TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייברוואן חתמה על מסמך עקרונות לרכישת נכסים ופעילות של חברת Micronet


אורי גלבוע - צלם איציק בירן
ההסכם החדש ירחיב את קו המוצרים של סייברוואן ועם השלמת עסקת הרכישה , הנכסים והפעילות יצטרפו כחלק אינטרגלי לסייברוואן
חברת סייברוואן, הודיעה היום כי חתמה על מסמך עקרונות לרכישה אסטרטגית של פעילויות, מוצרים וקניין רוחני מסוימים של חברת Micronet , חברה המפתחת מצלמות מתקדמות למערכות טלמטיקה ומערכות ניטור נהג (DMS). עם השלמת רכישה זו, סייברוואן תרחיב את פורטפוליו המוצרים שלה ואת בסיס הלקוחות של החברה, וצפויה להאיץ את אסטרטגיית החדירה של מערכת SaverOne לשוק האמריקאי.
מיקרונט היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, תחת הסימול MCRNT. הנהלת SaverOne צופה כי לאחר סגירת העסקה, הפעילות והנכסים שיועברו מ Micronet, יתווספו לפעילות-SaverOne על בסיס המערכות הקיימות של החברה.
תנאי העסקה הסופיים ייקבעו לאחר סיום תהליך בדיקת נאותות. מרבית התמורה עבור הפעילות והנכסים תורכב מתשלומים עתידיים תלויי ביצועים של הפעילות הנרכשת. בנוסף, בהתאם למזכר ההבנות הרוכשת תקבל על עצמה את כל מחויבויות החברה כלפי לקוחותיה, ותהא אחראית ישירות מולם לרבות בכל הקשור לאחריות המוצרים, שירות לקוחות, החזרות, תיקונים וכו', כאשר בהסכם המפורט, ייקבע מנגנון תגמול לפיו החברה תשלם לרוכשת בקשר לשירותים אלו (עלות כ"א, רכיבים וכו').
העסקה צפויה להיחתם ולהיסגר בתחילת 2024.
"אנו שמחים מאוד להודיע על צעד ראשון לקראת עסקה הכוללת רכישה של נכסים, קניין רוחני ופעילויות של Micronet, עסקה אשר צפוייה להרחיב את פורטפוליו המוצרים ובסיס הלקוחות של סייברוואן", אומר אורי גלבוע, מנכ"ל "בהתאם לאסטרטגיה שלנו, אנו רואים סינרגיה רבה בין הרכישה, לפעילות הקיימת של סייברוואן, סינרגיה שתאפשר למנף את העסקה לטובת התוצאות של סייברוואן. בסיס הלקוחות של מיקרונט בארה"ב ייצור הזדמנויות מצוינות למכירות נוספות עבור מערכות סייברוואן. אנו רוכשים חבילת IP טובה, כולל מוצר DMS מוביל ומצלמות מהדור הבא שמתאימות היטב לקווי המוצרים הקיימים שלנו. כמו כן, אנו שמחים כי עם השלמת הרכישה, הפעילות תתבסס בעיקר על התשתיות הקיימות של החברה , תוך מינוף תשתית ההנדסה, המכירות והשיווק הקיימת של סייברוואן. עסקה זו מייצגת פוטנצייאל לצמיחה מיידית בהכנסות, כמו גם הזדמנות להגעה ללקוחות חדשים נוספים, במיוחד בארה"ב, וכן לפיתוח של מוצר משולב חדש של מצלמה ו-DDPS".

חברת סייברוואן נוסדה כדי להציל חיים ולהפחית את תאונות הדרכים ופיתחה שני פתרונות ייחודיים:
מערכת ה Driver Distraction Prevention System) DDPS) לזיהוי וחסימה של אפליקציות מסיחות דעת ומסכנות חיים בסמארטפון בזמן נהיגה.
מערכת לזיהוי משתמשי דרך פגיעים (VRU)המבוססת על דור 2 של מערכת SaverOne
מערכת ה- DDPS מזהה את הטלפון של הנהג ועם תחילת הנהיגה היא חוסמת את כל האפליקציות שעלולות לגרום להיסח דעת הנהג כגון – ווטסאפ, הודעות SMS, מייליים, התראות מאתרי חדשות וכו' – אותן הנהג יקבל רק כשיסיים לנהוג. מי ששולח הודעות ווטסאפ לנהג המוגן במערכת ה-DDPS יקבל מענה אוטומטי כי הנהג נמצא כעת בנהיגה והוא מוזמן להתקשר.
כך נוצרת עבור הנהג סביבת נהיגה בטוחה מהסח דעת סלולרי ומהלחץ התמידי לבדוק התראות סלולריות.
שווקי היעד העיקריים של סייברוואן כוללים ציי רכב מסחריים ופרטיים המעוניינים לצמצם נזקים פוטנציאליים ועלויות משמעותיות, יצרני רכב המעוניינים לשלב פתרונות בטיחות לרכביהם וחברות ביטוח וליסינג תוך התמקדות בשווקים הישראליים, האירופאים והאמריקאים, כמו גם בשווקים אחרים ברחבי העולם.
עד היום בישראל הותקנו מערכות SaverOne בעשרות חברות במשק מהמגזר הפרטי והציבורי וביניהן: תנובה, שטראוס, אסם-Nestle, חברת החשמל, ועוד.
המערכת מותאמת גם לאוטובוסים והיא הותקנה בין היתר באוטובוסים של חברת אלקטרה אפיקים ואוטובוסים להסעות תלמידים של מועצות אזוריות רבות.
סייברוואן מאמינה כי מעבר לביקוש הטבעי ההולך וגדל למערכות נגד הסחת דעת סלולריות בכלי רכב, הרגולציה בנושא של האיחוד האירופי, צפויה להשפיע באופן חיובי דרמטי על הביקוש למערכות שלה בעתיד.
החברה ממשיכה לפעול מול יצרניות הרכב והמשאיות במטרה להפוך את המערכת שלה כחלק אינטגרלי מייצור כלי הרכב

מערכת ה-VRU מזהה משתמשי דרך פגיעים: הולכי רגל, רוכבי קורקינטים, אופניים חשמליים, קטנועים ואופנועים, על פי האותות סלולריים של המשתמשים ומתריעה על כך בפני הנהג. יתרונה של המערכת הוא שהיא פועלת גם ללא טווח ראיה בין הרכב להולך הרגל ואיננה תלויה בתנאי מזג אוויר או תאורה כמו המערכות מבוססות המכ"מ המותקנות כיום ברכבים.
המערכת נמצאת כעת בשלבי פיתוח והשלימה מהלך של בדיקת התכנות עם אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il