| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
רציויראה, 8/1/17 רציו עברה הבוקר איחוד הון המניות שלה ביחס של 1:8 (נקרא גם SPLIT בוול סטריט)כל 8 מניות שהיו קיימות ברציו בידי בעל אחזקה כלשהו הפכו ל 1 ערך נקוב מבחינת הערך הכספי אין שום שינוי ...ואיחוד או פיצול מניות לא פוגע בשווי האחזקה רק הערך הנקוב משתנה מתוך מטרה פנימית של החברה בד"כ בוול סטריט כאשר מניה מתקרבת ל 1 דולר ומאיימת לרדת ממנו היא מבצעת ספליט של איחוד ומעלה את הערך שזו לחלוטין פעולה טכנית אם אני זוכר נכון טאואר ביצעה את זה לא מזמן בכל אופן יש גם פעולה הפוכה של הורדת הערך על ידי פיצול מניות במטרה הפוכה ליצור אפקט אולי פסיכולוגי של ערך נמוך על מנת להגדיל את הסחירות לעיתים יש בעיה מסויימת למשל באיחוד הבוקר בו מישהו מחזיק בכמות מניות שהיא לא מתחלקת ב 8 ...למשל מישהו החזיק ב 25500 מניות רציו עד אתמול באיחוד יש לו 3187 מניות + שארית....הפתרון הוא שמעגלים ל 3187 מניות ואת השארית הוא מקבל במזומן או שמקצים לו יחידות להשלמה אותן הוא רוכש נדמה לי שברציו מדובר על פתרון של הקצאה בכל אופן המטרה באיחוד ההון הספציפי הזה ברציו כאשר היא בעצם מקטינה באופן טכני את מספר יחידות ההשתתפות לא מספיק ברורה לי ביחס למצב הקודם שהיה השורה התחתונה בכל הסיפור הזה - מי שהחזיק ברציו אין לו שינוי באחזקה מבחינת הערך הכספי רציו יורדת כרגע כאחוז וגם את הירידה הזו היא תמחק אולי אפילו היום להערכתי כאשר פוטנציאל יעד עומד על 300 אבל רציו בתוך תבנית דשדוש מחירים מוחלטת בשלב הזה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |