TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איידוק גייסה 110 מיליון דולר כדי לשפר את הטיפול בבתי חולים בעזרת בינה מלאכותית


קרדיט: גיא שרייבר
הטכנולוגיה של איידוק מסייעת לצוותי רפואה לתעדף בדיקות עם ממצאים חיוביים ובכך לזרז את הטיפול בחולים הנזקקים לטיפול דחוף.


הסטארט-אפ Aidoc, המפתח פתרונות מבוססי בינה מלאכותית עבור בתי חולים וארגוני בריאות, מכריז על גיוס של 110 מיליון דולר בסבב D. הסבב הובל על ידי הקרנות TCV ו- Alpha Intelligence Capital, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Square Peg ו- General Catalyst. החברה גייסה מאז הקמתה 250 מיליון דולר, כולל סבב הגיוס הנוכחי.

הטכנולוגיה של איידוק מסייעת לצוותי רפואה לתעדף בדיקות עם ממצאים חיוביים ובכך לזרז את הטיפול בחולים הנזקקים לטיפול דחוף. המערכת יודעת לזהות עשרות מחלות שונות, ביניהן דימום מוחי, שבץ, תסחיף ריאתי ושברים בעמוד השדרה. בנוסף לגילוי המחלות, המוצר מנגיש את המידע בזמן אמת ובצורה אוטומטית לרופאים, על מנת שיוכלו לקבל החלטות מצילות חיים בזמן האפקטיבי ביותר.


הטכנולוגיה הראתה במאות בתי חולים שיפור משמעותי ביכולת של רופאים לזהות את אותן מחלות, ולוודא כי המטופלים מגיעים לטיפול בזמן לפני התדרדרות אפשרית במצבם.

הפתרונות של איידוק משמשים כיום יותר מאלף בתי חולים וארגוני בריאות, ביניהם בתי חולים מובילים בארה"ב, אירופה ובישראל בשיבא, איכילוב, הדסה, שערי צדק, אסותא, איכילוב (סוראסקי), בילינסון, אסף הרופא, וולפסון ועוד. ההשקעה החדשה בחברה תשמש להרחבת פלטפורמת ה- AI Care של איידוק עם יכולות נוספות, ולהרחבת השימוש בטכנולוגיות של איידוק לצוותי רפואה נוספים.

איידוק הוקמה ב-2016 על ידי אלעד וולך (מנכ”ל) מיכאל ברגינסקי (סמנכ"ל טכנולוגיה) וגיא ריינר (סמנכ”ל פיתוח), שלושתם בוגרי תכנית תלפיות. במהלך התקופה הם גייסו דמויות מוכרות בתעשיה לתפקידי מפתח, ביניהם עידן בסוק (סמנכ״ל אלגוריתמיקה) וד״ר רעות ילון (סמנכ״ל מוצר). לחברה מטות בתל-אביב, ניו-יורק וברצלונה.

"בשנים האחרונות הצלחנו לפתח ולספק פתרונות בינה מלאכותית לבתי חולים מהטובים בעולם, וכך לעזור לרופאים לתת את הטיפול המיטבי למיליוני חולים", אומר אלעד וולך, מייסד שותף ומנכ"ל איידוק. "אנחנו גאים מאוד במקום שהגענו אליו, הן מבחינת הטכנולוגיה החזקה שהצוותים שלנו פיתחו והן מבחינת היקף השימוש במוצרי החברה. עם זאת אנחנו יודעים שיש עוד הרים לטפס עליהם, להמשיך את המסע, לפתח מוצרי בינה מלאכותית נוספים ולהרחיב את השימוש בהם במערכות הבריאות."

"עד לפני מספר שנים זה לא היה נתפש שאפשר לשבת מאחורי מסך מחשב בתל אביב ולהשפיע על גורל חולים ברחבי העולם", אומר מיכאל ברגינסקי, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה באיידוק. "בזכות הרבה עבודה של הצוותים בחברה, אנחנו מסוגלים היום לבנות פתרונות חדשים בקצב מאוד גבוה, לכסות עוד מחלות ולהגיע לעוד מטופלים. אנחנו ברי מזל לעבוד בתחום שבו אנחנו מקבלים כל בוקר אימיילים מרופאים המספרים שהמערכת שלנו סייעה להם להציל חיי מטופל, וזו רק ההתחלה מבחינת מה שנוכל להגיע אליו בשנים הקרובות."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il