TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המהלך המעניין של רותם אנרגיה (רא"ם)


שותפות ראמ - רותם אנרגיה מחצבים (רותם אנרגיה יהש)
רותם אנרגיה (רא"מ) דיווחה ביום חמישי האחרון על מהלך פיננסי מעניין מאוד. המהלך, שמאפשר הזדמנות השקעה אטרקטיבית מאוד, נותן קודם כל קדימות למשקיעים הקיימים של רא"מ. אלה שהשקיעו בתחילת הדרך והלכו עם רא"מ את כברת הדרך עד השלב הנוכחי.

 


 


רותם אנרגיה (רא"מ) דיווחה ביום חמישי האחרון על מהלך פיננסי מעניין מאוד. המהלך, שמאפשר הזדמנות השקעה אטרקטיבית מאוד, נותן קודם כל קדימות למשקיעים הקיימים של רא"מ.  אלה שהשקיעו בתחילת הדרך והלכו עם רא"מ את כברת הדרך עד השלב הנוכחי. בהתאם לדיווחי רא"מ נושא הקרקע צריך להגיע לפתרון בקרוב מאוד וזאת לאחר שרא"מ עברה בהצלחה כבר 4 תחנות משמעותיות: ברמ"י: מחוז דרום והנהלה ראשית ובמועצת מקרקעי ישראל: וועדת פטור וועדת משנה. כעת כל שנותר הוא להמתין להתכנסות הבאה של מועצת מקרקעי ישראל בה נושא הקרקע יעלה לדיון וצפוי להיות מאושר. פתרון נושא הקרקע יאפשר לרא"מ להגיש את כל מסמכי התכנון (עליהם עבדה מעל שנתיים) לבדיקה של מנהל התכנון- וועדה מחוזית דרום.


רא"מ פרסמה ביום חמישי האחרון דוח הצעת מדף- חלוקת כתבי אופציה חדשים (סדרה 6) לכלל המשקיעים הקיימים (היום הקובע 25.1.24) ביחידות ההשתתפות (יה"ש) ובכתבי אופציה סדרה 5 שלה (שעתידים לפקוע ב- 30.1.24). כתבי האופציה החדשים (סדרה 6) יונפקו במחיר זעום בסך 0.3 ש"ח ויהיו ניתנים למימוש עד ליום 12.5.2024 בתמורה לתשלום תוספת מימוש בסך 2.4 ש"ח. מכאן שרא"מ מציעה למחזיקים שלה לרכוש אופציה ליחידה כשמחיר היחידה ידוע מראש = 0.3 ש"ח (מחיר האופציה) + 2.4 ש"ח (מחיר המימוש) ובסה"כ 2.7 ש"ח ליה"ש. מחיר היחידה בבורסה כעת עומד על 2.75 ש"ח ומכאן שהאופציה החדשה כבר "בתוך הכסף".


מדובר בהצעה אטרקטיבית בגלל השלב אליו הגיעה השותפות - פתרון נושא הקרקע שעיכב אותה כ- 3 שנים. בהינתן אישור בהתכנסותה הקרובה של מועצת מקרקעי ישראל תיסלל הדרך של פרויקט רא"מ ויוגשו כלל מסמכי התוכנית (כולל תב"ע, תסקיר השפעה על הסביבה וכו')  לבדיקת מנהל התכנון – וועדה מחוזית דרום.


פרויקט רא"מ עשה כברת דרך ארוכה בנוגע להכנת תסקיר השפעה על הסביבה, תב"ע וכו' והדיווחים המתומצתים של רא"מ בבורסה יוצרים סקרנות בקשר עם תוצאות תסקיר ההשפעה על הסביבה שלפי פרסומי רא"מ נותנים מענה לכלל ההיבטים הסביבתיים, למדנו להכיר ולהעריך את "ראם" לאחרונה, חברה עם הנהלה רצינית וממוקדת, שלמרות המכשולים שמעמידה הבירוקרטיה הישראלית פועלת ללא עת לקידום הפרויקט.



אין באמור המלצה




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il