TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית ההשקעות אפסילון בהתייחסות לדוחות מטריקס


אפסילון
"רואים לנכון להמשיך להיחשף לחברה כל עוד המשק הישראלי ותחום ה-IT בפרט במגמת בצמיחה"

רותם שמר אנליסטית מחלקת המחקר באפסילון בהתייחסות לדוחות מטריקס שפורסמו הבוקר:

מטריקס היא חברה עם ניהול עסקי ופיננסי נכון לאורך זמן המאופיינת בצמיחה אורגנית וחיצונית, מסוג החברות אליהן משקיעים היו רוצים להיות חשופים. היא פועלת בענף שנהנה מצמיחה חיובית גבוהה משיעור צמיחת התמ"ג הנתמך בביקוש לפיתוחים טכנולוגיים ואיתנות המשק הישראלי.

מבין חברות ה-IT בישראל, מטריקס בולטת עם שיעורי צמיחה דו ספרתיים. היא השכילה מוקדם להבין כי בכדי לעבור מצמיחה של 5% לצמיחה דו-ספרתית של מעל ל-10% היא צריכה לבצע רכישות, חברות שלא הפנימו זאת נותרו מאחור.


מטריקס היא היחידה בקרב הישראליות בתחום ה-IT שפועלת בארה"ב, בהסתכלות שנתית רואים כי היא קוצרת את פירות ההשקעה שביצעה בארה"ב. הרווחיות התפעולית בארה"ב עדיין גבוהה יותר מבישראל: 14% לעומת 5.2%.

מחזור המכירות של מטריקס צמח ב-2018 ב-10.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, והסתכם בכ-3.2 מיליארד שקל. הרווח התפעולי ב-2018 זינק ב-11.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות זינק ב-12.4% בהשוואה לתקופה המקבילה.

מניית מטריקס עלתה בכ-7.5% מתחילת השנה, לעומת מדד ת"א 125 שעלה בכ-5.3% באותה התקופה ונסחרת כעת במכפיל 20 על הרווח הנקי של 12 החודשים האחרונים.


מדובר במכפיל יחסית גבוה אך הוא מוצדק לאור פוטנציאל הצמיחה שאנחנו רואים בחברה ולכן אנחנו רואים לנכון להמשיך להיחשף למטריקס כל עוד המשק הישראלי ותחום ה-IT בפרט מאופיין במגמת בצמיחה.

האמור אינו מהווה המלצת השקעה ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ/שיווק השקעות או ייעוץ/שיווק פנסיוני המתחשב בצרכיו ובנתוניו של כל אדם. חברות מאפסילון מחזיקות או עשויות להחזיק בניירות הערך או בנכסים הפיננסיים המוזכרים בכתבה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il