TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דירת 4 חדרים בדרום תל אביב נמכרה ב-4.620 מיליון שקל


פרוייקט פלורה בקריית השלום הדמייה 3division
הדירה נמכרה במתחם המגורים החדש "פלורה" של קרסו נדל"ן, VENN ושטרית החזקות, בשכונה החדשה הנבנית על התפר שבין צפון קרית שלום, פארק החורשות ושכונת שפירא
חברת קרסו נדל"ן מבשרת על מכירת דירה בשכונה החדשה במתחם פלורה בדרום תל אביב, על התפר שבין צפון קרית שלום, פארק החורשות ושכונת שפירא. מדובר בדירת מיני-פטהאוז בת 4 חדרים בשטח של 116 מ"ר הפונה לכיוון דרום מערב עם מרפסת בשטח של 25 מ"ר, שנמכרה תמורת 4.620 מיליון שקל. מחיר העסקה משקף את התוכניות המקודמות להתפתחות האזור וההתקדמות בעבודות הרק"ל של הקו הירוק.
מתחם "פלורה" הוא הראשון שנבנה בשכונה חדשה המוקמת בצמוד לקריית שלום, שתכלול בסך הכל כ-800 יח"ד בבנייה, המשלבת בנייה מרקמית ומגדלים, סביב פארק פנימי ירוק בצמוד לפארק החורשות. המתחם נבנה ע"י חברת קרסו, VENN ושטרית החזקות, הבונות בשלב ראשון 4 בנייני מגורים בני 9 קומות ו-93 יח"ד בתמהיל מגוון של דירות 2-6 חדרים. המתחם של קרסו מוקם על ידי חברת דניה סיבוס ובנייתו צפויה להסתיים בשנת 2026. מחירי הדירות במתחם מתחילים ב 3,290 מיליון שקל לדירת 3 חד'.
ירון צוברי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המגורים בקרסו, מציין כי "מתחם פלורה, השכונה החדשה והאזור כולו נהנים היום מביקושים הולכים וגוברים מצד קהל יעד מגוון - החל מרווקים, זוגות צעירים, משפחות צעירות ואף מצמצמי דיור – שמחפשים לגור בדירה חדשה בתל אביב, מבלי לוותר על חוויית מגורים המחברת בין טבע וקהילה חזקה. הלקוחות שלנו מעוניינים להתגורר בתל אביב, וליהנות במקביל מקהילתיות, מרחבים ירוקים ושלווה – במחיר אטרקטיבי. השכונה היא חדשה לגמרי, עם תשתיות מודרניות ובמיקום מעולה – ועם פוטנציאל השבחה משמעותי".
מתחם פלורה ממוקם ממש על גבול פארק החורשות - ריאה ירוקה בשטח של 80 דונם מדרום לשכונות שפירא ופלורנטין. כחלק מתוכניות פיתוח השכונה החדשה עיריית תל אביב תקים פארק נוסף כך שהמתחם של קרסו ייהנה ממתחמי שעשועים ופינות חמד מוצלות. כמו כן בצדה הצפון מערבי של השכונה מוקמת תחנת הקו הירוק של הרק"ל.
האזור מאופיין כולו במרחבים ירוקים, בגן הבוטני, בית הבאר ההיסטורי, קרבה לסצנה של שכונת שפירא האקלקטית וחיי הקהילה העשירים בה, לצד כל היתרונות האורבניים של תל אביב. לשכונה נגישות תחבורתית גבוהה, שתשודרג באמצעות תחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה המוקמת בצמוד לשכונה בפינת הרחובות לבון ודרך קיבוץ גלויות.
בשכונת קריית שלום הצמודה לפלורה קיימת מערכת חינוך איכותית, קיימים בה שני בתי ספר, 4 גני ילדים, בית הספר לטבע וסביבה הממוקם בלב פארק החורשות, וכן גני יער פרטיים שנפתחו לאחרונה וצוברים פופולאריות בקרב כל תושבי העיר. אחת מגולות הכותרת של האזור הוא קאנטרי גולדשטיין המחודש – קאנטרי קלאב עירוני עם בריכה, חדר כושר, חוגים לילדים ולמבוגרים ושפע של פעילויות לילדים בקיץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il