TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנהלת קבוצת אקרו נדל"ן פתחה הבוקר את המסחר לרגל הרישום בבורסה בתל אביב


הבורסה לניע
הבוקר (7.3.22) פתחה הנהלת קבוצת אקרו נדל"ן את המסחר, לרגל הרישום בבורסה לניירות ערך
קבוצת אקרו, בשליטת צחי ארבוב ובניהולו של זיו יעקובי, הינה חברת יזמית, מהמובילות בתחום הנדל"ן בישראל, אשר החלה את דרכה בשנת 2006. תוך זמן קצר הפכה הקבוצה לשחקן משמעותי בתחום הנדל"ן בישראל, עם כ-60 פרויקטים. החברה צפויה להקים עד שנת 2029 מעל 7,000 יח"ד וכ-720 אלף מ"ר של נכסים מניבים. מרבית הפרויקטים של החברה הינם באזורי ביקוש בגוש דן, בדגש על העיר תל אביב.

קבוצת אקרו היא החברה הגדולה ביותר שנרשמה בבורסה מאז פברואר 2018, החברה גייסה בהנפקה סכום של כחצי מיליארד ₪, לפי שווי חברה של כ-4 מיליארד ₪. החברה הצטרפה לבורסה כחברה החמישית בגודלה בתת ענף "בנייה", עם הכנסות של כ- 450 מיליון ₪ בתשעת החודשים של 2021 ועם מדיניות חלוקת דיבידנד של לפחות 20% מהרווח השנתי הנקי.

מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 9 במאי, 2022, במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה: ת"א-90, ת"א-125, ת"א SME-150, ת"א-נדל"ן ות"א-בנייה.

צחי ארבוב, בעל השליטה ויו"ר קבוצת אקרו אמר: "אקרו הוקמה לפני 16 שנה, והיום, לאחר שנים רבות של עשייה ענפה, הגיע רגע מכונן זה בו אנו מצטרפים לבורסה הישראלית. אין גאים מאיתנו לעמוד בשורה אחת עם חברות הנדל"ן הגדולות והוותיקות במשק, שבנו את הארץ. אקרו מצטרפת אליהן ותמשיך להוביל חווית מגורים ועבודה מודרנית, איכותית ובסטנדרטים הגבוהים והקפדניים ביותר. אנו מודעים לגודל האחריות והשליחות שמוטלות עלינו, ונרגשים לשתף את הציבור בסיפור ההצלחה שלנו".

זיו יעקובי, מנכ"ל אקרו אמר: "אנו נשאף כי מפירות ההצלחה של אקרו ייהנו רבים. נעשה הכל על מנת להשיא תשואה לציבור על השקעתו באקרו ובתוך כך להפוך אותו לשותף בפיתוחה של הארץ שלנו".

יאנה צ'רניאק, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "התפתחות ענף הנדל"ן בישראל, באה לידי ביטוי גם בגידול מספר חברות הנדל"ן שהצטרפו לבורסה בשנים האחרונות, ואנו מקווים לראות חברות נוספות בתחום מצטרפות לבורסה ובדרך זו מצליחות לבנות ולפתח את תחום הבנייה בישראל, וזה בא לידי ביטוי גם במדדי הבורסה, כאשר מדד ת"א-בנייה הכולל כיום כבר 40 חברות בנייה, בשווי כולל של כ- 63 מיליארד ₪, עלה בכ- 93% מאז השקתו לפני כשנתיים".

בתמונה מימין לשמאל: שמוליק סימן טוב, דירקטור וסמנכ"ל כספים אקרו; אמיר מלאך, דירקטור וסמנכ"ל הנדסה אקרו; אילן קפון, דירקטור אקרו; צחי ארבוב, יו"ר ובעל השליטה אקרו; זיו יעקובי, מנכ"ל ודירקטור אקרו ואיתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה.

קרדיט צילום: קובי וולף, מאושר לשימוש ללא תמורה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il