TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מהיום: איתור נקודות המכירה של מוצרי בשר, גבינות קשות ועוד


גבינה צהובה
המיובאים בפטור ממכס ובמחירים מוזלים לצרכן – באתר משרד הכלכלה והתעשייה

המוצרים ומחירם, בהם בשר טרי, גבינות צהובות, שמן זית ועוד, יופיעו באתר משרד הכלכלה והתעשייה וניתן יהיה לאתר את נקודות המכירה בכל רחבי הארץ

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: "אנו רואים חשיבות רבה בהנגשת נקודות המכירה של היבוא הפטור ממכס לציבור הצרכנים. השירות החדש נועד להרחיב את המודעות הצרכנית, לאפשר לצרכנים לאתר נקודות מכירה בכל מקום בארץ ולהשוות מחירים. מהלך זה הוא חלק מפעילותו של משרד הכלכלה והתעשייה להפחתת רמת המחירים תוך דגש על שקיפות, הגברת התחרות, הפחתת הריכוזיות ועידוד צרכנות נבונה"



בשנים האחרונות, מתוקף החלטת הממשלה ובהתאם לצרכי המשק, מחלק משרד הכלכלה והתעשייה ליבואנים ולרשתות מזון, במסגרת הליך תחרותי, מכסות ליבוא מוצרי מזון הפטורים ממכס, כגון בשר וגבינה כנגד התחייבותם, להפחית את המחיר לצרכן.

כך למשל, מחויבים היבואנים ורשתות המזון אשר קיבלו מכסת יבוא, למכור לצרכן ללא כל הגבלה בשר טחון טרי ואיכותי במחירים שבין 29-31 ₪ לק"ג, עם שיעור שומן שאינו עולה על 14%. במקביל למכסות אלו, מגיעים לישראל מוצרים נוספים פטורים ממכס, במסגרת הסכמי סחר שונים.

בימים אלו משיק משרד הכלכלה והתעשייה שירות חדש, שיאפשר לצרכנים, באמצעות כניסה לאתר משרד הכלכלה והתעשייה ובחירת ישוב בארץ, לאתר את כל נקודות המכירה בהן נמצאים המוצרים שיובאו בפטור ממכס בהליך התחרותי ואשר נמכרים במחיר מוזל. סך הכל מדובר במאות נקודות מכירה, בהן רשתות מזון, ואטליזים פרטיים, הפרוסים בכל רחבי הארץ.

יצוין כי, לצד מכירת המוצר במחיר אליו התחייבו, מחויבים הקמעונאיים גם בפרסום שילוט ברור ונגיש במקום המכירה, אודות המוצר ומחירו בהתאם להליך התחרותי. בנקודות בהן נמכר בשר טחון טרי, מחויב העסק למכור לצרכן את המוצר ללא הגבלה ולא יוכל לטעון כי הבשר המיועד לטחינה במחיר המוזל אזל או כי ניתן לרכוש בשר טחון יקר יותר במקומו.

בנוסף, ניתן להגיש באתר תלונה בתיבת דואר אלקטרוני, באשר להפרות מחיר או כל תלונה אחרת.

מינהל אכיפה ומדידה במשרד הכלכלה והתעשייה מבצע במהלך השנה ביקורות ברשתות המזון המשתתפות בהליך ומייבאות במסגרתו מוצרים פטורים ממכס, בכדי לוודא הן את הימצאותו של המוצר ברשת, בדיקת מחירו בהתאם למתחייב, אחוזי השומן, ככל שמדובר בבשר, פרסום הפרטים וכל הוראה אחרת המתחייבת מההליך. משווקים אשר אינם עומדים בהוראות ההליך התחרותי, צפויים לסנקציות, בהן חילוט ערבויות ושלילת מכסות יבוא.

דני טל, מנהל מינהל יבוא במשרד הכלכלה מסר כי ההליך התחרותי אפשר בשנים האחרונות את הוזלת מחירי בשר טחון, גבינה צהובה, שמן זית וירקות קפואים בשוק המקומי למרות התייקרויות המוצרים הנמכרים על ידי הספקים בעולם.

בין היתר, ניתן למצוא את המוצרים הבאים במחירים אלו:

בשר טחון טרי – 29-31 ₪ לק"ג.

גבינה צהובה ארוזה במקרר – 3.2-3.5 למאה גרם.

גבינה צהובה פרוסה במעדניה – 2.90-3.0 למאה גרם.

שמן זית - 9.80-12.80.

שעועית קפואה – 6.5-7.7 לאריזה של 800 גרם.



קישור לאתר: https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/max-price-imported-food-points?skip=0



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il