TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת KLA משיקה שירותי ענן חדשים שיאיצו את ביצועי הלקוחות עד 90%‎‎


קרדיט: עופר חן
KLA היא החברה הראשונה בעולם שמציעה מערכת Analysis DFM במודל SaaS

KLA (NASDAQ: KLAC) משיקה היום את שירותי הענן של חטיבת פרונטליין. מדובר בפתרון תוכנה בענן שמאיץ בצורה ניכרת את הביצועים של מערכת Analysis DFM (Design-for-Manufacturability) וזמן ההגעה לשוק של מעגלים מודפסים מורכבים.

מערכת DFM Analysis מבוססת על משפחה של אלגוריתמים, המפותחים ב- KLA, ואחראים על האופטימיזציה של המעגל המודפס במטרה לייצר מעגל כמה שיותר קומפקטי, יעיל וקטן ושעדיין יכיל את היכולות המורכבות הנדרשות ממנו, עבור השווקים השונים.

הטכנולוגיות החדשניות ביותר כמו לדוגמא 5G, מינילד (miniLED), אוטומוטיב ומארזים מתקדמים
(Advanced Packaging), מסתמכות על מעגלים מודפסים בעלי ארכיטקטורה מורכבת ביותר, אשר תהליך הייצור והתיקוף שלהם ארוך ומסובך. כך, מערכת ה- Analysis DFM של חטיבת פרונטליין, היא המערכת הראשונה בתעשייה שיושבת בענן ונצרכת במודל SaaS, ופותחה בישראל. שירותי הענן יאפשרו ליצרני המעגלים המודפסים להתמודד עם אתגרי השעה בצורה חדשנית ויעלה.

"עד היום הרצת האלגוריתמים האחראים על אופטימיזציה של מעגלים מודפסים התבצעה על מעבד אחד פיזי באתר הלקוח, וארכה זמן רב" אומר ערן לזר, מנהל חטיבת פרונטליין וסגן נשיא ב- KLA. "עם העברת המערכת לענן, אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו להריץ את האלגוריתמים על מספר רב של מעבדים במקביל, ולקצר משמעותית את תהליך ההרצה. יתרון זה מוביל לקיצור ניכר בזמן ההגעה אל השוק ולחיסכון משמעותי בעלויות של הלקוח. כמובן שהמעבר לענן מלווה בעמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע."

לקוחות החברה אשר כבר הספיקו להתנסות עם השירות החדש, האיצו מהירות הביצועים בעד 90%. לדוגמא, לקוח המייצר מעגלים מודפסים מסוג HDI (high-density interconnect) קיצר זמן האנליזה מ- 75 שעות ל- 30 דקות. לקוח נוסף המייצר מעגלים מודפסים לתחום המינילד קיצר את משך האנליזה מ- 9 שעות ל- 20 דקות.

שירותי הענן של פרונטליין מאפשרים ליצרני מעגלים מודפסים:

- להאיץ Analysis DFM על מנת לעמוד בדרישות הצומחות של השוק

- לחסוך בעלויות IT בעזרת משאבי מחשוב מותאמים ויכולת לנטר דוחות שימוש

- לעמוד בדרישות המורכבות שמציבים טרנדים אלקטרונים צומחים כמו 5G ומינילד

- לספק גישה לשירותים וכלים אמינים, זמינים ועדכניים

- להבטיח את סטנדרטי הבטיחות הגבוהים ביותר בתעשייה

- לאפשר שימוש מיידי בשירותי הענן ללא צורך בתהליכי הטמעה או הדרכה

למידע נוסף אודות שירותי הענן של KLA הקליקו כאן
לסרטון וידאו של שירותי הענן של KLA הקליקו כאן

אודות KLA

KLA מפתחת ציוד ושירותים מתקדמים המובילים חדשנות בתעשיית האלקטרוניקה. החברה מספקת מערכות בקרת תהליכים חדשניות עבור עולם המוליכים למחצה, מעגלים משולבים, מארזים מתקדמים, מגלים מודפסים וצגים שטוחים.


 החברה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם לקוחותיה ברחבי העולם, והיא מעסיקה מומחים משלל מקצועות, כגון: פיזיקאים, מהנדסים, מדעני דאטה ופתרון בעיות אשר יחד מניעים את העולם קדימה. למידע נוסף אודות החברה kla.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il