| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 20/12/16 בוקר יום שלישי 20.12.2016נקודות חשובות להיום : 1. אין למעשה שינוי מהותי בלילה במדדי וול סטריט כאשר ה S&P עולה הססני רק 0.2% 2. גנט ילין נאמה וסקרה את המצב הכלכלי בארה"ב...סקירה שבאה לתת הצדקה לתהליך העלאת הריבית...היא ציינה את שוק התעסוקה לטובה...היא לא ציינה מה רמת האמינות של נתוניה ...היא ציינה פחות לטובה את הצמיחה האיטית מתונה...היא לא ציינה את רמת החוב האדירה האמריקאית ...היא גם לא נתנה שום התייחסות לצעדים שטראמפ זומם בכלכלה שיש להם השפעה ישירה על הרבה דברים כולל על שיקולי הפד קדימה היא לא התייחסה לדולר המתחזק שהוא כשלעצמו לא דבר טוב לכלכלה היא גם לא התייחסה לשום השפעה של המצב באירופה או בסין והמזרח בכלל ילין התעסקה רק בנקודות צרות פנים אמריקאיות שנוגעות כאן ועכשיו לשיקולי הריבית 3. תשואת האג"ח ל 10 שנים ארה"ב חוזרת להתחזק...אולי בהשפעת דבריה של ילין ...שלמעשה תומכים בתהליך העלאת הריבית ל 3 פעימות נוספות ב 2017 אני נותר בדיעה שתשואת האג"ח עוד תגיע ל 3% וגם יותר 3. מחיר הנפט ללא תזוזה משמעותית וסה"כ הוא עדיין נע תחת הערכה חיובית לכיוון 57 ו 60 דולר 4. הדולר - גם הוא ללא תזוזה משמעותית ביחס לאתמול 5. פיגוע טרור של מהגר בגרמניה עומד הבוקר ברקע למסחר + רצח השגריר הרוסי בטורקיה שני אירועים שבטווח המיידי לא נראה לי שישפיעו כלל או לפחות לא מהותית ...אבל יהיו להם ספיחי השפעה גיאו פוליטיים בטווח הבינוני כנראה 6. אנחנו נמצאים בסוף שנה ולקראת השבעתו של טראמפ...מבחינת הרציונל הפשוט לא אמורות להתחולל סערות בימים כאלה בהתייחס אל המעו"ף - יש לו בכללי בשר כלפי מעלה לתת עד לאזור 1500+ ...אבל בכל זאת הוא יצנח חזרה את הדרך למטה הערכות כלליות : 1. ה S&P הוסיף בלילה כ 0.19% כמעט חסר משמעות כשהוא עומד על 2260 ...אני עדיין מעריך שהשבוע הוא יותר ינוע הצידה ...יש מצב ששבוע הבא לקראת סוף השנה האזרחית והחגים שלהם אז הם כהרגלם ינסו לעשות מצב רוח ולשמור על ירוק מסויים בהערכה הכללית אני נותר לגמרי שלילי ורואה בגל העולה הזה שירת ברבור 2. הדאקס - סיים אתמול חיובי כ 0.19% ועומד על 11427 אני נותר עם הערכה חיובית ל 11800 גם אם אני בספק אם הוא יעשה את זה ישירות בכללי אני כמובן לגמרי שלילי לגביו יש לציין שהבוקר נפתח ברקע לפיגוע בגרמניה שאני לא מצפה שישפיע מהותית בטווח המיידי 3. מדד המעו"ף - עלה אתמול בסיכום יום כ 0.14% וסגר על 1461 סה"כ סגירה טובה לפי הקריטריונים שהצבתי לעניין הזה אתמול יש במצב כרגע טעם של עוד מדרגת עלייה לכיוון 1470 אתמול כתבתי לגביו כך: "1. הוא ייצור איכשהו תנועה עולה לכיוון 1500 2. הוא יפול חזרה ל 1440 איכשהו מה יבא לפני מה 1 או 2 ? אני לא יכול לומר באופן חד משמעי אבל סבירות גבוהה מאוד מאוד ש 2 בכל מקרה יתקיים וסבירות גבוה ש 1 גם יתקיים ולמעשה היתי מעדיף שהוא יתקיים קודם יש לציין - המעו"ף נמצא בדיליי ביחס למצב בדאקס שהוא מדד שאיתו הוא דיי מסונכרן באופן כללי עוד נקודה חשובה שאני רוצה לציין - אני אומנם מדבר כאן על ירידה איכשהו חזרה ל 1440 (ואני מדגיש שהטווח הקצר הוא חיובי) אבל יחד עם זאת זה לא אומר שאני חושב במושגים של 1440 בלבד אני מעריך שבסופו של תהליך שלילי שעוד יגיע ...המדד ימצא את עצמו באיזור ה 1100/200 זה לא מיידי...זה כללי לחלוטין כרגע " נכון להיום נראה שסעיף 1 יתקיים לפני סעיף 2 ואני גם מקווה כך הבוקר הארביטראז דוקא שלילי מינורי כ 0.1% חוזה S&P נסחר חיובי קל חסר משמעות...המסחר בפועל אמור להיות סולידי כהמשך ישיר לאתמול...אני לא מצפה לדרמות לא מעלה ולא מטה בשלב זה שנחאי - אני נותר שלילי כללי ויש לציין שהמדד אחריו אני עוקב הוא זה שמרכז שם את 50 המניות הגדולות הדולר - ללא שינוי מהותי ביחס לאתמול ואני נותר סה"כ עם הערכה חיובית לגביו האירו - ממשיך להיחלש ולשמור על שיאו השלילי ואני עדיין בדעה שהוא ישתווה לדולר בהמשך הנפט - כבר כתבתי עליו לעיל מבחינת המקרו - היום יום שלישי - אין מקרו מעניין יום רביעי - מכירות בתים + מלאי נפט בארה"ב - לא יום שמייצר דרמות יום חמישי - התמ"ג בבריטניה + הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב + התמ"ג בארה"ב זה ללא ספק היום הכי מעניין השבוע מבחינת המקרו יום שישי - מכירות בתים בארה"ב טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1456 עד 1464 אני מצפה שהמדד ישמור על מומנט חיובי עדיין ויתקדם לכיוון 1464 גם אם יפתח שלילי קל מלמטה ירידה עד 1456 ואולי 1454 אפשרית...אבל ירידה מהרמה הזו כבר מנטרלת לגמרי את המומנט החיובי לפחות התוך יומי ולא סביר שהמדד יחזור בתוך יומי מירידה כזו אבל כמו שכבר ציינתי אני מצפה לחיוביות עדיין היום בכללי אני שלילי לגמרי כרגיל והמדד ידאג ליפול חזרה ל 1440 תחילה גם אם יעלה קודם מעלה הדואליות: אין שינוי באחזקות הדואליות יש לציין ש SODA מענינת אותי...בארץ שמה סודהסטרים יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |