TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/1/17
בוקר יום רביעי 4.1.2017

נקודות חשובות להיום :

1. לאחר שלושה ימי ירידות שנעלו את 2016 ...שנת 2017 נפתחה ברגל ימין עם עלייה
אומנם כבר כתבתי מתחילת השבוע שהמדדים יחזרו לזגזג מעלה אבל ציפיתי שיום נוסף שלילי יתקיים לפני כן ולפחות
תנועת המדדים מעלה צפויה להימשך גם היום ...אם כי המדדים משאירים סימני דרך שהירידה בא תבא ...בינתיים עד השבעת טראמפ כנראה נקבל שקט

2. יום עלייה בוול סטריט נרשם למרות שמחיר הנפט נחלש
למרות התחזקות הדולר מול סל המטבעות ובפרט חולשת האירו
אבל את 2017 מתעקשים לפתוח ירוק
לא תמיד הרציונל שולט בשווקים במגמות המינוריות אבל בסוף הכל מתיישר

3. מחיר הנפט לא הצליח להחזיק עלייה בניסיון פריצה ונפל חזרה לאזור 52 דולר
סה"כ הוא נע ברצועה של 50 עד 54 דולר ללא פריצת דרך אבל אפשר לשמור עדיין על אופטימיות ל 56 עד 60 דולר כל עוד 50 דולר נשמרת
הקפאת התפוקות עליה הסכימו באופאק נכנסה לפני יומיים לתוקף

4. האיור ממשיך להיחלש מול הדולר והשקל וכבר צייהתי שמחירו ירד מ 4 שקלים וירד גם מ 1 דולר

5. המעו"ף ממשיך לעמוד במקום סביב הציר 1460 זה היום השלישי ברציפות
אבל אני ממשיך להעריך שגם אם ירד מדרגה מוגבלת נוספת הוא יחזור ל 1480/90 לפחות
כמובן שזה בלי קשר להערכה הכללית השלילית שנותרת בתוקף

6. היום סקר ה ADP המקדים לדוח התעסוקה האמריקאי שיפורסם ביום שישי
וכבר אמרתי שרק דו"ח קיצון לאחד הצדדים ייצור אפקט השפעה נקודתי



הערכות כלליות :

1. ה S&P סגר בלילה בעלייה של 0.85% ל 2257 חזרה
התנועה שלו תחומה כרגע בין 2220 ל 2280
הטווח הקצר נותר חיובי וגם פריצת 2280 על הנייר אבל בקצב איטי לקראת השבעת טראמפ
מצד שני ההערכה השלילית נותרת בתוקף לגמרי כרגיל והגל היורד בא יבא

2. הדאקס - קצת גימגם אתמול באזור 11600 ולא ביצע תנודה משמעותית
אני נותר עם הערכת טווח קצר חיובית כאשר 11800 צריכה להיות מושגת אבל רוב הסיכויים שגם 12000 על הפרק
בכל מקרה גם אם יקבע שיא חדש אז הדאקס יהיה מוגבל בו עד 14000/15000
וממנו צפוי גל יורד אגרסיבי משמעותי וממושך
כמובן שהגעה לאזור 14000 מוטלת מאוד בספק כרגע

3. מדד המעו"ף - סגר אתמול עוד יום של תנועה סביב ציר 1460 בעלייה זניחה
סה"כ הוא עומד כרגע על 1463/4 והוא צפוי בפתיחה היום עדיין לנוע סביב הציר הזה
האפשרות שהמדד ירד מ 1460 בואכה 1440/50 יורדת בסיכויה משמעותית לטווח הקצרצר
המדד אמור בכל מקרה לחזור ל 1480/90 תחילה
את הירידה ל 1440 הוא יסגור בסייקל היורד הבא כנראה
כמובן בהערכה הכללית אני לגמרי השלילי


הבוקר הארביטראז שלילי קל כ 0.1% כאשר יש התעוררות מסויימת הן בטבע והן בפריגו...הן עשויות לתמוך את המדד בטווח הקצר במסגרת תיקון ...אליהן עשויה להצטרף אוקו שתתקן חלק מהנפילה שלה ביום שישי ...ולכל אלה יש השפעה מהותית על המעו"ף
חוזה S&P נסחר הבוקר חיובי מינורי כ 0.1%וסביר שה S&P יסחר חיובי לכיוון 2270 חזרה
הדאקס - סקרתי לעיל
שנחאי - לאחר גל יורד בן חודש שנחאי מנסה להתרומם שוב ואני כלל לא בטוח שיצליח ...בכללי אני נותר שלילי לגביה כרגיל
מבחינת המקרו :
היום יום רביעי - מדד המחירים לצרכן באירופה + סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה האמריקאי
יום חמישי - מדד מנהלי הרכש שירותים בבריטניה + מדד ה ISM במגזר הלא יצרני בארה"ב
סה"כ לא יום בעל השפעה מהותית
יום שישי - דו"ח התעסוקה האמריקאי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1460 עד 1467/8
המדד צפוי ממש לפתוח על האפס ולהתנדנד בתחילת היום בתוך הטווח לעיל בדגש על החלק התחתון שלו
גם אם ירד זה מוגבל ל 1450
רוב הסיכויים שהוא מכין קפיצת מדרגה חזרה ל 1480/90 כבר ישירות מהאזיור הזה ללא ירידת מדרגה נוספת
אני גם לא חושב שהוא יסתפק ב 1480/90 אלא יעשה פוש חוצה 1500 בואכה 1520 לפני שיפול בחזרה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il