TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הננוטכנולוגיה "דוטז-ננו" חתמה על הסכם בהיקף של 12 מיליון דולר אוסטרלי


שרון מלכה מנכל חברת דוטז –ננו -צילום יחצ
עם קרן הון אמריקאית, שיושקעו בפיתוח טכנולוגית לכידת פחמן דו חמצני. בין המשקיעים הגדולים בחברת דוטז-ננו הינה קרן הון הסיכון הישראלית SIBF
שרון מלכה מנכ"ל דוטז -ננו : "תחום לכידת הפחמן הדו-חמצני הוא אחד התחומים הצומחים בתעשיית הקליימטק, והוא צפוי לגדול לכ 120 מיליארד דולר עד 2030. לטכנולוגיה שחברת דוטז-ננו פיתחה יש יתרונות מובהקים מול טכנולוגיות הקיימות בשוק וההשקעה תסייע לחברה לקדם את תוכנית הפיתוח של החברה."

חברת הננוטכנולוגיה "דוטז-ננו" חתמה על הסכם בהיקף של 12 מיליון דולר אוסטרלי עם קרן הון אמריקאית, שיושקעו בפיתוח טכנולוגית לכידת פחמן דו חמצני.
חברת "דוטז –ננו" שנסחרת בבורסה באוסטרליה השלימה בימים אלו גיוס של כ- 12 מיליון דולר אוסטרלי מקרן הון אמריקאית, Mercer ,Street Global Opportunity Fund.
בין המשקיעים הגדולים בחברת דוטז-ננו הינה קרן הון הסיכון הישראלית SIBF .
טכנולוגית ספיחת הפחמן המתקדמת של דוטז עושה שימוש בפסולת פלסטיק כדי לייצר פילטר מוצק. מטרת הפילטר היא ללכוד את הפחמן הדו חמצני שנפלט מארובותיהם של מיתקנים תעשייתיים ולמנוע ממנו להגיע לאטמוספירה. נמצא כי עליית ריכוז הפחמן באטמוספירה קשור קשר ישיר לתופעת ההתחממות הגלובלית וטכנולוגיות ספיחת פחמן, כולל זו של דוטז, פותחו כדי לסייע במאמץ הגלובלי להתמודד עם תופעה זו.
לטכנולוגיה של דוטז יתרונות מובהקים מול טכנולוגיות מתחרות שרובן מבוססות על לכידה כימית, ומאפשרת חיסכון בעלויות תפעוליות, עם יתרונות סביבתיים וסלקטיביות גבוהה בלכידה של CO2.
שרון מלכה מנכ"ל דוטז –ננו : "בחודשים האחרונים השגנו אבני דרך משמעותיות בפיתוח הטכנולוגיה שלנו. חתמנו על הסכמים לשיתוף פעולה עם חברת המחקר SINTEF ואוניברסיטת RICE שבטקסס במטרה להמשיך ולקדם את הטכנולוגיה ולהאיץ את הדרך למסחורה. הסכם עם קרן ההשקעה עם מרסר מספק לנו את המימון הנדרש להמשיך ולקדם את הטכנולוגיה החדשנית שלנו ללכידת פחמן. תחום לכידת הפחמן הדו-חמצני הוא אחד התחומים הצומחים בתעשיית הקליימטק והוא צפוי לגדול לכ 120 מיליארד דולר עד 2030".


אודות דוטז ננו בע"מ
דוטז ננו בע"מ היא חברת ננוטכנולוגיה ציבורית הנסחרת בבורסה האוסטרלית (ASX:DTZ). החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מבוססי פחמן לאפליקציות תעשייתיות וסביבתיות.
החברה מפתחת טכנולוגיה מתקדמת ללכידת פחמן דו-חמצני ממקורות תעשייתיים. הטכנולוגיה עושה שימוש בפסולת פלסטיק ליצירת פילטר מוצק בעל יתרונות משמעותיים בהשוואה לטכנולוגיות קיימות הנשענות על פילטר כימי. מטרת הפילטר היא ללכוד את הפחמן הדו-חמצני בארובות תעשייתיות ולמנוע ממנו להגיע לאטמוספירה.
כמו כן, החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לסימון ואימות מוצרים באמצעות ננו-סמנים פלורסנטים, המשמשים כמעין חתימה כימית ייחודית שמוכיחה שהמוצר אינו מזויף או מדולל. החברה פעילה בתחום אמצעי נגד לזיופים ודילולים - תופעה המסבה נזקים עצומים לכלכלה העולמית בהיקפים של מיליארדי דולרים מדי שנה מלבד זיהוי זיופים ודילולים, החומרים משמשים לצרכים תפעוליים בתעשיות הנפט, הגז, הכימיקלים ותעשיות נוספות.
פתרונות החברה מבוססים על פטנטים שפותחו על ידי פרופ’ ג’יימס טור וצוותו באוניברסיטת Rice בטקסס.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il