TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תצביעו מה שאתם בוחרים, אבל לבנות - תבנו כחול לבן!


ערן רולס מנחם מרגוליס איתי שניידר מיכאל כרסנטי צילום שלו אלמוג
קבוצת דקל ופארק העסקים החכם של קיסריה אירחו ערב הבחירות 750 מנהלים בכירים בענף הנדל"ן הישראלי – יזמים, קבלנים, תעשיינים, מהנדסים ואדריכלים

המארחים - איתי שניידר, מנכ"ל קבוצת דקל, מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, וגיא גולדיג, ראש מינהלת פארק העסקים, קיבלו באולם האירועים YONO שבפארק, את פניהם של אלוף במיל' משה קפלינסקי, מנכ"ל נשר, ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, ג'קי מוקמל, מנכ"ל CBRE ישראל, מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור, ערן חמו, מנכ"ל קבוצת אלוקל, שמוליק ארבל, סמנכ"ל וראש החטיבה העסקית של בנק לאומי, מנחם מרגוליס, מנהל השיווק של גולן פלסט, נמרוד רבד, הבעלים של קורום הנדסה וניהול, שרון בן צבי מלוינשטיין, אפרת פוגל מקרסו נדל"ן, שמוליק דמתי מטרלידור, צחי משבנק מסולל בונה, שמוליק סידרנסקי מרוטשיטיין ורבים אחרים.


קודם שנהנו מהופעות של אברהם טל והסטנדאפיסט בן בן ברוך, התמקדו שיחות המינגלינג בהכרח לעוד בנייה כחול לבן. החריף ביותר בעניין היה כמובן מנכ"ל נשר, קפלינסקי, שקבע כי המשך קיומה של תעשיית המלט בישראל זה מימוש הציונות, ועל כן חיוני להבטיח מלט כחול לבן ולא מלט של ארדואן או מישהו אחר שעלול להחליט יום אחד למנוע ממדינת ישראל לבנות תשתיות, כבישים, בסיסי צה"ל ועוד.


מנכ"ל החפ"ק, מיכאל כרסנטי, הודה לבכירי הנדל"ן מהחברות המובילות במשק על שיצאו מחוץ למדינת תל אביב, והגיעו לפארק העסקים החכם שהכול בו מתנהל על פי סטנדרט משפחת רוטשילד – "או שעושים מצוין, או שלא עושים בכלל".


מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור, הדגיש כי גם לאחר 80 שנות פעילות תמשיך החברה לצמוח ולבנות את המדינה וחשף כי בקרוב יוקם באשקלון מפעל טמבור חדש וחדשני שיספק לצרכן הישראלי פתרונות מתקדמים ביותר בתחום.


ערן חמו, מנכ"ל קבוצת אלוקל, ציין: "נפלה בחלקנו הזכות לעסוק בפעילות מבורכת והיא בניין ארץ ישראל. כולנו הרי יודעים כי אין על הארץ הזו ויותר מזה – אין לנו ארץ אחרת". והוא הוסיף: " מתוך ראיה זו תמשיך קבוצת אלוקל לצמוח בקצב מואץ בכל החזיתות תוך חדירה לתחומי פעילות נוספים, פיתוח והחדרת מוצרים חדשים לשוק ושמירה על סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות ושירות".


איתי שניידר הודה לכל האורחים על היותם לקוחות של מחירוני דקל המקובלים בענף וציין כי הערב זו מבחינתו סגירת מעגל שכן בפעם הקודמת שהוא הזמין את קפלינסקי לעלות לבמה הייתה לפני 25 שנה, בעת שהאלוף במיל' כיהן כמח"ט גולני ושניידר היה סגן צעיר – מפקד צוות בסיירת גולני.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il