TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רקח מדווחת על תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2021


רקח
ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-63 מיליון שקלים, גידול של כ-19% מול הרבעון השני אשתקד, הודיעה על השלמת עסקת טרי אוף לייף
מנכ"ל רקח מרדכי אלגרבלי: "אני שמח לראות שהחברה נהנית מהמשך הביקוש הגבוה למוצריה. במהלך חצי השנה האחרונה השלמנו את הקמת מפעל הסטרואידים החדש לקראת המכירות בחו"ל, השלמנו שדרוג של החדר הנקי בחולון ועברנו בהצלחה ביקורת מקיפה של משרד הבריאות במתקן בחולון, אירועים אשר השפיעו על יכולת החברה לפעול באופן רציף ויעיל דבר שפגע באופן זמני ברווחיות החברה. פעולות אלו הסתיימו בהצלחה לקראת תום הרבעון השני ומקנים לחברה יכולות ייצור מתקדמות."
" עם סיום הקמת מפעל הסטרואידים השלמנו את תוכנית ההשקעות הרב שנתית שלנו ואנו ערוכים ליישום האסטרטגיה אשר במרכזה החדירה שלנו לשווקים בחו"ל והרחבה ניכרת של סל המוצרים שלנו בישראל. השלמת עסקת טרי אוף לייף, היא צעד חשוב מאד ביישום אסטרטגיה זו" סיכם מר אלגרבלי.
24 באוגוסט, 2021 - רקח, חברה ישראלית מובילה המתמחה בייצור, יבוא, שיווק, מכירה והפצה של תרופות, מוצרי חיטוי, ויטמינים, תוספי מזון וקוסמטיקה בשליטה משותפת של קרן פימי (כ-42.6%) ומשפחת אלגרבלי (כ-29.8%), מדווחת היום על תוצאותיה לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2021.
גידול של 6% בהכנסות המחצית הראשונה שהסתכמו בכ-127.7 מיליון שקלים בהשוואה להכנסות של כ-120.4 מיליון שקלים בתקופה המקבילה. ברבעון השני חלה עלייה של כ-19% בהכנסות, לכ-63 מיליון שקלים. הגידול בהכנסות נובע מכניסת מוצרים חדשים לפעילות רציפה וביקוש גבוה למוצרי החברה.
הרווח הגולמי במחצית והסתכם בכ-31.5 מיליון שקלים (24.7% מההכנסות) בהשוואה לכ-33.9 מיליון שקלים (28.2% מההכנסות) בתקופה המקבילה. ברבעון השני הרווח הגולמי הסתכם בכ-15.9 מיליון שקלים, שיעור של כ-25.2% מההכנסות. עיקר הקיטון ברווח הגולמי נובע מירידה זמנית בתפוקות הייצור במפעלי הקבוצה עקב עבודות שדרוג שהסתיימו במהלך הרבעון השני באתר החברה בחולון וכן לאור התנודתיות לביקוש במוצרי החברה, נטו מהגידול ברמות המכר כאמור לעיל.
הEBITDA במחצית הסתכם בכ-17.7 מיליון שקלים (13.9% מההכנסות) בהשוואה לכ-19.1 מיליון שקלים (15.8% מההכנסות) בחציון הראשון של 2020.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת במחצית הסתכם בכ-13.5 מיליון שקלים, בהשוואה לכ-21.8 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בתזרים נובע בעיקר מהגידול במלאי החברה שנועד לתמוך בגידול בביקושים למוצרים.
ההון העצמי של החברה ליום 30.6.2021 עומד על כ-169 מיליון שקלים, ויתרת המזומנים על כ-38 מיליון שקלים.
אודות רקח :
רקח שבשליטה משותפת של קרן פימי (כ-42.6%) ומשפחת אלגרבלי (כ-29.8%) מתמחה מאז שנת 1993 בייצור, יבוא, שיווק, מכירה והפצה של תרופות, מוצרי חיטוי, ויטמינים, תוספי מזון וקוסמטיקה. כיום מייצרת החברה כ-180 תרופות למגוון התוויות וטיפולים רפואיים לגופי בריאות מוסדיים (קופות חולים) ולצרכנים פרטיים.
החברה השלימה תכנית השקעות נרחבת שיושמה בחברה בשנים אחרונות בתשתית הייצור, אשר הגדילה באופן ניכר את כושר הייצור שלה, לרבות כניסתו לפעילות של מתקן הייצור האנטיספטי והשלימה הקמת מרכז לוגיסטי אחוד המשרת את המגזר התעשייתי והסיטונאי הנושא את כלל האישורים הרגולטורים הנדרשים להפעלתו.
כמו כן החברה משקיעה רבות בפעילות הגנריקה אשר על פי הערכות החברה תהווה את מוקד פעילותה בישראל ובחו"ל בשנים הבאות.
לחברה שני מגזרי פעילות עיקריים:
המגזר התעשייתי: החברה עוסקת בייצור, יבוא, שיווק, מכירה והפצה של תרופות, מוצרי חיטוי, ויטמינים, תוספי מזון וקוסמטיקה.
מגזר השיווק והמכירות: כולל את פעילות השיווק של תרופות אותן ייצרה החברה לצד תרופות המיובאות מספקים וכן מוצרי קוסמטיקה, ויטמינים, ומוצרים פרא-רפואיים לבתי המרקחת ולרשתות הפארם


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il