TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לקראת השבוע

null, 20/6/22
שלום לכולם,

היום אין מסחר עקב יום חג בארה"ב, המציין את יום שחרור העבדים לאחר מלחמת האזרחים.

שווקי המניות נהנו מיום עלייה עם תנודתיות נמוכה יותר בשישי, למשקיעים לקח יום לעכל את המהלכים האחרונים והאגרסיביים למטה. ירידה במחירי הנפט והגז הטבעי גרמה לחלק להרגיש שאנו עשויים בדרך להקלה מסוימת באינפלציה בזירת האנרגיה. או שאולי היה זה ​רק יום של עייפות מוכרים לאחר ש-90% ממניות ה S&P500 ירדו בחמישה מתוך שבעת ימי המסחר האחרונים?

מעניין לציין שחלק מחזאי המאקרו והאסטרטגים כבר החלו להסתכל אל סופו של השוק הדובי מאוחר יותר השנה עם דיונים על האופן שבו הרבעון הבא יכול להניע את צמיחת הרווחים ולהוביל לשיאים חדשים בשוק השורי בשנים האחרונות

המשקיעים יתחברו בשבוע הקרוב למציאות הריבית החדשה, כאשר יו"ר הפד ג'רום פאוול אמור להעיד בפני הקונגרס וצפוי לחזור על הצורך להילחם באינפלציה באמצעות העלאות ריבית אגרסיביות (העלאה נוספת של 0.75% צפויה ביולי).

פדקס FDX תדווח על תוצאות ביום חמישי לאחר סגירת השוק.
בעוד שענקית משלוחי החבילות השיגה ביצועים משמעותיים יותר מהשוק בחודשים האחרונים, מורגן סטנלי הזהירה לאחרונה את הלקוחות שהיא מצפה שהחברה תחמיץ את תחזית האנליסטים בשורת הרווח למניה EPS.

אמזון AMZN עורכת השבוע כנס בן ארבעה ימים על AI, רובוטיקה ואוטומציה אשר ירכז עניין בעולם הטכנולוגיה.

ארגון הבריאות העולמי נמצא באור הזרקורים, כאשר הסוכנות העולמית אמורה להצביע אם להכריז על אבעבועות הקוף כמצב חירום לבריאות הציבור.
החברות הבולטות של פיתוחים נגד אבעבועות הם SIGA Technologies (NASDAQ:SIGA), Bavarian Nordic (OTCPK:BVNRY) (OTCPK:BVNKF), Emergent BioSolutions (EBS) ו-GeoVax Labs (GOVX).
מניות הנשק יהיו במעקב גם השבוע, כאשר חלק מהרפובליקנים יפתחו את הדלת להצבעה אפשרית על הצעת חוק נשק.
Smith & Wesson (NASDAQ:SWBI), Sturm, Ruger (RGR), Vista Outdoor (VSTO), Sportsman's Warehouse (SPWH), AMMO (NASDAQ:POWW) ו-Olin Corporation (OLN)
הן חלק מהמניות שעלולות לראות תנודתיות נוספת .

ספליט - פיצול מניות חברת הסייבר פורטינט FTNT של 5 ל-1 יכנס לתוקף ב-23 ביוני.

בקופות הקולנוע: סוף שבוע ענק נוסף של רווחים בפתח
"שנות אור" של פיקסאר ודיסני (DIS) ייפתח בארה"ב על ביותר מ-4,200 בתי קולנוע עם מחזור צפוי של 70 עד 85 מיליון דולר במהלך סוף השבוע.
"עולם היורה: עולם חדש" של יוניברסל (CMCSA) צפוי להכניס כ- 60 מיליון דולר בסוף השבוע השני שלו
בעוד שטופ גאן של פרמאונט (PARA) (PARAA) יגיע ל-+400 מיליון דולר בארה"ב.

נתונים כלכליים שצפויים לצאת השבוע כוללים עדכונים על מכירות בתים קיימים מחר, תביעות ראשוניות לאבטלה ביום חמישי וקריאת אוניברסיטת מישיגן על סנטימנט הצרכנים ביום שישי.
נזכיר מהסקירה של אתמול כי מייקל ברי לוקח בחשבון את סנטימנט הצרכנים כמדד העיקרי לאינפלציה, צפויות המשך ירידות בקריאה.

נשאלנו לגבי פוזיציות הגנתיות לתקופת הירידות
כפי שציינו האפשרויות הטובות לדעתנו כרגע הן תעודה על הנפט USO
תעודה על החיטה WEAT
וכן אחזקת תעודות שורט PSQ או SH

אפשרות טובה לאחזקה כנגד עליית הריבית היא תעודת TBT אשר הולכת הפוך מתשואות האג"ח הצפויות לעלות.

הסיכון שלנו בתיק כרגע יכול לבוא מהודעה טובה לגבי המלחמה מכיוון רוסיה, מניות ספציפיות רבות מעניינות (גם אתכם אנו בטוחים) במיוחד לאחר שכבר ירדו הרבה, אך יש להמתין לסימני רגיעה ברורים (רצוי בליווי הצהרת כוונות תומכת של הפד, ומעבר לימים חד פעמיים של ירוק זוהר במדדים, שכן תנודתיות גבוהה היא חלק משוק שלילי)

בברכה,

צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il