TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פריצת הדרך של רותם אנרגיה (רא"מ) בשילוב תוצר לוואי (אפר) בתעשיות הבטון


שותפות ראמ - רותם אנרגיה מחצבים (רותם אנרגיה יהש)
בהתפתחות יוצאת דופן המדגישה מחויבות לקיימות וחדשנות, שותפות רותם אנרגיה (רא"מ), דיווחה על מזכר הבנות פורץ דרך עם רדימיקס תעשיות (ישראל) בע"מ. שיתוף פעולה זה נועד לשלב אפר פצלי שמן (כ- 1 מיליון טון בשנה), תוצר לוואי של התהליך, בתערובות בטון כתחליף חלקי למלט (צמנט).
בהתפתחות יוצאת דופן המדגישה מחויבות לקיימות וחדשנות, שותפות רותם אנרגיה (רא"מ), דיווחה על מזכר הבנות פורץ דרך עם רדימיקס תעשיות (ישראל) בע"מ. שיתוף פעולה זה נועד לשלב אפר פצלי שמן (כ- 1 מיליון טון בשנה), תוצר לוואי של התהליך, בתערובות בטון כתחליף חלקי למלט (צמנט). יוזמה זו מייצגת לא רק מאמץ במציאת שימוש בר קיימה לחומר (אפר פצלי שמן) שלא תוכנן בו שימוש אלא גם צעד משמעותי לקראת שיטות בנייה ידידותיות יותר לסביבה והכנסה משמעותית נוספת עבור רא"מ.

שילוב אפר פצלי שמן בבטון (כתחליף חלקי למלט) מציע יתרונות רבים. זה מפחית את ההסתמכות על מלט מסורתי, ובכך תורם להפחתת פליטת הפחמן הקשורה לייצור מלט. בנוסף, גישה זו מספקת פתרון בר קיימא לניהול פסולת של התהליך, והפיכת תוצר לוואי למשאב. ההסכם מפרט גם זכויות רכישה מועדפות עבור רדמיקס, תמחור תחרותי צמוד לתעריפי שוק, והוראות להסכם מחייב מפורט המתאר תנאים לדרישות קדימות לרדימיקס, מחיר מכירה, לוחות זמנים לאספקה והובלה.

מאז הקמתה ב-2016, רותם אנרגיה ביססה את עצמה כבעלת התגלית במאגר מרשים באזור התעשייה מישור רותם של כ-245 מיליון טון של פצלי שמן. הזנת המתקן בכ- 1.35 מיליון טון פצלי שמן בלבד בשנה בתוספת כ- 200,000 טון פסולת פלסטיק עירונית בלתי מתכלה, יפיקו כ- 1.6 מיליון חביות נפט בשנה ובנוסף ייצור חשמל מחום שיורי בלבד, כימיקלים לתעשייה וכעת מוצר לתעשיות הבטון. , ההסכם מול רדימיקס משקף מחויבות עמוקה לאחריות סביבתית, הממצב את רותם אנרגיה כמובילה בייצור אנרגיה בר קיימא.

השותפות עם רדימיקס, שחקן בולט בשוק חומרי הבנייה בישראל, מדגישה את הגישה החדשנית של רותם אנרגיה לניצול של כל תוצרי הלוואי מהתהליך. היוזמה לייעוד מחדש של כ- 1 מיליון טון אפר פצלי שמן מדי שנה לחומר בנייה בעל ערך היא עדות למודל העסקי וחשיבה קדימה של רותם אנרגיה.

עבור משקיעים, היוזמה האחרונה של רותם מהווה הזדמנות מפתה. השימוש באפר פצלי שמן בבטון אינו רק חלופה ידידותית לסביבה; זהו פתרון חסכוני המתמודד עם האתגר העולמי של פסולות תהליכיות. עם ההתמקדות ההולכת וגוברת של תעשיית הבנייה בקיימות, יוזמה זו צפויה לראות ביקוש הולך וגובר, מה שהופך את רותם אנרגיה להצעה אטרקטיבית עבור אלה המעוניינים להשקיע בטכנולוגיות חדשניות.

שיתוף הפעולה הזה בין רותם אנרגיה לבין רדמיקס הוא יותר מהסכם עסקי רגיל; זה מגדלור של תקווה לעתיד בר-קיימא. הוא מציג כיצד תעשיות יכולות לעבוד יחד כדי להתמודד עם אתגרים סביבתיים תוך הנעת צמיחה כלכלית. בעוד אנו מצפים לפוטנציאל של שותפות זו, ברור ש-רותם אנרגיה ורדמיקס אינם רק מייצרים חומרים; הם בונים מורשת של אחריות סביבתית וחדשנות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il