TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Redwood Logistics מאפשרת גישה חלקה לפלטפורמת ההובלה כשירות של Freightos.com מכל TMS עולמי באמצעות RedwoodConnect™


Redwood Logistics
יבואנים ויצואנים בכל הגדלים יכולים כעת לשלוט בתנודתיות חסרת התקדים בשרשרת האספקה ​​עם שילוב רב עוצמה של פלטפורמת המשלוח B2B של Freightos.com באמצעות iPaaS של Redwood
שיקאגו, 17 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Redwood Logistics (Redwood), מחברות שרשרת האספקה ​​והלוגיסטיקה הצומחות ביותר בעולם, הכריזה על שיתוף פעולה עם Freightos.com, פלטפורמת הזמנת מטענים עולמית מקוונת, המאפשרת למשלחים עולמיים בכל הגדלים לחבר כל מערכת לניהול הובלות (TMS) לרשת ההועלה כשירות (FaaS) לתחום ה-B2B של Freightos.com באמצעות אינטגרציה מובנית מראש ב-RedwoodConnect™.

מאז ינואר 2021, 94% מהעסקים הקטנים והבינוניים (SMB) דיווחו על שיבושים בפעילות שרשרת האספקה ​​שלהם, כולל זמני מעבר כפולים כמעט ומחירי הובלה שהגיעו לשיאים. כדי לעזור ליבואנים וליצואנים לנווט בתנאי השוק המאתגרים הללו, ה-FaaS של Freightos.com מספק תמחור וקיבולת הובלה מרובי מודלים מיידיים מהמבחר הגדול ביותר של משלחים ברחבי העולם, הכל באמצעות חיבורי API בזמן אמת. RedwoodConnect™, פלטפורמת האינטגרציה לשרשרת האספקה ​​הקניינית של Redwood, תכלול כעת גם שירות FaaS באמצעות Freightos.com כדי לספק ללקוחות שליטה רבה יותר במשלוחים גלובליים.

"התפיסה של הובלה כשירות משנה את המשחק עבור הלקוחות שלנו. זה מחולל מהפכה באופן בו הלקוחות שלנו פועלים על ידי מתן שיטה יעילה ואמינה לנהל בבטחה משלוחים בינלאומיים בכל הגדלים מכל מקום בעולם", אמר אריק רמפל, מנהל החדשנות הראשי ב-Redwood. "RedwoodConnect™ מבטל את הצורך בטיפולים מייגעים וממושכים על ידי שילוב מראש עם כל שותפי התוכנה כשירות שלנו, מה שמאפשר למשלחים לערבב בצורה חלקה שותפים וטכנולוגיות כדי ליצור טביעת אצבע ייחודית משלהם עבור שרשרת האספקה ​​הדיגיטלית שלהם".

RedwoodConnect™ מפשט אפילו את מקרי השימוש המורכבים ביותר באינטגרציה, ומספק ללקוחות גישה חלקה לפלטפורמת הזמנת המטענים של Freightos.com כדי להזמין ולנהל את המשלוחים שלהם באמצעות כל TMS או מערכת רישומים. FaaS מחברת משתמשים לעולם ההובלה באמצעות חיבורי API בזמן אמת, ומספקת תמחור וקיבולת הובלה מרובי מודלים באופן מיידי באמצעות פלטפורמה אחת.

"ההובלה, שהפכה לנושא השיחה המרכזי בחדרי ישיבות ברחבי העולם, נותרה ברובה לא מקוונת בעולם שבו הדיגיטציה היא ערך עליון", אמר איאן ארויו, מנהל מסחרי ראשי, Freightos.com. "יחד עם Redwood, פלטפורמת ההובלה כשירות של Freightos.com מספקת לחברות מכל הגדלים גישה דיגיטלית לחוויית משלוח מהירה ויעילה".

אודות Redwood Logistics

Redwood Logistics, חברת פלטפורמה לוגיסטית מובילה שבסיסה בשיקגו, מספקת פתרונות להובלה וניהול תובלה כבר יותר מ-20 שנה. הפורטפוליו המגוון של החברה כולל תיווך מטענים דיגיטלי, ניהול מטענים גמיש וייעוץ לוגיסטי, כשהכל עטוף יחדיו במודל לוגיסטיקה וטכנולוגי מהפכני - פלטפורמת לוגיסטיקה כשירות (LPaaS). LPaaS משתמשת בפלטפורמה פתוחה ללוגיסטיקה דיגיטלית המאפשרת למשלחים לערבב בצורה חלקה שותפים, טכנולוגיות ופתרונות כדי ליצור טביעת אצבע ייחודית עבור שרשרת האספקה ​​הדיגיטלית שלהם. Redwood מחברת מגוון רחב של לקוחות אח עוצמת ניהול שרשרת האספקה, הטכנולוגיה והמוחות המבריקים ביותר בתעשייה.

לקבלת מידע נוסף, בקרו www.redwoodlogistics.com.

אודות Freightos.com
סחר בינלאומי הוא הליבה של הכלכלה העולמית. עם זאת, שוק ההובלה העולמי המניע את הסחר, שהגיע להיקף של 500 מיליארד דולר, נותר אחד מהתעשיות הלא מקוונות האחרונות, וגורם לגידול העלויות ולהפחתת את האמינות של שרשראות האספקה ​​בעולם.

Freightos® היא פלטפורמת הזמנות דיגיטלית עבור הובלה גלובלית, והיא מחברת מובילים, משלחי מטענים ויבואנים/יצואנים. Freightos הופכת את המשלוח הבינלאומי למהיר יותר, חסכוני ואמין יותר, ומרחיבה את הסחר בין תושבי העולם. Freightos Group היא חברת האם של שלוש יחידות עסקיות כולל Freightos.com, WebCargo by Freightos ו-Freightos Data.

Freightos.com מספקת את שוק ההובלה הדיגיטלי הגדול ביותר. הוא מחבר בין ספקי לוגיסטיקה ויבואנים/יצואנים כדי לספק תמחור, הזמנות וניהול משלוחים מיידי. למעלה מ-12,000 חברות קטנות ובינוניות וארגונים רכשו שירותי משלוח דרך Freightos. יחד עם שותפים כגון Alibaba.com, Freightos.com מאפשר משלוח עולמי חלק יותר.

Freightos Group, שנוסדה בידי היזם הסדרתי צבי שרייבר בשנת 2012, מוכרת כחברת הטכנולוגיה הלוגיסטית (LogTech) מובילה עם נוכחות עולמית ורשת לקוחות רחבה. Freightos גייסה 120 מיליון דולר מקרנות סיכון מובילות ומשקיעים אסטרטגיים.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il