TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביו ויו מדווחת על תוצאותיה לשנת 2018


ביו ויו
המכירות הסתכמו ב-25.28 מיליון שקל; חוזה מהותי דווח בתחילת 2019

ההכנסות במחצית השנייה של השנה גדלו בכ-12% לעומת המחצית הראשונה
מערכות ביו ויו בטכנולוגיה חדשנית של ביופסיה נוזלית ישווקו בסין כחלק מפתרון כולל לבדיקה וגילוי מוקדם של סרטן הריאה בהיקף של כ-70 מיליון שקל על פני 5 שנים

רחובות 13 במרץ 2019, חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות המסייעות בגילוי סרטן, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2018.

להלן תמצית הנתונים הכספיים:

הכנסות החברה הסתכמו בשנת 2018 בכ-25.28 מיליון שקל, ירידה לעומת הכנסות של כ-27.76 מיליון שקל בשנת 2017, והושפעו בעיקר מירידה במכירת מערכות חדשות בארה"ב ישירות על ידי החברה הבת. במחצית השנייה של 2018 הסתכמו ההכנסות בכ-13.34 מיליון שקל, שיפור של כ-11.7% לעומת המחצית הראשונה, אז נרשמו הכנסות בהיקף של כ-11.94 מיליון שקל.

הרווח הגולמי הסתכם ב-2018 בכ-14.76 מיליון שקל או 58% מההכנסות, בהשוואה לרווח גולמי של כ-16.57 מיליון שקל או 60% מההכנסות בשנת 2017. הירידה מוסברת בשל שינויים הנובעים מתמהיל המכירות של החברה. במחצית השנייה של השנה החולפת הסתכם הרווח הגולמי בכ-7.54 מיליון שקל, שיפור לעומת רווח גולמי של כ-7.21 מיליון שקל שנרשם במחצית הראשונה אשתקד.

ההפסד הסתכם ב-2018 בכ-1.76 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-1.41 מיליון שקל ב-2017, בעיקר בשל הירידה במכירות.

נזכיר כי החברה דיווחה בתחילת ינואר השנה כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה מהותי בסין לגילוי מוקדם של סרטן הריאה באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של ביופסיה נוזלית בהיקף שלא יפחת מ- 70 מיליון שקל על בסיס יעדים שנתיים לאורך 5 שנים.

ביו ויו התקשרה לשם כך בהסכם הפצה עם חברת Livzon Cynvenio Diagnostics Ltd. הסינית, תאגיד חדשני הממוקד בביופסיה נוזלית לגידולים סרטניים שהינו חלק מהותי ממערך הרפואה של קבוצת Livzon Pharmaceutical הנסחרת בבורסות שנזן (SHE: 000513) והונג קונג (HKG:1513) בשווי של כ-1.6 מיליארד דולר.


בהתאם להסכם ההפצה, תפעל Livzon Cynvenio לשיווק ומכירה של מערכות ההדמיה של ביו-ויו בסין, כרכיב מרכזי בבדיקה החדשנית שפותחה על-ידי Livzon Cynvenio לגילוי סרטן הריאה, בטכנולוגיית ביופסיה נוזלית (Liquid Biopsy).

בשנת 2018 נמכרו ל-Livzon Cynvenio 4 מערכות סריקה, כחלק מתהליך האשרור שלהם את השילוב של המערכת של ביו-ויו בבדיקה שפותחה על ידם. לאחר חתימת הסכם ההפצה לעיל, נכון לתאריך הדוח, הוזמנו 10 מערכות על ידי Livzon Cynvenio, מתוכן סופקו 5 מערכות סריקה, אשר עתידות להיות מוכרות כהכנסה ברבעון הראשון של שנת 2019.

ד"ר אלן שוויבל, מנכ"ל ביו ויו: "אנו שמחים לסיים את שנת 2018 עם שיפור בפרמטרים העיקריים במחצית השנייה של השנה, עם עלייה בהכנסות וברווח הגולמי. ביו ויו ממוצבת היטב בפתחה של 2019, ובתחילת השנה הודענו על חתימת הסכם משמעותי לשיתוף פעולה מהותי בסין, עם פוטנציאל הכנסות של עשרות מיליוני שקלים בשנים הקרובות. במקביל, נמשיך לפתח אפליקציות ליישומים חדשים למערכות הסריקה הקיימות, במטרה להעלות את ערך החברה לטובת בעלי המניות שלנו".

אודות ביו ויו:

החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.

למידע נוסף אודות הטכנולוגיה של ביו ויו וידיעות נוספות ניתן ליצור קשר בכתובת: info@bioview.co.il או לבקר באתר האינטרנט של החברה: www.bioview.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il