TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אאורה נערכת לשיווק פרויקט ההתחדשות העירונית "הקצין סילבר"


הדמיה פרויקט קצין סילבר אאורה. הדמיה: יגאל לב
בשכונת תלפיות בירושלים לאחר השלמת התנאים להפקדת התוכנית
החברה תיזום פרויקט משמעותי הכולל הריסת 136 יח"ד והקמה של 3 מגדלי מגורים יוקרתיים חדשים עם 526 יח"ד וכן 2,000 מ"ר שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי
במתחם רוב מיוחס הכולל חתימה של 88% מהדיירים


חברת אאורה, החברה המובילה בייזום בניה למגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות, מדווחת כי היא נערכת לתחילת שיווק לאחר השלמת התנאים הפקדת התוכנית לפרויקט "הקצין סילבר" בירושלים.

פרויקט ההתחדשות העירונית "הקצין סילבר" ממוקם בשכונת תלפיות בירושלים, גובל ממזרח בציר דרך חברון בו עתיד לעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה וממערב בציר דרך בית לחם. הפרויקט נמצא בסמוך לרובע תלפיות המתחדש – רובע מודרני הכולל עירוב שימושים. במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 136 יחידות דיור קיימות במספר בניינים ישנים, ותחתם צופה החברה בניית 526 יחידות דיור חדשות בשלושה מגדלים יוקרתיים חדשים, כ- 2,000 מ"ר שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. התוכנית צפויה להיכנס לתוקף ברבעון השני של שנת 2024, ושיווק הפרויקט ייחל עד סוף שנת 2024 – בהתאם לאסטרטגיה של החברה, פינוי הדיירים ותחילת ההריסה יחלו לאחר השלמת פרה-סייל של כ-30% מהיח"ד המיועדות לשיווק.

במקביל, החברה החלה לקדם את היתרי הבניה של הפרויקט. החברה החלה בהחתמות דיירים על הסכם פינוי בינוי ונכון למועד הדיווח השיגה רוב מיוחס של כ- 88% בפרויקט.

את אאורה מצייגים בפרויקט עו״ד דורון אריאל ממשרד דורון אריאל ושות' ואת הדיירים מייצגים עו״ד ישי איציקוביץ ממשרד אגמון-טולצ'ינסקי ועו"ד שלמה אמסלם.

סיכום שנת 2023 וצפי לקראת שנת 2024: לאחרונה דיווחה החברה כי מכרה בשנת 2023 בפרויקטים השונים שבשיווק 252 יח''ד. ברבעון הרביעי של השנה, למרות מצב המלחמה בישראל, מכרה החברה 66 יח''ד, היקף מכירות הדומה לממוצע המכירות בשלוש הרבעונים הראשונים של שנת 2023. נכון ליום 31 בדצמבר 2023 לחברה 15 פרויקטים בהיקף 3,658 יח"ד בשיווק וביצוע. בשנת 2024 תחל החברה בשיווק וביצוע של 13 פרויקטים חדשים בהיקף של כ- 6,268 יח"ד נוספות.





חברת אאורה
'אאורה מחדשים את ישראל', היא מהחברות הגדולות והמובילות בענף הנדל"ן בישראל, והחברה המובילה בתחום ההתחדשות העירונית בישראל. אאורה הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה במדד ת"א 90.
חברת אאורה בעלת כ-109 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ עם למעלה מ-51,000 יחידות דיור. אאורה רואה את תחום ההתחדשות העירונית כשליחות לאומית וציונית ואמונה בכך שהתחדשות עירונית היא הדרך לחדש את ישראל, המאפשרת יצירה של סביבת מגורים איכותית לדיירים הוותיקים והחדשים כאחד. ערכים אלו עומדים מאחורי הצמיחה יוצאת הדופן שלה בשנים האחרונות, ומקנים לה השפעה מהותית על שוק הדיור בישראל.
אאורה מדורגת במקום הראשון בתחום ההתחדשות העירונית בכל המדדים הנחשבים: מקום ראשון במדד ההתחדשות העירונית בשיתוף אתר מדלן, דירוג סיטי סקוור של קבוצת הארץ, ומקום ראשון בתחום הפינוי בינוי של מדד דן אנד ברדסטריט היוקרתי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il