TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 22/12/16
בוקר יום חמישי 22.12.2016

נקודות חשובות להיום ולסופ"ש :

1. אין שינוי מהותי בוול סטריט בלילה - אנחנו לקראת סוף השנה האזרחית וכל מימוש אמור להיות נקודתי מינורי בלבד

2. אין שינוי מהותי במצב הנפט שעדיין נע סביב ה 52 דולר...יחד עם זאת ככל שעובר הזמן והוא משתהה ...הוא ממסמס את ההסכמות האחרונות מאופאק ...בינתיים אני משאיר לו הערכה חיובית קצרת טווח ל 56 דולר

3. הדולר - מעט מאבד גובה מול סל המטבעות...זה ניכר גם מול היורו וגם מול השקל
אבל זה איבוד גובה נקודתי לדעתי והוא יחזור להתחזק
היורו עוד ישתווה לדולר והשקל יתקרב מאוד ל 4 שקלים
היין והיואן שניהם בעיצומו של גל לוהט עולה מול הדולר - היין נחשב מקום מפלט בעיתות משבר כאשר הכלכלה היפנית היא השלישית בגודלה בעולם אחרי ארה"ב וסין
יפן היא מדינה חרוצה חסרת משאבי טבע שנמצאת בדיפלציה כבר עשורים
יש עוד הרבה מה לדבר עליה ורק אציין שחוזק המטבע מול הדולר לא טוב לה לכלכלה שהיא כלכלה מוטת יצוא והיא נלחמת בזה...מצב דומה קיים גם בסין
בינתיים חולשת היורו עובדת לטובת אירופה והדאקס
מצד שני אנחנו מעט מתחזקים מול הדולר אבל זה לא מחפה על עוצמת השקל מול סל המטבעות יורו , יין ובעיקר מול היורו ...אנחנו נפגעים ביצוא

4. אין שינוי מהותי בתשואת האג"ח 10 שנים ארה"ב - אבל ההערכה שלי לגביה נותרת בכיוון ה 3%

5. היום הוא יום פקיעה שבועית - המעו"ף צפוי להיסחר שלילי עד מעורב



הערכות כלליות:

1. ה S&P איבד בלילה כ 0.25% וזה כמעט חסר משמעות
תנועה שלילית שלו מוגבלת כרגע ולא צפויה להיות מהותית עדיין
כאשר הוא יכול להתממש להערכתי עד 2240 וכבר אמרתי בימים קודמים שהצפי הוא לתנועה צידית...סוף השנה והחגים הנוצרים יעשו את שלהם במצב הרוח
בכללי ההערכה לגביו היא לגמרי שלילית

2. הדאקס - הצליח לסגור יום כמעט על האפס
אני לוקח בחשבון מימוש נקודתי בו שהוא ריאלי בתנאים הנוכחיים ...מצד שני אני משאיר לו הערכה חיובית ל 11800
כמובן בכללי אני נותר שלילי לגמרי עליו כרגיל


3. מדד המעו"ף - כבר אתמול נבלם סמוך ל 1470 ואיבד גובה עד 1460 בצורה לא בכי יפה לעיין וצפויה
המוקד נמצא במניות הבנקים שנחלשו ברמה התוך יומית ולמעשה התמיכה שלהן במדד הוסרה...וכאשר הדואליות חלשות ממילא אין מי שיתמוך במדד
נכון להיום המדד בסבירות גבוהה ירד ל 1456 עד 1454
אבל מצד שני אני משאיר אותו בהערכה אופטימית לטווח הקצרצר עדיין כלומר שהוא יסתפק בירידה ל 1456 עד 1454 ויעלה ממנה חזרה
ואני מזכיר שהוא עוד יפול ל 1440 מינימום כאשר סגירה היום מתחת 1454 תוביל לזה במיידי בסבירות גבוהה


הבוקר הארביטראז חסר משמעות אבל הוא בנטייה חיובית קלה
חוזה S&P נסחר שלילי מינורי עד 0.15% כאשר המסחר בפועל בלילה סביר להניח שימשיך את התנועה הצידית שמשמעותה מסחר מעורב בנטייה שלילית קלה
הדאקס - לא ברור כיצד יפתח ובכל מקרה זה אמור להיות פתיחה מינורית ...אעדכן עליו בהמשך היום
הנפט והדולר כבר סקרתי לעיל
שנחאי - מדד שנחאי המרכזי נסחר כרגע סביב רמה חשובה והוא מנסה להיתמך עליה...גם אם יצליח אני משאיר לו הערכה שלילית כללית
באיטליה מנסים להתמודד עם בעיות הבנקים דרך הזרמת הון
מבחינת המקרו -
היום יום חמישי - התמ"ג בבריטניה + הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב + התמ"ג בארה"ב
זה ללא ספק היום הכי מעניין השבוע מבחינת המקרו
יום שישי - מכירות בתים בארה"ב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1454/6 עד 1464
זה יום פקיעה שבועית המדד מן הסתם יפקע סביב 1460 מינוס
כאמור הנטייה שלי היא לראות את המדד זורם לכיוון 1456 לפחות בתוך יומי במסגרת המשכית לחולשה של אתמול
מצד שני הסגירה פתוחה לגמרי ויכולה להיות מעל ל 1460 ועל זה אעדכן בניפרד


הדואליות:

סודה + טאואר + מזור- נשארות איתנו

הערות:

מגיק - אני בוחן מידי יום את מצב המניה ואני מזהה שם עדיין פוטנציאל גבוה
אף על פי כן היא משתהה מידי ואני נוטה לצאת ממנה עד שהיא תאשר לי שהיא לקראת פריצה מיידית

דלק רכב - חברה שכולה יבוא ...בין היתר ומהותי זה יבוא מיפן...לכן מצב היין טוב לה כרגע
היא בחולשה ביחד עם מדד 75 כרגע

ארקו - אם ארקו לא תתחיל לרוץ מהר יותר היא תוחלף היום גם היא ביחד עם מגיק

אוציא בהמשך סקירות לגבי מניות במצבים מענינים מבחינתי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il