TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרידנזון שירותים לוגיסטיים צומחת: גידול חד בהכנסות ובכל הפרמטרים הפיננסיים


פרידנזון
הכנסות החברה הסתכמו בכ-121 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-78.5 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של 54%. הרווח הגולמי צמח ב-61% והסתכם בכ-15.5 מיליון שקל לעומת רווח גולמי של כ-9.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
פרידנזון שירותים לוגיסטיים מסכמת את הרבעון הראשון בצמיחה חזקה. הכנסות החברה הסתכמו בכ-121 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-78.5 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של 54%. הרווח הגולמי צמח ב-61% והסתכם בכ-15.5 מיליון שקל לעומת רווח גולמי של כ-9.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בכ-4.8 מיליון שקל בהשוואה לכ-2.5 מיליון שקל אשתקד, זינוק של כ-93%.

הגידול בהכנסות ובכל הפרמטרים נובע בעיקר מתחום השילוח הבינלאומי. תחום האחסנה מתפתח וגדל אף הוא והשימוש במסוף הרכבת הצמוד לנמל אשדוד בשטח של 90 דונם, הוארך בעוד 10 שנים על ידי חברת נמלי ישראל. בכוונת החברה לבנות בשטח זה מרכז לוגיסטי בשטח של כ-12,500 מ"ר אשר יכלול שטחי אחסנה בקרור ואחסנה יבשה. לחברה שטחים לוגיסטיים נוספים גם באשדוד ובסמוך לנמל חיפה בהיקפים של עשרות אלפי מ"ר.

גידי אלטמן, יו"ר פרידנזון אומר כי חזרת המשק לפעילות באה לידי ביטוי בכל המגזרים בהם פועלת החברה, בעיקר בתחום השילוח הבינלאומי. תחום האחסנה ממשיך להיות מנוע צמיחה משמעותי לחברה והוא נמצא בתנופת פיתוח והרחבה.


אודות פרידנזון:
החברה, מהמובילות בישראל פועלת מעל ל-40 שנה בארבעה תחומים עיקריים:

הובלה ולוגיסטיקה בישראל - החברה מהווה One Stop Shop ומספקת מגוון שירותים לוגיסטיים וכן שירותי הובלה ייחודיים: חומרים מסוכנים המצריכים רישוי מיוחד, מטענים חורגים מבחינת גודל, צורה, היקף ומשקל ועבודות מנופים מורכבות.
אחסנה - החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי אחסנה בשטחי האחסון הקיימים שלה הפרוסים בכל הארץ, ובכלל זה שטח אחסון במסוף נמל אשדוד.
שילוח בינלאומי - מספקת שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, ביטוח מטענים, הובלה בינלאומית, ניהול שרשרת אספקה, מימון ומתן אשראי.
תחבורה ירוקה - החברה מפעילה מערך השכרת האופניים של עיריית תל אביב וירושליים וגבעתיים הפועל תחת שם המותג "תל אופן".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il