TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/12/16
בוקר יום רביעי 7.12.2016

נקודות חשובות להיום ולסופ"ש :

1. ה S&P ממשיך להתקדם ל 2220 אחרי משאל העם באיטליה ...אחרי בחירת טראמפ
לפני קביעת הריבית בארה"ב בקרוב
נכון להיום אין שום סיכון שמתומחר במדדים ואני גם דיי בטוח שהסערות ומפלס הלחץ יחזרו דיי מהר

2. הדאקס סגר אתמול כמעט בנגיעה ב 10800 ועולה הסבירות באופן משמעותי שהוא יצליח להשיג את ה 11000
מבחינתי נותרה מוגבלות לסייקל העולה הן בדאקס והן במעו"ף ואין לי ספק שהוא יחזור לרדת
כרגע אפשר להתבשם מהירוק עדיין

3. . עניין הריבית בארה"ב צפוי לחזור לכותרות בקרוב מאוד - על פניו אין סיבה לפד לא להעלות ריבית אם לא שיקולים צדדיים וחיצוניים לעניין
הדולר אמור להנות מזה אבל הוא בעמדת המתנה כרגע

4. מחיר הנפט עדיין סובל מחולשה ולא מצליח לפרוץ את ה 52 דולר אלא ירד לסיוקר ב 50 דולר ...זה מאז פגישת אופאק האחרונה וההסכמות...אף על פי כן אני אופטימי רק לטווח הקצר שהוא יחזור לנסות לפרוץ ולהשיג את ה 54 עד 56 דולר

5. היום ומחר חוזרקים נתוני המקרו


הערכות כלליות וטווח קצר :

1. ה S&P הוסיף בלילה כ 0.32% והוא למעשה ממשיך לזחול כלפי מעלה עם תחנה קרובה ב 2220 שאותה אני כלל לא בטוח שיחצה
שום דבר לא מבטל את ההערכה הכללית השלילית שלי - יש מוגבלות בכל הסייקל העולה בוול סטריט...והזיגזגים עוד יחזרו כאשר הצפי שלי הוא שבטווח הבינוני שבועות או חודשים תגיע בו נפילה אגרסיבית - זו נקודה שאני מחדד דוקא בימים האלה בהם הכל נראה בסדר
העמדה שלי היא שמדובר על פאטה מורגנה

2. הדאקס השיג למעשה את ה 10800 אתמול
אתמול כתבתי כך :
"אני נותן לו קרדיט שהוא יחצה אותה וינסה להשיג את ה 11000 אבל אני לא יכול להיות בטוח בזה מספיק
בכל מקרה הוא מוגבל ועלול לסגת דיי מהר חזרה לאפרפרות שמלווה אותו כבר תקופה
בכל מקרה בהערכה הכללית אני נותר שלילי גם אם הטווח הקצר הוא חיובי מוגבל מבחינתי"

היום רף הביטחון בהשגת ה 11000 עלה יותר ...ומצד שני אני משאיר גם את ההסתייגות שרשומה לעיל ואת החלק השלילי שלה

3. מדד המעו"ף לא הצליח אתמול לעשות כלום
למשעה הוא סגר שלילי כ 0.3% על 1445
אף על פי כן העולם ידחף אותו הבוקר למעלה חזרה ויחזיר לו את הכוח לסחוב חזרה ל 1460 עליה כבר דיברתי
ולמרות החיוביות הזו המדד גם יבצע נסיגה בחזרה בשלב ראשון עד 1442 ...אבל כרגע ברמה התוך יומית זה לא על הפרק


הבוקר הארביטראז חיובי בשיעור של כ 0.32% בין היתר בתמיכת אופקו ונייס השוליות יותר
חוזה S&P נסחר חיובי בשיעור של כ 0.1% ואני לא מצפה בוול סטריט לתנועה מהותית במסחר האמת אלא לכל היותר להמשכיות בזחילה כלפי מעלה או מסחר מעורב קל
הדאקס - סקרתי אותו לעיל והוא צפוי היום להיסחר חיובי ברוב היום אם לא בכולו
בדולר - אין שינוי מהותי בימים האחרונים אבל אני משאיר לו הערכה חיובית כללית בינתיים
מבחינת המקרו -
היום יום רביעי - התמ"ג באוסטרליה + הריבית בהודו + תפוקה תעשייתית בבריטניה + סקר מחזור משרות פתוחות ותעסוקה בארה"ב + מלאי הנפט הגולמי בארה"ב
יום חמישי - התמ"ג ביפן + המאזן המסחרי הסיני + החלטת הריבית באירופה
יום שישי - מדד המחירים לצרכן בסין


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1442 עד 1457/8
סביר שהמדד יפתח חיובי ...על רקע התנועה בדאקס בעיקר הוא חוזר להיות יותר מפוקס על חזרה ל 1460
אף על פי כן יש לי מספיק אינדיקטורים שליליים כלומר אני יודע שגם נסיגה תגיע ומתייחס לכל סייקל עולה כמוגבל


הדואליות:

מזור + טאואר + מגיק - עדיין נשארות איתנו אבל יתכן שנשחרר את מגיק לאור ההתשה שלה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il