TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אסטרוסקייל חתמה על הסכם בהיקף 25.5 מיליון דולר עם חיל החלל האמריקני

לתכנון ואספקת לוויין לתדלוק חלליות צבאיות
הפתרון של אסטרוסקייל יסייע להתגבר על המגבלות שנובעות מכך שלוויינים משוגרים כיום לחלל עם אספקה מוגבלת של דלק. ״לוויין ה- APS-R שלנו פותח את הדלת לחשיבה מחדש על האופן שבו לוויינים מתוכננים ומופעלים, והוא מסמן קפיצת מדרגה משמעותית ביכולות ובקיימות של לוויינים במסלול"


חברת אסטרוסקייל ארה״ב, מובילת השוק בשירות לוויינים ולוגיסטיקה בחלל, חתמה על הסכם עם חיל החלל האמריקני (USSF) בהיקף של 25.5 מיליון דולר לתכנן ולספק לחיל לוויין ייעודי שתפקידו תדלוק לוויינים שנגמר להם הדלק בחלל. אב טיפוס של הלוויין החדש - APS-R - שמתוכנן כלוויין סטנדרטי שגודלו לא יעלה על גודלה של משאבת דלק סטנדרטית, יסופק בשנת 2026. חיל החלל האמריקני הוא גוף של הצבא האמריקני המתמקד בפעילות בחלל. זהו האגף החדש הראשון מאז הקמתו של חיל האוויר האמריקני העצמאי בשנת 1947. הגוף אורגן כשירות צבאי במחלקת חיל האוויר, אחת משלוש המחלקות הצבאיות במחלקת ההגנה.

״האפשרות של תדלוק באוויר שינתה לחלוטין את המשוואה לגבי משך ומרחק המשימות עימן מתמודדים כלי תעופה", אמר נשיא ומנכ"ל אסטרוסקייל ארה״ב, רון לופז. "תעשיית החלל נמצאת על סף מהפכה טכנולוגית דומה באפשרות התדלוק בחלל החיצון. אני נרגש מכך שנבחרנו למשימה של פיתוח לוויין שתפקידו תדלוק לוויינים שאזל להם הדלק. החדשנות שבשירות הזה תגדיל בסופו של דבר את הטווח והניידות של לוויינים במסלול, ויאפשר ל-USSF לעשות יותר עם הנכסים התפעוליים שלהם. לוויין ה- APS-R שלנו פותח את הדלת לחשיבה מחדש על האופן שבו לוויינים מתוכננים ומופעלים, והוא מסמן קפיצת מדרגה משמעותית ביכולות ובקיימות של לוויינים בחלל."

לדבריו, APS-R יישא ויעביר דלק הידרזין לחללית ׳הלקוח׳, במקום שזו תצטרך לתמרן לכיוון אתר תדלוק, נתון שיאפשר את המשך פעילותה ללא הפרעה. הוא ציין כי הפרוייקט ממומן על ידי שותפות ציבורית-פרטית, כש- 25.5 מיליון דולר מגיעים מ- USSF וכ-12 מיליון דולר יסופקו על ידי אסטרוסקייל ארה״ב ושותפים וספקים של החברה.

״הבחירה של אסטרוסקייל לפיתוח ה- APS-R מסמנת רגע משמעותי בקידום יכולות הניידות בחלל ובלוגיסטיקה שלנו", אמרה קולונל ג'ויס בולסון, מ-USSF. ״הגישה החדשנית של אסטרוסקייל תואמת למחויבות של חיל החלל להישאר בחזית הקידמה הטכנולוגית. עם הלוויין החדש אנחנו לא רק מאריכים את החיים התפעוליים של לוויינים; אנו משפרים את ההיענות, הגמישות ויכולות המשימה הכוללות שלנו. שיתוף הפעולה הזה מסמל צעד אמיץ קדימה במאמצים שלנו להבטיח ולחזק את מעמדו של חיל החלל האמריקני בתחום החלל המתפתח כל הזמן, מחזק את המחויבות שלנו לחדשנות והבטחת קיימות נכסי החלל שלנו".

"המחויבות שלנו לקידום קיימות וניידות בחלל היא בלתי מעורערת״, אמר לופז. ״ביחד עם צבא ארה״ב אנחנו מעצבים את עתיד השירות במסלול החללי, מגדילים משמעותית את טווח ההגעה של לוויינים ומאפשרים לכוח החלל האמריקני לנווט במורכבות החלל בגמישות, יעילות ויכולת משופרת. אנו מדברים כאן לא רק הארכת חיי הלוויינים אלא על הרחבת האפשרויות של מה שאנחנו יכולים להשיג בחלל. אנו גאים להיות בחזית המאמץ הטרנספורמטיבי הזה ולהניע את תעשיית החלל לעידן חדש של חדשנות וחקר".

״החברה שפעילה מישראל, ארה״ב, יפן, סינגפור ובריטניה, מביאה לשוק פתרונות חכמים לבעיית ׳הפסקת חיים׳ ללוויינים תקולים, או כאלה שנגמר להם הדלק״, אומר אופיר עזריאל, מנכ"ל אסטרוסקייל ישראל. ״החברה חלוצה בתחומה, הביקוש לפתרונות שלנו עולה וההיערכות בישראל היא בהתאם. במקרה הנוכחי יש יציאה מהתפיסה המסורתית והמגבילה של חלליות לשימוש חד-פעמי. אנו משנים את המשוואה״.

פעילותה של אסטרוסקייל ישראל מתמקדת כיום בתכנון, ייצור והרכבה של מערכות חלל למשימות של התקרבות ועגינה בין לוויינים ומשימות שירות ללוויינים בחלל. התוצרים הסופיים ישולבו בלווייני השירות של אסטרוסקייל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il