TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תומר ראב"ד מונה לתפקיד יו״ר בזק


תומר ראבד. קרדיט צילום אוראל כהן
ראב"ד יכנס לתפקידו בתחילת ינואר ויכהן כיושב ראש דירקטוריון בזק והחברות הבנות
יו"ר בזק היוצא, גיל שרון, "אני משוכנע שתומר ימשיך להוביל את קבוצת בזק להצלחות והישגים יחד עם המנכ"לים המצוינים, צוות הניהול המנוסה והעובדים המעולים"
יו"ר בזק הנכנס, תומר ראב"ד, "קבוצת בזק תמשיך להיות הקבוצה המובילה בישראל בהשקעות בתשתיות טכנולוגיות, ובבניית מוצרים ושירותים בתחום התקשורת על מנת להבטיח לכולנו איכות חיים יעילה, נגישה ואיכותית, ועל מנת לאפשר את המשך צמיחת המשק והשארת ישראל בחזית הטכנולוגיה"
דירקטוריון בזק אישר היום את מינויו של תומר ראב"ד לתפקיד יו"ר בזק, וכן יו"ר החברות הבנות: פלאפון, yes, בזק בינלאומי ובזק אונליין. ראב"ד יכנס לתפקידו ב-1 בינואר 2024, ויחליף את גיל שרון שהודיע לאחרונה על פרישתו, לאחר שלוש שנים בתפקיד.
ראב"ד (39) מכהן כמנכ"ל חברת בי-קום, בעלת השליטה בקבוצת בזק, וכדירקטור פעיל בבזק מאז בכ-4 השנים האחרונות. במסגרת תפקידו עבד בצמוד להנהלת קבוצת בזק בהתוויית האסטרטגיה ופעל בזירת קשרי המשקיעים וקשרי הממשל. לפני כן, שימש ראב"ד כדירקטור וסגן נשיא ב- Royal Bank of Canada בארה"ב, ובתפקידו זה הוביל את עסקת רכישת השליטה בבזק ע"י קרן סרצ'לייט ומשפחת פורר. קודם לכן עבד כבנקאי השקעות ב UBS ארה"ב וצבר, מעל לעשור, ניסיון בייעוץ וליווי דירקטוריונים בתחום הטכנולוגיה והתקשורת (גוגל, דיסני, ורייזון, AT&T, סנאפצ'אט ועוד). לראב"ד תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במנהל עסקים מ NYU עם התמחות במימון.
יו"ר בזק, גיל שרון מסר בעקבות מינויו של ראב"ד, "לתומר היכרות רבה עם קבוצת בזק מתוקף תפקידו כדירקטור וכמנכ"ל בי-קום, ויש לו הבנה עמוקה להיבטים הפיננסיים והאסטרטגיים של החברות בה. בשלוש השנים האחרונות הגדרנו ויישמנו בקבוצת בזק אסטרטגיית צמיחה שתורגמה לתוצאות עסקיות מצוינות, וצמיחה עקבית בהכנסות וברווח. אני משוכנע שתומר ימשיך להוביל את קבוצת בזק להצלחות והישגים יחד עם המנכ"לים המצויינים, צוות הניהול המנוסה והעובדים המעולים".
יו"ר בזק הנכנס, תומר ראב"ד מסר, "אני רוצה להודות לחבריי בדירקטוריון על האמון בי. אני מאמין שיחד נוכל להביא את קבוצת התקשורת הגדולה בישראל לכבוש פסגות נוספות. אני מבקש להודות באופן אישי לעובדי ועובדות בזק, פלאפון, בזק בינלאומי, יס ובזק און-ליין, על מחויבותם האישית ותרומתם יוצאת הדופן בזירות רבות ומורכבות, לטובת המדינה, אזרחיה, כוחות הביטחון שלה והחברה בכל ימות השנה ובמיוחד בימי מלחמה מאתגרים אלה. אני גאה בכם ושמח להוביל אתכם מעתה. אבקש להביע את הערכתי לגיל, היו"ר היוצא, על תרומתו הרבה לקבוצה במהלך 3 השנים האחרונות. קבוצת בזק תמשיך להיות הקבוצה המובילה בישראל בהשקעות בתשתיות טכנולוגיות ובבניית מוצרים ושירותים בתחום התקשורת על מנת להבטיח לכולנו איכות חיים יעילה, נגישה ואיכותית ועל מנת לאפשר את המשך צמיחת המשק, והשארת ישראל בחזית הטכנולוגיה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il