TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סיכום סופ"ש בוול-סטריט

null, 12/6/22
שלום לכולם,

שוק המניות בארה"ב צונח ביום שני בהפסד הגרוע ביותר של יומיים ל-SPY מזה שנתיים.

כל שלושת המדדים העיקריים יורדים בין 4.2% ל-5.2%, מדד הדאו ירד כעת ב-10 מתוך 11 השבועות האחרונים, זהו רצף שלא נראה מאז השפל הגדול.  מחירי הזהב התייצבו סביב 1,875 דולר ורשמו עלייה של 1.4% השבוע.

מניות צמיחה הרגישות לריבית נכנסו ללחץ מתשואות גבוהות של משרד האוצר וסימני אזהרות רווחים נוספים במגזר הקמעונאי לאחר שטרגט (TGT) הזהירה מפני האטה במרווחים מוקדם יותר.

עבור הרבעון השני של 2022, 71 חברות S&P500 פרסמו תחזית רווח למניה EPS שלילית ו-31 חברות S&P500 פרסמו הנחיית EPS חיובית.

ברקע כמובן האינפלציה הגואה - נתוני המדד בשיא של 40 שנה אשר הביא גם לזינוק בתשואות האוצר ל 3.17% עם הציפיות שהפד יצטרך להעלות את הריבית בצורה אגרסיבית יותר מתחזקות, למרות סימנים להאטה בכלכלה.
המצב מסובך עבור הפד לקראת פגישת המדיניות בשבוע הבא, שבה העלאת ריבית חצי אחוז נראית בטוחה, אך גם העלאה גבוהה יותר אפשרית כדי להילחם במחירים העולים
עדיין לא הגענו לשיא האינפלציה, הפד לא יעצור בספטמבר לאחר העלאות הריבית ביוני/יולי, יש יותר אי ודאות לגבי "נחיתה רכה" של הפד עבור הכלכלה. כל זאת בנוסף לחששות המאקרו המתמשכים מכיוון סין ורוסיה.
סנטימנט הצרכנים ירד בינתיים לשפל שיא, נתון ראשוני של אוניברסיטת מישיגן על 50.2. במהלך השבוע (50 הוא נקודת האיזון, בד"כ נרצה לראות את המדד מעל 55 ואפילו 60)

גולדמן זאקס חתכה את המלצתה על NFLX, RBLX ו-EBAY למכירה (מנייטרלי), בין היתר בשל סביבה מאקרו-כלכלית חלשה יותר. כמו כן ציינה שרואים את הסיכון הגובר לכך שהצמיחה  תאט ואולי דרמטית בשנת 2023

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il