| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 15/12/16 בוקר יום חמישי 15.12.2016 יום פקיעה שבועיתנקודות חשובות להיום ולסופ"ש: 1. הריבית בארה"ב עלתה בלילה ב 0.25% ועומדת כיום על 0.75% 2. בתגובה להעלאת הריבית והערכות הפד המדדים ירדו כאשר ה S&P יורד כ 0.8% הסיבה לתגובה השלילית איננה בגלל עצם העלאת הריבית שהייתה צפויה מראש אלא בגלל הערכות הפד הפד מעריך ב 2017 3 העלאות ריבית נוספות ולא 2 כפי שחשבו מלכתחילה מה הבעיה עם 3 העלאות שלא צפו להן מלכתחילה ראשית הבעיה היא כמובן פסיכולוגית...כי ריבית גבוהה פחות טובה לשוק המניות ומהווה לו חלופה...אבל זה לא משמעותי בגובה הריבית הנוכחי וקצב ההעלאה מה שיותר מטריד זה אג"ח ארה"ב ל 10 שנים מחיר האג"ח צונח בחדות כבר שלושה שבועות ולמעשה מתמחר מראש שתי העלאות ריבית בתגובה לזה - עולה תשואת האג"ח ל 2.5% ונכון להבוקר היא כבר כמעט על 2.6% כבר סקרתי כאן באחת מהסקירות והערכתי שזה מה שיקרה ...הבעיה היא מה מכאן ... מחיר האג"ח לא ירד מהרמה הנוכחית כבר מ 2013 פעם אחרונה שתשואת האג"ח עמדה על 3% הייתה בינואר 2014 ולא עלתה מעליו מחיר האג"ח מושפע מאוד מצפי הריבית בגלל חישובים שלא אכנס אליהם כאן לדעתי - רוב הסיכויים שנראה את תשואת האג"ח נוסקת שוב ל 3% גם אם זה יקח יותר זמן ולא רק בגלל העלאת ריבית ...אלא גם בגלל טראמפ והכוונות שלו לנפח את החוב הלאומי לטובת הורדת מיסים תשואה כזו ומעליה מהווה חלופה חלקית לשוק המניות ובעצם מכבידה על המדדים אגב זו אחת הסיבות שתהליך הפוך של הורדת ריבית מסיטה הון לטובת שוק המניות 3. למרות האמור בסעיף 2 - יש לזכור שאנחנו בדצמבר ומתקרבים לחגים הנוצרים זה גם ישפיע וסביר שעוד נראה ניסיונות לעלות במדדים כל הסיפור הזה של האג"ח והריבית לעיל הוא משפיע ...אבל הוא לא סיבה למפולות למינהן סה"כ כבר אמרתי הרבה פעמים כאן - שכל תהליך הריבית למעלה או מטה הוא חרב פיפיות ולכל אחד מהם יש תופעות לוואי והאמור למעלה זו תופעת לוואי החלופה של לא להעלות ריבית יותר חמורה 4. התגובה השלילית במדדים בוול סטריט היא מוגבלת כרגע 5. הדולר מגיב בחיוב להעלאת הריבית אבל מתון מאחר וזה היה צפוי מראש יש לציין שדולר חזק לא טוב לכלכלת ארה"ב וזה עוד עניין שאפקט העלאות ריבית גורם לכאב ראש לפד 6. מחיר הנפט - לא מצליח להתרומם ונסוג שוב ל 50 דולר הערכות כלליות: 1. ה S&P ירד בלילה כ 0.8% וסגר על 2253 הירידה הזו מוגבלת בשלב זה עד 2220 ועוד נראה זיגזגים ונסיונות לחזור סה"כ אני משאיר הערכה כללית שלילית כרגיל 2. הדאקס - סביר שיפתח שלילי מינורי בכל מקרה אני מאמין שבטווח הקצר ירידה בו מוגבלת ...וסביר בעיניי שהוא יחזור מעלה ל 11300 בואכה 11400 כמובן שבהערכה הכללית אני משאיר אותו שלילי כרגיל לחלוטין 3. המעו"ף - יפקע פקיעה שבועית לא מהותית שלילית מן הסתם נכון לעכשיו אני נותר עם האינדיקטורים שלי לירידה ל 1440 זה נראה לי גם לטווח הקצרצר המיידי במידה והוא יסגור היום מעל 1454 זה יידחה קצת אבל הוא ירד לאחר מכן כל סגירה מתחת 1448 היא שלילית לגמרי לטווח הקצר גם עד 1434 כמובן בהערכה הכללית אני נותר שלילי הבוקר הארביטראז שלילי כ 0.4% חוזה S&P נסחר חיובי קל ...הוא בכל מקרה צפוי להיסחר בלילה מעורב עד שלילי ואין לחוזים הנוכחיים הרבה משמעות את הדאקס סקרתי לעיל הדולר משלים אתמול והיום עלייה של כאחוז ואני משאיר הערכה כללית חיובית לגביו לכיוון ה 4 שקלים יש לציין שגם לבנק ישראל יהיהו בעיות מול תהליך העלאת הריבית בארה"ב כולל מול תשואת האג"ח בארה"ב....קשה לי לראות אותו לא מעלה ריבית מתי שהוא בשנה הקרובה למרות ההצהרות שלו גם לאירופה יהיה קשה עם הריבית אפס שלה ...אגב גם האירו לא אהב את העלאת הריבית והצפי וגם הוא רושם ירידה שורה תחתונה - הנושא הזה הוא תסבוכת אחת גדולה מאוד מכל כיוון שמסתכלים על זה עבור הנגידים מבחינת המקרו : היום יום חמישי - דו"ח תעסוקה אוסטרלי + מדד מנהלי הרכש בגרמניה + המכירות הקימעונאיות בבריטניה + קביעת הריבית בבריטניה + מדד המחירים לצרכן בארה"ב + מדד הייצור של פילדלפיה + מדד המחירים לצרכן כאן אצלנו יום שישי - מדד המחירים לצרכן באירופה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1448 עד 1458 סביר שהמדד יפקע מעל 1450 וסביר שהוא ינסה לחזור לאפס השאלה מה הוא יעשה בהמשך היום והאם יצנח ל 1448 או ינסה לסגור במצב רוח חיובי 1454 או מעל...זה רק בהמשך היום אוכל להעריך בכל אופן הוא ירד בכל מקרה ל 1440 השאלה היא רק אם זה יקבל דחייה קטנה כל סגירה מתחת 1448 היא שלילית לגמרי אעדכן לגבי הדואליות בהמשך היום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |