TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת רב בריח מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של השנה וממשיכה לצמוח בקצב דו ספרתי


עידן זו-ארץ מנכל רב בריח. צילום- איה בן עזרי
הכנסות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים צמחו בכ- 33.6% והסתכמו לסך של כ- 383.7 מיליון ש"ח ; הרווח הגולמי של הקבוצה בתקופה זו צמח בכ- 12.3% לסך של כ- 70.1 מיליון ₪.
למרות עליית מחירי חומרי הגלם והשילוח, ה- EBITDA המתואמת הסתכם לסך של כ- 35.6 מיליון ₪ .

החברה נמצאת בעיצומה של הקמת מפעל חדש באשקלון, בשטח בנוי של 40 אלף מטר בנוי על קרקע של 55 דונם. המפעל החדש יעמוד בחזית החדשנות הטכנולוגית העולמית ויהיה למפעל המתקדם ביותר בעולם בשיטת mass customization. המפעל יכלול 3 מחסנים אוטומטיים, עשרות רובוטים ומלגזות אוטונומיות. המפעל החדש יכפיל את קיבולות הייצור וישפר את הפריון.
החברה גם שכרה לאחרונה עוד כ- 7,000 מ"ר באזור התעשייה של אריאל ונמצאת בעיצומה של הרחבה והעברה של פעילות המסגרות הכבדה למפעל החדש.
בתחילת שבוע שעבר, דיווחה הקבוצה על העמקת אחיזתה בתחום האנרגיה המתחדשת והקמת חברה שתעסוק בלוגיסטיקה והפצה של ציוד סולארי. להערכת הקבוצה מחזור המכירות של תחום האנרגיה המתחדשת ב-3 השנים הקרובות צפוי לעמוד על כ- 200-250 מיליון ₪.


שמואל דונרשטיין, יו"ר קבוצת רב בריח ציין: "רב בריח שמה לה למטרה להיות ספקית מוצרי הבנייה הגדולה בישראל ומהמובילות במוצרי בנייה בעלי ערך בייצור, פיתוח טכנולוגי, שירות והרכבות. הקבוצה ממשיכה להשקיע בפיתוח הקיים על מנת לענות לביקושים לצד כניסה לסגמנטים ופתרונות חדשים, העונים לתוכניות החברה בתחום ה- BUILDTEC ודרישות השוק.
בעזרת מפעלים חדשים באשקלון ובאריאל, תגדיל משמעותית רב בריח את כושר הייצור והפריון שלה. רב בריח ביצעה בחודשים האחרונים צעדי שיפור והתייעלות אם במחירים ואם בתקורות על מנת להתמודד עם עליית מחירי חומרי הגלם והשילוח."

עידן זוארץ, מנכ"ל קבוצת רב בריח ציין היום: "ענף הנדל"ן למגורים ולפרויקטים בתחום המשרדים, צה"ל ומוסדות ציבור כגון בריאות וחינוך נמצאים נכון להיום במהלך גידול בפועל ובתוכניות עתידיות, שנים קדימה. מדינת ישראל ממשיכה לצמוח ולהתפתח וקבוצת רב בריח ערוכה עם הזמנות עתידיות במגזר הקבלנים למגורים ומוסדי שגדל בכ-35% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. אנו עדים לביקושים גבוהים למוצרים שמיוצרים בישראל שמעניקים ליזמים ולחברות ביצוע, וודאות באשר לאספקת המוצרים בהשוואה לסיכונים והחששות לעיכובים בייצור ושילוח מסין.

רב בריח מציגה צמיחה דו-ספרתית בשלושת מגזרי פעילות ענף הבנייה (קבלנים, מוסדי פרטי) ובחברות הבת, עם צמיחה של 23.4% בפעילות חברת הנעילה, קליטת חברת לוקר-אמבין ומפת דרכים סדורה של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים חדשים.

מהלך הכניסה שלנו לעולם האנרגיה המתחדשת כמנוע צמיחה חדש לקבוצה, יאפשר המשך גדילה לצד יישום אסטרטגיית One Stop shop לצרכן בהרחבת סל השירותים שאנו מציעים המייצרים ערך כלכלי ממשי עבורם, לצד השאת ערך רב למשקיעים שלנו.


הכנסות
הכנסות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021 צמחו לסך של כ- 383.7 מיליון ₪. זינוק של למעלה מ-33.6% בהשוואה לכ- 287.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות הקבוצה ברבעון השלישי של השנה, צמחו לכ- 125.9 מיליון ₪ גידול של כ- 22% בהשוואה לכ- 103.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מביקושים חזקים למוצרי החברה בארבעת מגזרי הפעילות ומרכישת 'נוריאלי'.

רווח גולמי
הרווח הגולמי של הקבוצה צמח בתשעת החודשים הראשונים של השנה לסך של כ- 70.1 מיליון ₪. גידול של כ- 12.3%, בהשוואה לכ- 62.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי לשנת 2021 הסתכם לכ- 18.9 בהשוואה ל- 24.7 מיליון ש"ח. הגידול בעלויות המכר נובע בעיקרו מעלייה הריאלית המתמשכת בעלויות חומרי הגלם והשילוח.

EBITDA
ה- EBITDA המתואם של הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 הסתכם בסך של כ- 35.6 מיליון ₪. ברבעון השלישי לשנת 2021 הסתכם ה- EBITDA המתואם לסך של כ- 8.2 מיליון ש"ח. החברה רשמה הפסד נקי בתשעת החודשים הראשונים (8.3 מיליון ₪) וברבעון השלישי (10.1 מיליון ₪) לשנת 2021 שנובעים בעיקרם מהוצאות חד פעמיות ומעלייה ריאלית מתמשכת במחירי חומרי הגלם והשילוח.


אודות רב בריח
חברת רב בריח תעשיות בע"מ, עוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור, שיווק, מכירה וייצוא של מגוון מוצרים ייחודיים לענף הבניה והשיפוצים המותאמים לשוק הבניה הרוויה למגורים, לשוק המוסדי ולשוק הפרטי ושוק הנעילה.
רב בריח מהווה One Stop Shop לענף מוצרי התעשייה לבניה תוך יצירת סינרגטיות בין תחומי הפעילות השונים ומינוף היתרון לגודל. בחודש יולי 2008 נרכשה רב בריח על ידי משפחת דונרשטיין במסגרת הקפאת הליכים ומאז התרחבה הקבוצה באמצעות רכישה של מפעלים ופעילויות סינרגטיות שונות.
לקבוצת רב בריח 8 מפעלים לייצור דלתות ומשקופי פלדה, ייצור דלתות פנים, פתרונות נעילה, מערכות סינון אב"כ, חלונות אלומיניום לחדרים ממוגנים ומפעל לייצור מוצרים לבניית שלד. בנוסף, מפעילה החברה שלושה מרכזים לוגיסטיים בפריסה ארצית בצריפין, באר שבע ובאזור חיפה, 2 אולמות תצוגה ו-15 אולמות תצוגה ומכירה המופעלים ע"י מפיצים ברחבי הארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il