| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 13/12/16 בוקר יום שלישי 13.12.2016נקודות חשובות להיום: 1. לא היתה בלילה תזוזוה משמעותית שלילית בוול סטריט סה"כ המדדים קצת לחוצים מעדכון הריבית מחר כולל העובדה שאויר הפסגות הוא דליל אני לא בטוח בשני דברים - לא במה תהיה הריבית מחר וגם לא באיך יתנהגו המדדים היום בלילה ומחר עד קביעת הריבית אני מניח שעד מחר הם לא יזוזו הרבה אלא צידית בהמתנה רק מחר כבר אוכל להעריך בצורה טובה יותר את הטווח הקצרצר בוול סטריט 2. מחיר הנפט נחלש חזרה ל 52 דולר לאחר שכבר השיג את ה 54 דולר הוא יצטרך סיבה כדי לחצות את רף 54 עד 56 דולר לכיוון 60 דולר וזה דבר שהוא כלל לא בטוח...נסיגה חזרה אל מתחת ל 50 דולר היא ריאלית בשלב זה 3. מדד המעו"ף התנהג אתמול בכיוון ההערכה שלי לנסיגה עד 1440 ו 1434 חזרה הוא עדיין לא מתקרב לזה...אבל הוא ישיג את זה ...וכבר אמרתי שהוא מדד "חכם" כל הציר 1480 במדד הוא דיי זה לאזור 11500 בדאקס (שעוד לא הגיע וספק אם יגיע) סביר להניח שהמעו"ף יפתח היום חיובי 4. הדאקס עצר אתמול לנוח ...אני משאיר לו הערכה ל 11500 בקירוב אבל אעריך אותו שוב בהמשך היום ומחר מאחר ובנקודת הזמן הזו אני לא בטוח באם כבר עכשיו יבצע מהלך מתקן יורד עוד לפני השגת ה 11500 הערכות כלליות: 1. ה S&P סגר שלילי מינוס 0.11% חסר משמעות והוא בעמדת המתנה לקראת קביעת הריבית אני מניח שגם היום לא נראה ממנו הרבה תזוזוה ואני מעדיף רק מחר לתת לו הערכה לימים רביעי חמישי סה"כ בהערכה הכללית עבורו אני לחלוטין שלילי למרות גל עולה מאז בחירת טראמפ מדובר על גל עולה מוגבל שהוא כולו אפקט של טראמפ + אפקט סוף שנה קצב העלייה הוא איטי מתון...אבל אני מאמין שקצב הירידה שיגיע יהיה אגרסיבי האמריקאים עומדים לפני החלפת שלטון - טראמפ מביא איתו משנה כלכלית חדשה כולם מתעסקים באיך להיפתר מהחוב האמריקאי האדיר ...גם הממשל הקודם... אבל טראמפ רוצה לפזר עוד הרבה כסף על ידי הורדת נטל המס מהחברות ופיתוח תשתיות...לבטל ריגולציות ולחסום יבוא...כך הוא לוקח סיכון ומגדיל את הגירעון ...גם אם תהיה צמיחה היא לא תדביק את הגירעון שיצטבר...זה נושא מסובך ומסוכן לא רק ברמת הביצוע במידה ויבוצע אלא גם ברמת האישור שלו מול הקונגרס כי זה מצריך הגדלת תקרת החוב שוב פעם ...גם כל שאר הצעדים חוץ מהורדת המס מסוכנים ומנפחי בועות בפני עצמם בכל אופן אני חסר אמונה - מאמין שהמדדים שם יחטפו מכה חזקה גם אם זה מתעכב כרגע המדדים נשענים על תקוות הורדת המס לחברות ועוד הרבה חלומות ומנגינת סוף שנה 2. הדאקס עומד על 11200 בקירוב כאשר אתמול הוא ללא תזוזוה משמעותית באופן כללי - רוב הסיכויים שהוא ימשיך ל 11400/500...אבל לא יותר מידי מעל זה גם אצלו הנסיגה תגיע ויתכן מאוד מאוד שכבר השבוע גם אם באופן מוגבל...אני לא בטוח בשלב זה באם הוא ינסה לתת פוש כבר היום ומחר ל 11400 או יבצע קודם נסיגה נקודתית לקראת קביעת הריבית מחר...הערכה בהמשך היום 3. מדד המעו"ף - סגר אתמול שלילי כ 0.4% על 1455 סביר להניח שהוא יפתח היום חיובי כנראה לאזור 1458 אני לא בטוח כיצד הוא יסגור את היום האם הוא יסוג חזרה אל מתחת 1455 כבר היום ...או שינסה לתת פוש לכיוון 1470 תחילה בכל מקרה- אני חד משמעי בהערכה שלי - הוא יפול חזרה ל 1440 עד 1434 לפחות ...ואני כמובן מדבר במונחי מינמום הבוקר הארביטראז חיובי כ 0.38% בין היתר בזכות אופקו חוזה S&P נסחר חיובי מינורי חסר משמעות אבל הוא נותן סנטימנט קל חיובי...אני לא מצפה בלילה לתנועה מהותית בוול סטריט לשום כיוון כבר כתבתי מתחילת השבוע שלקראת יום רביעי תשורור שליליות נקודתית מסויימת קלה במדדים לקראת קביעת הריבית הדולר - רושם התאוששות ולדעתי זה תוצאה של התקרבות לקביעת הריבית בארה"ב אני משאיר לו הערכה כללית חיובית מבחינת המקרו : היום יום שלישי - הייצור התעשייתי הסיני שכבר פורסם ונתן קריאה סבירה + מדד המחירים לצרכן בבריטניה + מדד הסנטימנט הכלכלי של ה ZEW בגרמניה יום רביעי - מדד Tankan בחברות הלא-תעשייתיות הגדולות ביפן (מודד את מצב העסקים שם) + דו"ח התעסוקה בבריטניה + המכירות הקימעונאיות בארה"ב + מדד המחירים ליצרן בארה"ב + מלאי הנפט + האירוע החשוב של השבוע קביעת הריבית בארה"ב יום חמישי - דו"ח תעסוקה אוסטרלי + מדד מנהלי הרכש בגרמניה + המכירות הקימעונאיות בבריטניה + קביעת הריבית בבריטניה + מדד המחירים לצרכן בארה"ב + מדד הייצור של פילדלפיה + מדד המחירים לצרכן כאן אצלנו יום שישי - מדד המחירים לצרכן באירופה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1458 עד 1452 המדד צפוי לפתוח חיובי - השאלה היא רק כיצד יסגור אין לי ספק שהוא יסוג מטה ל 1440 ומטה ממנו...השאלה היא רק אם ינסה לשמור על חיוביות מעל ל 1460 ביומיים הקרובים במידה ואפילו ברמה התוך יומית הוא יגיע היום ל 1460 או יחצה אותה אז אני מתחיל לחשוב במונחי 1466 תחילה במידה והוא יסוג ל 1455 גם ברמה התוך יומית אז אראה בזה סימן להמשכיות שלילית מאתמול בכל מקרה אני מדגיש שוב - הוא ימצא את דרכו מטה גם אם יתרומם תחילה מעט יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראהש |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |