| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 26/12/16 בוקר יום שני 26.12.2016 שבוע הפקיעהנקודות חשובות להיום והשבוע : 1. אין הפתעות - ה S&P נע רוחבית כפי שהערכתי וגם המימוש בו היה מינורי בלבד סוף השנה האזרחית עושה את שלו ומספק שקט 2. חג המולד הנוצרי נכנס לתוקף - מחר לא יתקיים מסחר בבורסות אירופה וארה"ב כלל והוא יחזור רק ביום שלישי בבריטניה לא יתקיים מסחר גם ביום שלישי ביום שישי לא יתקיים מסחר בבריטניה וגרמניה אצלנו הכל כרגיל 3. מחיר הנפט חוזר לאיים מעלה לכיוון 56 דולר לאחר דשדשת בין 50 ל 53/4 דולר 4. הדולר - נע בדשדשת רחבה כבר תקופה ארוכה בין 4 שקלים ל 3.75 שקלים כבר כמעט שנתיים....ובין 3.9 ל 3.75 שקלים כבר חצי שנה הדשדשת הזו בנטייה מבחינתי לכיוון ה 4 שקלים ומעלה וכמובן שבמטבעות הכל יכול להפתיע וגם מונחי הזמן בעייתיים להערכה האירו - עדיין לא השתווה לדולר ...אבל הוא קרוב לשם ולדעתי ישתווה לו לפחות אם לא ירד ממנו ויקבע שפל היסטורי חדש במקביל הוא ירד מ 4 שקלים ...גם כאן צריך לסייג שמדובר במט"ח והפתעות תמיד יש היין היפני - נמצא היום במצב ש 117 יין יפני שווים דולר אחד מדובר על הכלכלה השלישית בגודלה בעולם אחרי ארה"ב וסין והתמ"ג שלה הוא כשלישי מזה של ארה"ב...הכלכלה היפנית שקועה כבר מעל 20 שנה בדיפלציה (ירידת מחירים) איך נלחמים בזה ? מורידים את שער המטבע על ידי הדפסות עצומות של כסף שהשיגו למצב שהם ביחס לתמ"ג היפני מהוות נתח נכבד ממנו בכל אופן היין היפני בשיאו כבר עמד לפני כשנה וחצי על 125 יין לדולר יפן לוקחת סיכון אדיר עם הדפסות הכסף ולא כדאי לחשוב מה יקרה אם אם הניסוי הזה ייכשל היואן הסיני - מאז אוגוסט 2015 אנחנו עדים לסוג של טיסה(או התרסקות) ביואן אל מול הדולר היום הדולר שווה כ 6.94 יואן והוא בשיאו מול היואן למעשה היואן יורד ברציפות כבר מ 2014 מול הדולר אבל זה חד יותר מאוגוסט 2015 יואן חלש טוב ליצוא הסיני ורע לשאר המדינות שיבאות ממנה ...זה מעניין את הסינים כי הם לא רוצים ששאר המדינות יחלשו והסחר יפגע...אבל קודם חשובה כלכלת סין לסין עד 2015 אוגוסט הסינים קבעו נקודת ייחוס כללית לשער המטבע שלהם שממנו לא תהיה תזוזה של שני אחוז...אבל אז הם החליטו שכל בוקר תהיה נקודת ייחוס בפני עצמה של 2% לכל צד ביחס לשער הקיים ...זה גרם כנראה לגל עולה חריף בשער היואן מול הדולר העניין הוא שהיואן הנחלש זה סיפור מורכב מידי ולא פשטני ... קצת עובדות - לסין יש רזרבות מט"ח דולריות אדירות והן יכולות למכור דולרים בשוק בכל עת ולשחק עם שער היואן והדולר לסין יש חובות אדירים והריבית הגבוהה אצלהם היא עצומה עבור החוב הזה ומעיקה ומסוכנת האמריקאים מעלים ריבית ...סין רוצה להוריד את שלה כדי להקל על נטל החוב שלה מה שקורה ליואן מצביע על יציאת הון מהמדינה לטובת הדולר...ובטח במצב כיום בו הריבית בארה"ב מתחילה לעלות סין מתקשה להוריד אצלה את הריבית ולהקל על נטל החוב מאחר והורדת הריבית תגביר את קצב זרימת ההון החוצה מהמדינה בקיצור תסבוכת שכדאי לשים אליה לב - בפרט כיום כששער היואן דוהר וקובע כל יום שיא חדש 5. תשואת האג"ח ארה"ב 10 שנים ללא שינוי מהותי ואני עדיין סבור שהיא תטפס ל 3% וגם זה לפחות 6. מדד המעו"ף ממשיך להראות סימנים שהוא ישיג את אזור 1480/90 לפני שיסוג אבל קודם הוא צריך לחצות את 1470...עד עכשיעו הוא דיי מגמגם וקצת קשה לדעתץ מה הוא יעשה השבוע בשבוע הפקיעה ועוד כאשר זה שבוע סוף שנה מול חופשות במרבית השווקים הערכות כלליות: 1. ה S&P נע רוחבית נכון להיום ובפרט בערב חג המולד הנוצרי בו רוצים לצאת עם טעם טוב הוא סיים אופטימי קל שסביר מאוד להניח שביום שלישי הוא יחזור להיסחר מעורב ...כלומר חיובי חלקית לפחות לגרד שוב את 2270 קשה מאוד לומר כמה כוח יש לו לצבור עוד קצת חיובי - אבל מה שדיי ברמת ביטחון סבירה אני יכול לומר שהוא ייפול...וכמה שזה נשמע מנטרה צריך לומר את זה מאחר ונפילה כזו אמורה להיות אגרסיבית בהערכה שלי נכון שמדברים בלי סוף כמה טראמפ יעשה ואיך יקל במיסים על החברות ויטפל בתשתיות - אבל צריך להבין שכמות הבעיות שיש על הנייר היא עצומה ביחס לנקודות האור במצב כיום ...זה כמו חדר חשוך שמדליקים בו גפרור...וגם מה שיעשה טראמפ אם בכלל יעשה כל מה שהוא מצהיר שעל בסיס זה כיום יש מומנטום מבלי שבוצע מאומה הוא בעל תופעות לוואי גדולות ומסוכנות ברקע מתנהל לו תהליך העלאת ריבית בארה"ב מנותק לחלוטין מנעשה בעולם 2. הדאקס - לא ביצע מאומה בסופ"ש למעשה לפני שיוצא לחופשת חג המולד ההערכה לגביו נותרת בתוקף ל 11800 מינימום ועדיין ההערכה הכללית היא לגמרי שלילית 3. מדד המעו"ף - ירד בשבוע החולף ל 1454 וסגר אותו על 1463 כאשר הוא לא מצליח לחצות את 1470 ...מרבית השבוע ההתנהלות הלו הייתה קשה מתוך רצון לא לשבור עדיין רצף עולה אלא לנסות לשמור על הסבירות לפרוץ את 1470 שעדיין קיימת למעשה וזה התרחיש הסביר יותר כרגע - פריצת 1470 בואכה 1480/90 אבל נפילה לאחריו חזרה ל 1440 וגם זה במונחי מינימום נכון לאתמול - המדד סיים שלילי מינורי מינוס 0.14%...אנחנו מתחילים יום חודש כמעט ללא שינוי למעשה ביחס למצב אתמול בבוקר והכל פתוח כאשר הנטייה שלי כרגע היא עדיין חיובית קלה הבוקר הארביטראז לחלוטין חסר משמעות אין היום מסחר בוול סטריט ובדאקס - ולמעשה בכל אירופה עקב חג המולד...כך שהיום המעו"ף יקבע את דרכו לבד נטול השפעות שנחאי - בהערכה הכללית אני כמובן שלילי לגביו ...אבל יש לציין שהוא בתוך גל יורד כבר חודש מגרד את רמת התחתית שאותה פרץ לפני כחודשיים ומאיים לשבור אותה..אני לא יודע אם ישבור בעת הזו...אבל הסבירות שהוא יפול מתוך הגלים האלה שלו...גדולה מבחינתי ממצב ליצירת גל עולה אמיתי בו...ומציע גם לקרא לעיל את הסקירה הכללית לגבי היואן שהיא מאוד מתומצתת ולא מקיפה את הכל הנפט - סקרתי לעיל מבחינת המקרו השבוע : היום - חג המולד ואין שום דבר משמעותי למעט קביעת הריבית אצלנו - היא לא צפויה להשתנות אבל צריך לשמוע מה יש לנגידה לומר על המדיניות שלה מול העלאת הריבית בארה"ב ...מאחר ויש בזה פלונטר יום שלישי - מדד אימון הצרכנים בארה"ב - לא צפוי דרמות יום רביעי - מכירות בתים בארה"ב - לא נתון שמעורר דרמות יום חמישי- מלאי הנפט הגולמי בארה"ב - יכול להשפיע על מחיר הנפט יום שישי - אין מסחר בבריטניה וגרמניה ואין מקרו מעניין סה"כ לאורך כל השבוע אין אירועים מהותיים ולא צפויות הפתעות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1457/8 עד 1464 סה"כ צפויה פתיחה חיובית מינורית ולא נראה לי שהמדד יצא מהתחום הזה במידה ונראה סגירה היום באזור 1464 אז גדלים שוב הסיכויים ל 1470 שבמידה ויתבסס מעליה הוא ילך לכל האינטרוואל 1480/90 מלמטה רמה משמעותית היא 1460 ומתחתיה 1454 ...לא סביר שהמדד ילך לבקר שם היום למרות המסחר הבודד שלנו היום מול העולם ואפילו האנמי ...סביר להניח שאבצע שינויים היום אבל אמתין לשלבי הסיום לפני שאבצע את זה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |