| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 6/12/16 בוקר יום שלישי 6.12.2016נקודות חשובות להיום והשבוע : 1. משאל העם באיטליה הסתיים בלא כלום לעת עתה האיטלקים אמרו לא לממשלה ולא לרפורמות ...מאוד מזכיר את היוונים אפרופו יוון - אתמול פנתה גרמניה ליוון בחציאיום לממש מייד את הרפורמות שהוסכמו עליהם ואם לא - תסולק מהגוש לאורך היום שמעתי תהיות - על מה התגובה החיובית בשווקים בעצם אתמול ? הרי המשאל הצביע על בעיה חריפה מאוד ...החובות נשארו ...ובאויר מרחף איום של משבר בכל מקרה מול האיטלקים וגוש האירו אני מתייחס לזה כמו פתיחת בקבוק גזים...הסתיים אירוע ...בקבוק הלחץ נפתח והגזים באינסטינקט עולים...אחר כך הם נרגעים ושוקעים...מעבר לאנלוגיה הזו צריך גם הסבר הגיוני... אז ראשית...זו תגובה שהוכתבה מראש ומעידה על כך עצם זה שאמרתי בסקירה כאן לפני המשאל שגם תגובה שלילית תימחק מייד כמו עם הבחירות בארה"ב והאקזיט אפשר להוסיף לזה את העובדה שהאיטלקים שלחו מסרים שלא יעזבו את הגוש אבל מעל לכל זה מימד הזמן...יקח זמן עד ששוב יצופו הצרות - והם יצופו ורק יחריפו עם הזמן אז מושכים רגליים ומשדרים הכל בסדר בינתיים ... 2. הדאקס והמעו"ף הגיבו בחריפות מעלה ויצרו סוג של עיוות ואנמוליה נקודתית שתתאזן בהמשך...בוול סטריט העליות היו הרבה יותר מתונות מבחינתי נותרה מוגבלות לסייקל העולה הזה והוא נותר שביר מאוד אבל יקח יום נוסף לפחות כדי לחדד הערכה במונחי זמן...אתמול הערכתי זיגזג מהיר...הסגירה קצת מערערת את זה ...צריך לראות יום נוסף של תנועה כדי להעריך יותר מדוייק יותר אבל אין לי ספק שהנסיגה תחזור 3. עניין הריבית בארה"ב צפוי לחזור לכותרות בקרוב מאוד - על פניו אין סיבה לפד לא להעלות ריבית אם לא שיקולים צדדיים וחיצוניים לעניין הדולר אמור להינות מזה אבל הוא בעמדת המתנה 4. הנפט - מגמגם באזור ה 52 דולר שיאו האחרון אני משאיר לו בינתיים צפי ל 54 עד 56 דולר 5. החל ממחר יחזורו נתוני המקרו מהעולם אבל יותר משמעותי ביום חמישי עם יפן וסין הערכות כלליות: 1. ה S&P הוסיף בלילה כ 0.58% ...אבל באופן מגומגם הוא עומד על 2204 וכלל לא נראה שהוא יצליח לחצות 2220 או בכלל להגיע לשם בטווח הקצר כרגע הוא תחום בין 2220 ל 2180 ירידה מ 2180 תוביל אותו רק ל 2140 עד 2160 בשלב זה אני משאיר הערכה כללית שלילית לגמרי כרגיל 2. הדאקס - ביצע אתמול תנועה עולה חדשה החל מהפתיחה עד עלייה בסגירה של כ 1.63% הוא חצה את ה 10700 וסגר מעט מתחת 10680 הדאקב חזר ל 10700 למעשה וזו היתה ההערכה שלי עוד לפני משאל העם האיטלקי הוא חזר להיות תחום מלמעלה על ידי 10800 אני נותן לו קרדיט שהוא יחצה אותה וינסה להשיג את ה 11000 אבל אני לא יכול להיות בטוח בזה מספיק בכל מקרה הוא מוגבל ועלול לסגת דיי מהר חזרה לאפרפרות שמלווה אותו כבר תקופה בכל מקרה בהערכה הכללית אני נותר שלילי גם אם הטווח הקצר הוא חיובי מוגבל מבחינתי 3. מדד המעו"ף - הוסיף אתמול 1.17% כשהוא סוגר באיזור 1449 התגובה של המדד היתה אנמוליה נקודתית ביחס למה שביצע שלשום ...אין מה לעשות נגד אירועים מהסוג הזה שהיו אתמול הם יוצרים עיוותים בתנועת המדדים המצב כרגע הוא - מתרבים הסיכויים להשגת 1460 אבל צריך לראות את ההתנהלות היום מתחילת יום ועד לסגירה כדי לחדד את התמונה אחרי התנועה המעוותת שנוצרה אתמול בכל מקרה - גם כאן הנסיגה מטה תחזור הבוקר הארביטראז שלילי כ 0.3% ...לזה צריך להוסיף את טבע שירדה במסחר התיאורטי אחרי הנעילה כ 3% וזה ישפיע על טבע בארץ הבוקר וגם על גובה הארביטראז הכללי חוזה S&P נסחר על קו האפס חסר משמעות לחלוטין אבל רוב הסיכויים לתנועה חיובית קלה בלילה עד מעורבת הדאקס - צפוי להמשיך מעלה באופן מוגבל בשלב זה עד 10800 ...הוא יבחן על בסיס איך שיסגור היום הנפט - ההערכה לגביו לעיל הזהב - אני נותר עם הערכה חיובית כללית למרות הנפילה במחירו בחודש האחרון הדולר - מעריך שימתין לקביעת הריבית בארה"ב מבחינת המקרו - היום יום שלישי - ריבית באוסטרליה - אבל לא רואה נתונים בעלי השפעה משמעותית יום רביעי - התמ"ג באוסטרליה + הריבית בהודו + תפוקה תעשייתית בבריטניה + סקר מחזור משרות פתוחות ותעסוקה בארה"ב + מלאי הנפט הגולמי בארה"ב יום חמישי - התמ"ג ביפן + המאזן המסחרי הסיני + החלטת הריבית באירופה יום שישי - מדד המחירים לצמרכן בסין טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1454 עד 1446 או 1444 גם אם המדד יפתח שלילי אני אצפה שיעבור לחיובי ושיבצע איכשהו זרימה לכיוון 1454 התנועה של אתמול היא נדירה וכל מהותה תנועה של תגובה לאירוע השגרה והנורמליות בתנועה תחזור תוך יום יומיים כרגע מסתכל על המדד במשקפיים חיוביות וזה עלול להשתנות אפילו היום בסוף יום דיברתי אומנם על חזרה של המדד ל 1460 אבל לחלוטין לא בצורה הזו הדואליות: טאואר + מגיק + מזור - נשארות איתנו מגיק - אני מאוד מקווה לפריצה שלה קדימה כי היא מושכת זמן יותר ממה שרציתי הבוקר היא מודיעה על ייעול תהליכי ייצור יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |