TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי מדווחת כי סיפקה את הקסדה ה-100 לטיפולDeep TMS בהפרעה טורדנית כפייתית (OCD)


בריינסוויי
מאז קבלת אישור שיווק מה-FDA באוגוסט 2018, החברה סיפקה סלילי OCD ל-100 אתרים ברחבי ארה"ב

בריינסוויי, חברה מובילה המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לטיפול בהפרעות מוחיות, מדווחת היום על משלוח הקסדה ה-100 לטיפול Deep TMS בהפרעה טורדנית כפייתית (OCD) אצל מבוגרים, מאז קבלת אישור שיווק מה-FDA לאינדיקציה זו באוגוסט 2018.


יעקב מיכלין, מנכ"ל בריינסווי, מציין כי "משלוח סליל OCD ה-100 שלנו מייצג אבן דרך חשובה עבור בריינסוויי. טכנולוגיית Deep TMS שלנו היא מוצר TMS היחיד כרגע הזמין לחולי OCD ומשלוח קסדות OCD ל-100 אתרים ברחבי ארה"ב מאפשר לנו גישה למספר גדול וצומח של חולים עם צורך באפשרות טיפול לא פולשנית, בטוחה ואפקטיבית. יתרה מכך, הישג חשוב זה מצביע על ביקוש רפואי ניכר לאופציות טיפול נוספות בחולי OCD".


ד"ר ריאן וידרין, מומחה OCD ב-TMS Health Solutions, אומר כי "OCD היא הפרעה מנטלית הרסנית ומתישה, המשפיעה על כ- 1% מהמבוגרים בארה"ב. שילוב מערכת Deep TMS במרפאה שלי אפשר לי לעזור למטופלי OCD למצוא הקלה מהתסמינים היומיומיים של OCD".


ד"ר ג'פרי גרמר, המנהל הרפואי של Greenbrook TMS, הוסיף כי "השימוש בטכנולוגיית Deep TMS של בריינסוויי לטיפול ב-OCD, מאפשר לנו לספק למטופלים שלנו גישה חדשנית להקלה על תסמינים ואת הטיפול האפשרי הטוב ביותר".

אודות OCD
יותר מ-2 מיליון מבוגרים בארה"ב סובלים מהפרעה טורדנית כפייתית (OCD). זו מחלה פסיכיאטרית כרונית וקשה, המאופיינת על ידי דפוס של מחשבות טורדניות (אובססיביות) והתנהגויות כפייתיות (קומפולסיביות) חוזרות, הפוגעות בצורה קשה בתפקוד היומיומי של החולים. הטיפולים המקובלים כיום כוללים תרופות מסוג SSRI המשמשות לטיפול בדיכאון, אשר במקרים של OCD ניתנות במינונים גבוהים מאוד, או טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT) או שילוב של שניהם. מחלת ה-OCD נחשבת קשה מאוד לטיפול, מאחר ורבים מהחולים אינם מגיבים לטיפול תרופתי או התנהגותי, ורבים סובלים מתופעות הלוואי של התרופות, במיוחד לנוכח המינונים הגבוהים הנדרשים.


אודות בריינסוויי:
בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי FDA לטיפול בדיכאון מז'ורי (MDD) ו-הפרעה טורדנית כפייתית(OCD) ושיפוי ביטוחי נרחב לדיכאון בקרב אוכלוסיית ארה"ב, אישור לשווק לטיפול ב- MDD ביפן ובנוסף אישורי שיווק באירופה, ישראל ומדינות נוספות למגוון נרחב של מחלות והפרעות מוחיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il