TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתאל אירופה: בעקבות הצלחת השותפות הראשונה של פתאל היא משלימה בהצלחה את השלב הראשון בהקמת שותפות שנייה


פתאל
בהיקף של כ- 250 מיליון אירו ; השותפות צפויה לגדול עד כ- 400 מיליון אירו
במיזם השקיעו יחד עם פתאל נכסים (אירופה) גופים מוסדיים מובילים כמו מנורה , הפניקס, והראל
הסכום יהווה הון ראשוני לרכישת בתי מלון באירופה בהיקף כולל של כ- 700 מיליון אירו

פתאל ממשיכה להגדיל את נוכחותה באירופה- לאחרונה רכשה מלון בפריז שיעבור למיזם החדש

לאור הצלחת השותפות הראשונה, מדווחת הבוקר פתאל נכסים (אירופה), כי השלימה בהצלחה גיוס לשותפות נוספת לרכישת מלונות באירופה. במיזם שינוהל ע"י פתאל, נכנסו לשותפות בפעם השנייה החברות מנורה, פתאל אירופה והראל. חברת הפניקס משקיעה לראשונה בשותפות. הסכום יהווה את ההון העצמי לרכישות בתי מלון באירופה בהיקף כולל של עד כ-700 מיליון אירו ולתקופה של עד 3 שנים. למעשה, הרשת שכ- 80% מפעילותה באירופה, תמשיך להרחיב את נוכחותה בה.

השלב הראשון בהקמת השותפות השנייה הינו בהיקף של כ- 250 מיליון אירו. יצויין, כי מתקיימים מו"מ עם גופים נוספים להשקעה של כ- 150 מיליון אירו נוספים, אשר עתידים להבשיל בחודשים הקרובים. גיא ורדי ויניב אמזלג שניהלו את השותפות הראשונה ינהלו גם את השותפות השנייה.

מודל השותפות עם מוסדיים מובחרים, מאפשר לשותפים ליהנות מיתרונותיה של פתאל כרשת מלונות מובילה, בדגש על פלטפורמת ניהול מקצועית ואיכותית, וכן מיכולות רכישה ומימון.


לאחרונה השלימה את רכישת המלון הראשון בשותפות החדשה – מלון Prelude Opera שבפריז מקרן הנדל"ן של Tikehau Capital - קבוצת ניהול השקעות אלטרנטיביות גלובאלית. המלון ממוקם בשכונת האופרה שבפריז, אחת השכונות המבוקשות בתחום המלונאות בעיר. המלון שכולל 59 חדרים, עבר שיפוץ מקיף תוך שדרוגו למלון 4 כוכבים. ב- 2022 המלון נפתח מחדש ומאז פועל בתפוסה ורווחיות גבוהה ופופולרי בקרב תיירים ולקוחות עסקיים. עבור פתאל מדובר במלון הראשון שנרכש בצרפת.

שחר עקה, דירקטור וסמנכ"ל הכספים בפתאל החזקות: "לאור הצלחתה של השותפות הראשונה שהקמנו לפני כשנתיים, אשר סיימה את רכישותיה ורכשה 19 בתי מלון פעילים ב- 8

מדינות בעלות כוללת של כ- 860 מיליון אירו. החלטנו לצאת לדרך עם שותפות נוספת במודל דומה.


השותפות החדשה צפויה להגדיל את נוכחות הרשת באירופה, שעומדת היום על כ-80% . בהתאם, השלמנו את רכישת מלון Prelude Opera שבפריז מקרן הנדל"ן של Tikehau Capital - תמורת 30 מיליון אירו. המלון ממוקם בשכונת האופרה שבפריז, אחת השכונות המבוקשות בתחום המלונאות בעיר. עבורנו, מדובר במלון הראשון בצרפת ואני שמח מאד על דריסת הרגל באחת הערים החשובות מבחינת תיירות בעולם .
אני מעריך כי בתוך חודשיים נגיע להתחייבויות השקעה של כ- 400 מיליון אירו אשר יאפשרו רכישת נכסים בהיקף של כ- 900 מיליון אירו ב-3 השנים הקרובות."


מנהלי השותפות מטעם פתאל, גיא ורדי ויניב אמזלג "אנו מזהים היום הזדמנויות לרכישת בתי מלון ממגוון סיבות, בין היתר לאור קושי של חלק מהבעלים לבצע מימון מחדש לנכסים.
פתאל, כחברת מלונות אירופאית מוכרת ובעלת מוניטין נהנית הן מזרם עסקאות אפשריות אשר מגיע אלינו והן מיכולות מימון אטרקטיביות.

מעבר ליכולת רכישה ומימון, אנו בודקים ומוודאים כי ביכולתנו להשביח את הנכסים, ברמה התפעולית ולעיתים אף ברמה הנדל"נית. הנכסים שאנו מתעתדים לרכוש לטובת השותפות הינם באזורי ביקוש תיירותיים ותואמים לאסטרטגיית החברה הן בביזור הגיאוגרפי והן בתמהיל של מלונות יוקרה/נופש ועסקי".

את הקמת השותפות ליוו עורכי הדין גילה פונטה שלוש ואורי יצחק ממשרד עורכי הדין גורניצקי עו"ד אבי אלדור ממשרד ש. הורוביץ ושות' ייצג את החברות הפניקס והראל ועו"ד אורית ישראלי מפישר בכר ייצגה את מנורה ושלמה ביטוח.


במסגרת השותפות הראשונה גייסה פתאל כ- 381 מיליון אירו ממוסדיים נבחרים בישראל: הראל ביטוח, מנורה מבטחים, מיטב דש, אנליסט, הכשרה חברה לביטוח, לאומי פרטנרס ושלמה ביטוח. השותפות שהקימה החברה באפריל 2022 יחד עם המוסדיים רכשה 19 בתי מלון פעילים במדינות: גרמניה, בריטניה, פולין, איטליה, יוון, קפריסין, אוסטריה וספרד.



בתי המלון שנרכשו בעלות כוללת של כ- 860 מיליון אירו כוללים מגוון רחב של מלונות עירוניים ומלונות נופש באתרי נופש מפורסמים ופופולריים, פיזור על פני 8 מדינות, מלונות יוקרתיים ומלונות טובים ברמה של 4 ו 5 כוכבים. בפורטפוליו מגוון רחב של מלונות שעובדים מהיום הראשון לרכישה וישנם מלונות שדורשים השבחה ושיפוצים.
יצוין, כי בין בתי המלון שנרכשו על ידי השותפות נמצאים גם 2 בתי מלון אייקונים: מלון גרנד ברייטון והמלון האייקוני "דילי" בלונדון שהינם בדירוג 5 כוכבים ונחשבים לשניים מבתי המלון המפוארים והמוכרים בבריטניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il