| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/12/16 בוקר יום רביעי 21.12.2016נקודות חשובות להיום : 1. אין הפתעות במהלך הלילה בוול סטריט המדדים זוחלים מעלה והצידה ...אני גם לא מצפה להפתעות כאלה עד לסיומה של השנה האזרחית והחגים הנוצרים אני מזכיר את דבריי אתמול על נאומה של גנט ילין נשיאת הפד : גנט ילין נאמה וסקרה את המצב הכלכלי בארה"ב...סקירה שבאה לתת הצדקה לתהליך העלאת הריבית...היא ציינה את שוק התעסוקה לטובה...היא לא ציינה מה רמת האמינות של נתוניה ...היא ציינה פחות לטובה את הצמיחה האיטית מתונה...היא לא ציינה את רמת החוב האדירה האמריקאית ...היא גם לא נתנה שום התייחסות לצעדים שטראמפ זומם בכלכלה שיש להם השפעה ישירה על הרבה דברים כולל על שיקולי הפד קדימה היא לא התייחסה לדולר המתחזק שהוא כשלעצמו לא דבר טוב לכלכלה היא גם לא התייחסה לשום השפעה של המצב באירופה או בסין והמזרח בכלל ילין התעסקה רק בנקודות צרות פנים אמריקאיות שנוגעות כאן ועכשיו לשיקולי הריבית בינתיים מניות הפיננסים נהנות מהעלאת הריבית עד שיכנסו למשוואה תופעות לוואי כנראה של התהליך 2. אין שינוי מהותי במחיר הנפט ביחס לאתמול וסה"כ הוא עדיין נע תחת הערכה חיובית לכיוון 57 ו 60 דולר 3. האירו נחלש מול השקל ולראשונה יורד מ 4 שקלים ...זה במקביל להיחלשות שלו מול הדולר שלדעתי הוא עוד ישתווה אליו בערכו היחלשות היורו - תומכת בכלכלת אירופה...היא מוזילה את היצוא ומצד שני מייקרת את היבוא ובחשבון סופי זה עדיף לאירופה מצד שני לנו בישראל - זה מצב לא תומך...זה פוגע ביצוא ומקשה עליו הדולר החזק - קצת מהווה משקל נגד לעניין הזה עבור הכלכלה שלנו מבחינת היצוא לפחות 4.אנחנו נמצאים בסוף שנה ולקראת השבעתו של טראמפ...מבחינת הרציונל הפשוט לא אמורות להתחולל סערות בימים כאלה בהתייחס אל המעו"ף - יש לו בכללי בשר כלפי מעלה לתת עד לאזור 1500+ ...אבל בכל זאת הוא יצנח חזרה את הדרך למטה אתמול ההערכה הזו קיבלה גיבוי נוסף בינתיים הערכות כלליות: 1. ה S&P הוסיף בלילה כ 0.36% ושוב הוא עומד על 2270 לא צפויות הפתעות שליליות בטווח הקצר והוא צפוי להמשיך לנוע הציד מעלה כנראה עד לסוף השנה בהערכה הכללית אני לגמרי שלילי כרגיל 2. הדאקס - הוסיף אתמול כ 0.33% וסגר על 11465 אני נותר עם הערכה חיובית ל 11800 גם אם אני בספק אם הוא יעשה את זה ישירות חולשת האירו תומכת בו גם היא בסה"כ בכללי אני כמובן לגמרי שלילי לגביו 3. מדד המעו"ף - הוסיף אתמול כ 0.3% וסגר על 1465/6 כאשר הסגירה היא חיובית אופטימית למרות נסיגה קלה מהגבוה היומי שהושג 1468 נכון לרגע זה המדד בסבירות גבוהה יזרום ל 1480 מבחן האמת שלו נמצא ב 1500 ועדיין כל זה לטווח הקצר ובהערכה הכללית אני נותר שלילי ...כלומר המדד יצנח חזרה ל 1440 תחילה הבוקר הארביטראז הוא חיובי מינורי כ 0.16% חוזה S&P נסחר אפסי חסר משמעות...התנוטעה בלילה בפועל לא צפויה לספק הפתעה שלילית כלשהי אלא להמשיך בתנועה עולה צידית...ולא תנועה מהותית לשום צד הדאקס - צפוי להמשיך לזרום מעלה לכיוון 11800 בנוסף לסקירת המט"ח לעיל ...אוסיף שכלכלת הודו כבר עוקפת את כלכלת בריטניה מוקדם מאוד מהצפוי ...ומקווה בהקדם לסקור את היואן והיין והרופי מבחינת המקרו - היום יום רביעי - מכירות בתים + מלאי נפט בארה"ב - לא יום שמייצר דרמות יום חמישי - התמ"ג בבריטניה + הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב + התמ"ג בארה"ב זה ללא ספק היום הכי מעניין השבוע מבחינת המקרו יום שישי - מכירות בתים בארה"ב טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1462 עד 1472 המדד ברוב הסיכויים צפוי להמשיך לזרום מעלה לכיוון 1480 אני לא מצפה כרגע להפתעות מיוחדות שליליות למעשה גם אם המדד יסגור היום שלילי לא יהיה בזה שום אמירה לגבי הפתיחה למחרת ואופי המסחר למחרת את החשבון עם הירידה הוא יסגור בהמשך הדואליות: אין שינוי בדואליות טאואר + סודה+ מזור - נשארות איתנו מגיק - אני עדיין ממתין לפריצה שלה מעלה אבל לא לנצח ואין יום שאני לא שוקל להחליף אותה בינתיים יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |