TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק, בחינת תמיכה טכנית

null, 19/5/22
שלום לכולם,

החוזים העתידייםאדומים ומאותתים על עוד יורד על רקע החששות שהאינפלציה חותכת בביצועי החברות.
האינפלציה הגואה, האטה בצמיחה, החששות ממיתון והעלאות ריבית אגרסיביות של הבנקים המרכזיים ממשיכים לדחוף את השווקים העולמיים למטה.

מדד הפחד ויקס שוב מזנק מעל רמת 30 וכעת על 32.1

תחזית זהירה של שניים מהקמעונאים הגדולים בעולם וולמארט WMT וטרגט TGT עקב עליית עלויות, ומעבר בהוצאות ממוצרים בעלי רווחים גבוהים יותר כמו מכשירי מטבח וטלוויזיות למוצרי יסוד כמו מזון ומוצרי היגיינה
עלויות דלק והובלה מוגברות גם פגעו ברווחים, כאשר ההוצאות על פריטים אלה צפויות כעת להיות "במיליארד דולר גבוהות השנה"

סיסקו CSCO דיווחה אמש, האחרונה במגזר הטכנולוגי, פרסמה תחזית חמורה לרווח ומכירות, והובילה את המניות לירידות במסחר המאוחר.

מדד S&P 500 נסגר בירידות של -4% ליום הגרוע ביותר מאז יוני 2020, בעוד שהנאסד"ק נסגר -5.1% ביום הגרוע ביותר שלו מאז ה-5 במאי.
גם ה-S&P וגם הנאסד"ק נמצאים במסלול לירידה שבועית זה 7 שבועות ברציפות
מדובר בהתחלה השנייה הגרועה ביותר לשנה בהיסטוריה (1932 היא הגרועה ביותר, ירידה של 32.9% במהלך אותה תקופה).

המהלכים הבאים?
תחזיות לכיוון השוק עד סוף 2022 משתרעות על כל הסקאלה, אבל כולם מסכימים שהפד יצטרך להדוף את פחדי הסטגפלציה לפני שדברים יתהפכו.

"מה שברור לי הוא שאין שוק, ואני חושב שכולנו מתעוררים לעובדה הזו עכשיו... אנחנו הולכים לרדת משמעותית השנה במניות לפני שנמצא תחתית", כך אמר גוגנהיים סקוט מינרד, מנהל ההשקעות הראשי העולמי של פרטנרס.

נמשיך לעקוב ולעדכן, ברמה הטכנית 3850 רמת תמיכה חשובה מאוד שיתכן ותעצור את הירידה, אך אם תשבר ככל הניראה נגיע ליעד יורד נוסף של 3700 בשלב ראשון.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il