TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עדכון סייב פודס SVFD

null, 23/6/22
שלום לכולם,

מניית סייב פודס SVFD

פוזיציה לא גדולה מאוד אבל חשובה של מעל 4000 מניות נרכשו ע"י בית ההשקעות פסגות

SVFD זוכה להכרה אורגנית על הטיפול האקולוגי שלה להגנת יבול
רישום על ידי מכון סקירת חומרים אורגניים מאפשר שימוש ב-SaveProtect Organic® של החברה בייצור ועיבוד אורגני מאושרים

סייב פודס חברת טכנולוגיה חקלאית-מזון המתמחה באקולוגי הגנת יבול שעוזרת להפחית בזבוז מזון ולהבטיח בטיחות מזון, הודיעה כי טיפול היבולים SaveProtect Organic® להארכת חיי המדף של פירות וירקות טריים נרשם על ידי המכון לביקורת חומרים אורגניים ("OMRI"), בינלאומי ארגון ללא מטרות רווח המספק סקירה עצמאית של מוצרים המיועדים לשימוש בייצור ועיבוד אורגני מאושרים.
המשמעות היא שניתן להשתמש במוצרי OMRI Listed® בייצור ועיבוד אורגני מאושרים במסגרת התוכנית הלאומית האורגנית של USDA.

"לתעשיית הפירות והירקות האורגניים יש משימה קשה מאוד, המתמודדת עם חיי מדף קצרים ופתרונות זמינים מוגבלים, עם בעיות פסולת ותחבורה גבוהות שגורמות לעלויות גבוהות יותר", אמר דן שטיבל, מנכ"ל החברה הבת הישראלית של סייב פודס. "עם הרישום של OMRI, סייב פודס ממוקמת כעת טוב יותר לספק ערך משמעותי לשוק האורגני על ידי מתן פתרונות יעילים ובמחיר סביר להתמודדות עם אתגרים אלו."

חיי מדף ארוכים מציעים למגדלים, קמעונאים וצרכנים חלון ארוך יותר לשינוע, למכור, לאחסן ולצרוך תוצרת. הפתרונות של סייב פודס אינם רעילים וקלים ליישום, והם לא רק מאריכים את חיי המדף, אלא מספקים רמה גבוהה של בטיחות מזון המועילה לצרכנים.

כמוצר של OMRI Listed®, SaveProtect Organic® יכול לשמש כמרכיב אינרטי בשילוב עם רכיבי הדברה פעילים המותרים בהתאם לתוכנית האורגנית הלאומית של USDA.

בנוסף מנהיגי התעשייה מברכים על מחקר חדש של הטיפול של SVFD המראה חיי מדף מוארכים של מנגו תוך חיסול כמעט מוחלט בצורך בחומרי הדברה לאחר הקציר.
יצוא גליל, יצואנית התוצרת הטרייה השנייה בגודלה בישראל, מתכננת להשתמש בפתרון של סייב פודס למנגו שלה בעונת 2022-2023 הקרובה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il