| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 14/12/16 בוקר יום רביעי 14.12.2016נקודות חשובות להיום : 1. ה S&P ביצע עלייה הססנית בלילה לקראת קביעת הריבית עובדה מענינת היא שהוא עולה ביחד עם עלייה במדד הפחד גם אם קלה בכל אופן היום הוא יום קביעת הריבית בארה"ב...על פי כל הסימנים הריבית תעלה היום ברבע אחוז ...כבר אמרתי שמוטב שיהיה תהליך העלאת ריבית מאשר להשאיר את הריבית על כנה...תהליך כזה מראה על לכאורה מצב בריא (לא שהוא באמת כזה) התהליך צפוי להיות איטי בכל מקרה ...עניין העלאת הריבית היום באם תועלה הוא שולי ביחס לקצב ההעלאה עליו יכריז הפד וזה מה שיקבע את תגובת השוק נקודה מענינת נוספת - היא הרצון להעלות את הריבית על מנת שיוכלו להוריד אותה...כלומר ברור שהמשבר הבא בדרך...יש רצון לתת כלים לפד להילחם במשבר הבא על ידי שוב הורדת הריבית...נשמע מגוחך? זה באמת ככה ....כיום אין לפד שום כלים ביחס למצב שבו היו בשנת 2008 ...למעט כלי אגרסיבי מסוכן מאוד כמו לפזר כסף על הציבור 2. מחיר הנפט במצב מאוזן בין 52 ל 54 דולר ללא שינוי מהותי הערכות כלליות: 1. ה S&P עומד על 2270 בעלייה של כ 0.6% בלילה עד לקביעת הריבית בשעה 21:00 בערב הוא צפוי להתנדנד ...לאחר קביעת הריבית הכל פתוח כולל כניסה שלו למימוש...רק בסיום אצלנו אוכל להעריך את תגובת וול סטריט לריבית בכל מקרה אני מאמאין שבמידה והריבית לא תועלה התגובה תהיה שלילית נקודתית עד כמה שזה נשמע אבסורדי ההערכה הכללית נותרת שלילית לחלוטין ואני רואה בכל המומנטום החיובי הזה שירת ברבור 2. הדאקס - השיג אתמול את 11300 וסגר מעט מתחת היעד הכללי שלי היה 11400/500...נכון להיום אני לא נותן לו יותר מידי מעל לזה בכל מקרה גם במקרה שלו הוא צפוי לסגת את כל הדרך מטה 3. מדד המעו"ף - עלה אתמול כ 0.55% עד כמעט 1464 אומנם כבר אמרתי שהוא יחזור ל 1460...אבל הדרך בה הוא מבצע את זה היא דרך קשה מאוד ועקלתון ...אפילו אתמול לא היתי בטוח בבוקר שהוא יסיים חיובי נכון לעכשיו ההנחה שלי היא שהוא יבקר ב 1468 לפחות ....אבל בכל מקרה צפוי לסגת חזרה מטה ל 1440 מינימום הבוקר הארביטראז חיובי קל כ 0.2% חוזה S&P נסחר שלילי קל כמעט חסר משמעות ...בכל מקרה בלילה המסחר צפוי להיות מעורב מתנדנד עד לקביעת הריבית ...את הסיומת שם אוכל אולי להעריך בסוף יום המסחר אצלנו היום יש לציין - שמעבר לריבית - השוק עולה בעיקר בגלל טראמפ שרוצה להוריד מיסים לחברות הגדולות...מחר תהיה פגישה איתו...תוצאות הפגישה יכולות בהחלט לצנן את ההתלהבות שנחאי - ההערכה הכללית נותרת שלילית מחיר הנפט ללא שינוי מהותי אבל הוא בעמדה אופטימית הדולר - גם הוא ללא שינוי מהותי ורוב הסיכויים שהוא יגיב לשינוי בריבית (כנראה בחיוב) היום יום רביעי - מדד Tankan בחברות הלא-תעשייתיות הגדולות ביפן (מודד את מצב העסקים שם) הנתון הזה כבר פורסם והוא לא מבריק במיוחד + דו"ח התעסוקה בבריטניה + המכירות הקימעונאיות בארה"ב + מדד המחירים ליצרן בארה"ב + מלאי הנפט + האירוע החשוב של השבוע קביעת הריבית בארה"ב יום חמישי - דו"ח תעסוקה אוסטרלי + מדד מנהלי הרכש בגרמניה + המכירות הקימעונאיות בבריטניה + קביעת הריבית בבריטניה + מדד המחירים לצרכן בארה"ב + מדד הייצור של פילדלפיה + מדד המחירים לצרכן כאן אצלנו יום שישי - מדד המחירים לצרכן באירופה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1458 עד 1468 על פניו המדד אמור להשיג את 1468 גם אם יפתח שלילי ביום של קביעת ריבית דבר לא מונח בכיס ויותר משמחשובה הפתיחה חשובה הסגירה כל סגירה מעל 1463 תחשב סגירה טובה מנגד כמעט שום סגירה שלילית היום לא מחייבת פתיחה שלילית מחר למעט תרחיש אחד המדד משיג 1468 בקרוב ונסוג עד לסיום אל מתחת 1460...זה ברוב הסיכויים יוביל לפתיחה שלילית מחר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |