני של שינויים גדולים בעסקיה השנה, ושלחה את המניה לזינוק.

אפל AAPL מניחתה מכה נוספת על הפרסום של פייסבוק (META). מודעת דרושים לאחרונה הראתה שאפל בונה צוות לניהול פלטפורמת צד ביקוש (DSP) ומציעה מיקומי פרסום נוספים ב-App Store שלה.
החברה מקשה על חברות המסתמכות על מעקב בין אפליקציות ואתרים אחרים לפעול. בעוד אפל ממשיכה במאמציה להפוך את הפרסום למחולל הכנסות משמעותי עבור עסקיה, רבים מצפים שהיא תמשיך להקשות על פעילותן של חברות ad-tech אחרות בתוך האקוסיסטם של אפל.

סרי לנקה מאפשרת לספינת מעקב סינית לעגון בנמל שלה. בעוד סרי לנקה מתמודדת עם המשבר הכלכלי החמור ביותר שלה בהיסטוריה שלאחר העצמאות, הודו וסין מתחרות על השפעה אזורית נוספת. כעת, למרות דחיפה מהודו ומארצות הברית, המדינה מאפשרת לסין לעגון את ספינת ואן וואנג 5 בנמל הדרומי ביותר שלה.
הספינה היא ספינת מעקב החלל החדשה ביותר של סין, המשמשת לניטור שיגורי לוויינים, רקטות וטילים בליסטיים בין-יבשתיים.

האטת הצמיחה בסין מעוררת דאגות לגבי הכלכלה העולמית בעוד המתיחות הגיאופוליטית בין בייג'ין לארה"ב לא תמה. צבא סין אמר כי ביצע תרגילים נוספים ליד טייוואן ביום שני, כאשר קבוצה של מחוקקים אמריקאים ביקרה באי ופגשה את הנשיא צאי אינג-וון.
נתוני סין החלשים יותר הייצור התעשייתי, הקמעונאות והדיור מאכזבים כולם) משפיעים על מחירי הסחורות בשלב מוקדם, הנפט גולש ביותר מ-4%. בינתיים, הבנק העממי של סין הוריד את ריבית מסגרת ההלוואות שלו לשנה בעשירית האחוז ל-2.75% והוריד את ריבית ההלוואות לשבעה ימים ל-2%.

הושלמו יותר מ-90% מדיווחי הרווחים הרבעוניים, עם תוצאות שיגיעו מקמעונאי הענק השבוע, כולל HD WMT שהורידו את התחזיות פעמיים במהלך השבועות האחרונים) כמו גם TGT ו-LOW.
החדשות הרעות עבור הקמעונאים הגדולים צפויות להמשיך לזרום למחצית השנייה של 2022, על פי מורגן סטנלי. הערה ללקוחות לאחר מחצית שנה קשה בתחום - לקראת שבוע רווחים עמוס, אנליסט המניות סימאון גוטמן ייעץ שהעלייה של המגזר עשויה להיות קצרת מועד. הוא ציין שכמחצית מהחברות כבר חתכו את התחזיות השנה.
עם זאת, למרות המהלך המונע למתן ציפיות, גוטמן רואה את זה כ"כמעט בלתי נמנע" שתיקונים שליליים נוספים יגיעו במהלך שבוע הרווחים הקרוב.

הלהיט של נטפליקס NFLX "דברים מוזרים" שוב על רייטינג הסטרימינג - כשהיא מחזיקה במעמד כתוכנית היחידה שהזרימה מעל מיליארד דקות במשך השבוע.
ההיצע שהתקרב ביותר ללהיט האימה/מדע בדיוני היה סרט האנימציה של נטפליקס עצמו "חיית הים", שהכפיל את הדקות שלו מהשבוע הקודם ל-920 מיליון.
המתחרה אמזון פריים (AMZN) שומרת על המומנטום שלה עם שתי תוכניות מובילות: סדרת הפעולה The Terminal List במקום השלישי עם 887 מיליון דקות שזרמו; ועם סיום העונה שלה, The Boys של אמזון החזיקה במקום החמישי עם 828 מיליון דקות.

מנכ"ל ארמקו הסעודית אמין נאצר, אמר ביום ראשון כי היא מוכנה להעלות את ייצור הנפט הגולמי לקיבולת המקסימלית שלה של 12 מיליון חביות ליום אם תתבקש לעשות זאת על ידי ממשלת סעודיה.
"אנו בטוחים ביכולת שלנו להגביר עד 12 מיליון חביות ביום בכל פעם שיש צורך או קריאה מהממשלה או ממשרד האנרגיה להגדיל את הייצור שלנו", אמר נאסר.
ההערות הגיעו כאשר ארמקו דיווחה על עלייה של 90% ברווח ברבעון השני לרמה גבוהה מהצפוי של 181.64 מיליארד ריאל (48.4 מיליארד דולר), הרווח הנקי הרבעוני הגבוה ביותר של חברת הנפט הממשלתית מאז החלה להסחר בבורסה הסעודית ב-2019

מניית אסטרה זנקה (AZN) עלתה ב-2.6% לאחר שיצרנית התרופות אמרה כי תרופת הסרטן שלה, Enhertu, עיכבה את התקדמות סוג של סרטן שד מתקדם בחולים שטופלו בעבר, מה שמגביר את הסיכויים לאישורים רגולטוריים נוספים.

חברות הגז הטבעי בגרמניה הודיעו כי יטילו היטל של 2.419 אירו סנט לקילו-וואט-שעה על חשבונות הלקוחות מאוקטובר, במטרה לרסן את הביקוש ולחזק את התזרים של המגזר שנהרס עקב קיצוץ אספקת הגז הרוסית.
ההיטל היה במחצית התחתונה של טווח 1c-5c שהתוותה ממשלת גרמניה. ההתפתחות מגיעה באותו שבוע שבו הכלכלה הגדולה באירופה מתכוננת למכה נוספת, כאשר מפלס המים הנמוך בנהר הריין צפוי לעצור דוברות המובילות פחם ומזוט לתחנות כוח רחוקות יותר מפרנקפורט.
עוד באירופה, האופוזיציה הבריטית קראה להגדלת מס הנפט על רווחי חברות האנרגיה כדי לעצור כל עלייה נוספת בחשבונות משקי הבית באוקטובר. אך תשומת הלב של המפלגה השמרנית השלטת מרוכזת בתחרות המנהיגות המתמשכת שלה, עדיין נאבקת לנסח כיצד היא תגן על הציבור מפני עלייה צפויה במחירים.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il