TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סופרגז ממשיכה להרחיב את תחומי פעילותה


סופרגז
נכנסת לתחום אספקת חשמל ללקוחות קצה ביתיים ומסחריים
כפיר נבון, מנכ"ל סופרגז: "קבלת רישיון מספק חשמל ירחיב את פעילותה של סופרגז בתחום אספקת חשמל ללקוחות קצה ומהווה נדבך נוסף וחשוב באסטרטגיית החברה לביסוס מעמדה כספקית אנרגיה מובילה ורב תחומית. בהתאם לאסטרטגיה זו, הודענו בחודשים האחרונים גם על כניסה לתחום אגירת החשמל וכניסה לתחום האנרגיות המתחדשות. אנו ממשיכים לפעול לביסוס מעמדנו כשחקן משמעותי בשוק האנרגיה הישראלי, ופועלים גם לאיתור עסקאות בתחום האנרגיה בחו"ל, כשבמקביל אנחנו פועלים להמשך פיתוח פעילויות הליבה שלנו בתחום הגפ"מ, הגז הטבעי והקוגנרציה".

חברת סופרגז אנרגיה, שבשליטת קבוצת אלקו, מעדכנת היום על הרחבת פעילותה לתחום אספקת חשמל ללקוחות קצה. זאת, בהתאם לאסטרטגיית החברה לבסס את מעמדה כספקית אנרגיה מובילה ורב תחומית. סופרגז מעדכנת, כי קיבלה רישיון להתחיל ולמכור חשמל לצרכנים ביתיים ומסחריים המחוברים לרשת החשמל במתח נמוך.

כניסתה של סופרגז לתחום אספקת חשמל ללקוחות קצה הינה בהמשך להחלטת רשות החשמל לקביעת אסדרה למספקי חשמל שאין ברשותם אמצעי ייצור, שמטרתה היא בעיקר להסדיר את פתיחת מקטע האספקה במשק החשמל למספקי חשמל חדשים וליצור תחרות במקטע, לטובת צרכן הקצה.

החברה מעריכה כי כניסה לתחום אספקת החשמל תאפשר לה להגדיל סל פתרונות האנרגיה שהיא מספקת ללקוחותיה הקיימים ובעלת פוטנציאל לאיתור הזדמנויות עסקיות חדשות בתחומי האנרגיה השונים.
בחודש אפריל האחרון עדכנה סופרגז על כניסה לתחום אגירת האנרגיה. החברה עדכנה, כי התקשרה במזכר הבנות עם חברת Impact Projects לקידום הקמתם של מתקני אגירת חשמל עצמאיים מבוססי רשת (Stand Alone Storage) בישראל. החברה עדכנה, כי הצדדים יפעלו לאיתור שטחים מתאימים לצורך ייזום והקמה של מתקני אגירה אשר צפויים לסייע בקליטת עודפי חשמל ממערכת ההולכה הארצית ולתת מענה לזמני עומס קריטיים. מתקני האגירה יוקמו במסגרת חברה ייעודית משותפת אשר מבנה האחזקות בה יהיה 75% לסופרגז ו-25% לאימפקט.

בחודש מרץ האחרון עדכנה החברה על חזרתה לתחום האנרגיות המתחדשות. החברה עדכנה כי התקשרה בהסכם עם צד שלישי לרכישת 75% ממניותיהן של שתי חברות פרטיות, שעיקר עיסוקן בייזום, הקמה, ותחזוקה של מערכות ומתקנים סולאריים. החברות שנרכשו הן בעלות ניסיון מצטבר בהקמת פרויקטים סולאריים בהיקף של מעל ל-100 מגה ואט, והן מתמקדות בשוק הגגות המסחריים והפרטיים.

החברה החדשה בשם סופר פי.וי (Super PV) תקים בשנה הקרובה עשרות מגה של מערכות סולאריות מניבות עבור המגזר הפרטי, המסחרי והתעשייתי בישראל במסגרת אסדרות שונות של רשות החשמל. החברה זכתה באחרונה במכרז להקמה של מספר מערכות סולאריות עבור חברת טבע.

חברת סופרגז הוקמה בשנת 1953 והשליטה בה נרכשה ב-2019 על ידי קבוצת אלקו. לחברה כ-400 אלף לקוחות פרטיים וכ-5,000 לקוחות עסקיים ומוסדות. לצד הפעילות בתחום של שיווק והפצה של גז ביתי, והפעילות המתרחבת של שיווק והפצה של גז טבעי לחברות, החברה החלה לפעול בשנתיים האחרונות בתחום של ייזום תחנות כוח קטנות מבוססות גז טבעי (קוגנרציה). החברה מקימה כיום מתקני קוגנרציה בהספק של כ-40 מגה וואט. הקמת תחנות כוח אלה נמשכת פרקי זמן קצרים יחסית של 18-24 חודש. החברה הציבה לעצמה יעד להגיע לתחנות בהספק של 70-100 מגה-וואט בשנים הקרובות.
החברה השלימה בחודש יוני 2020 הנפקה ראשונית לציבור (IPO) במסגרתה גייסה כ-270 מיליון שקל, ובחודש יולי 2020 ביצעה הנפקת אג"ח במסגרתה גייסה כ-206 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il