TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

התחדשת עירונית בנתניה: אורון נדל"ן זכתה במכרז יזמים


קרדיט להדמיית הפרויקט: א. סטודיו
לתכנון וביצוע פרויקט התחדשות עירונית נוסף ברחוב גורדון בעיר, בהיקף של כ- 106 יח"ד
ממשיכים להתרחב ולצמוח בתחום ההתחדשות העירונית: חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, מצרפת פרויקט שלישי בעיר נתניה, במסגרת התחדשות עירונית.
אורון נדל"ן זכתה במכרז יזמים שביצעו דיירי רח' גורדון 26-28 בעיר, והיא צפויה להתחיל בקרוב בהליכי התכנון לפרויקט.
במסגרת הפרויקט ברח' גורדון, יפונו שני הבניינים הקיימים הכוללים 32 יח"ד, ובמקומם ייבנו 106 יח"ד במגדל אחד של כ 16 קומות
פרויקט זה הוא הפרויקט השלישי שמקדמת החברה בעיר, ומצטרף לשני פרויקטים שכבר נמצאים בשלבי תכנון שונים.
הראשון, ברח' ראשון לציון בעיר, במסגרתו יפונו שני בניינים ובהם 32 דיירים, ובמקומם ייבנה מגדל בן 19 קומות, ובו כ- 93 יח"ד.
הפרויקט היוקרתי ממוקם בקו שני לחוף הים של נתניה, מה שמבטיח את מיקומו האטרקטיבי ואת הנוף הנפלא עבור רוכשי הדירות בפרויקט.
פרויקט נוסף שמקדמת אורון נדל"ן בימים אלה בנתניה, ממוקם בשכונת טוברוק הותיקה, המזוהה עם בנייני הרכבת הישנים והנמוכים. במסגרת הפרויקט, שברחוב משולם רהט בעיר, יפונו 3 בניינים, הכוללים כ -44 יח"ד, ובמקומם ייבנה מגדל של כ-30 קומות ולצידו בניין בן 9 קומות הכולל כ-176 יח"ד עם שילוב של שטחי מסחר.
חברת אורון נדל"ן מקדמת בימים אלה את בנייתן של אלפי יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית בת"א (דרך השלום), בבת ים (החשמונאים, הדדי, משה סנה, מתחם קהילת סלונים-רבינוביץ-תותחנים), בגבעת אולגה (רח' הגדוד העברי), בחולון (ביאליק, חנקין ) בחיפה ( בר דוד האי , סעדיה גאון), בבאר שבע, הוד השרון, פרדס חנה, אור יהודה, ירושלים, רמת גן ובערים נוספות ברחבי הארץ.
גל קסטל, משנה למנכ"ל אורון נדל"ן: "אורון נדל"ן שמה את הדייר במרכז, והדבר בא לידי ביטוי גם בבחירה שעשו דיירי רחוב גורדון. אנחנו גאים להרחיב את פעילות החברה בתחום ההתחדשות העירונית בנתניה בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל, ולאפשר לדיירים ולרוכשים העתידיים ליהנות מסטנדרט התכנון והבניה של אורון. מדובר בתחילתו של תהליך משמעותי ואנחנו גאים להוביל אותו עבור הדיירים בפרויקט והרוכשים בעתיד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il