TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LG מפרסמת את התוצאות הפיננסיות לרבעון הראשון לשנת 2021


LG
מציגה את הרווח הרבעוני והרווח התפעולי הגבוהים ביותר בתולדות החברה
LG רשמה ברבעון הראשון של השנה הכנסות של 16.9 מיליארד דולר ורווח תפעולי של 1.36 מיליארד דולר. הן המכירות והן הרווח התפעולי הרבעוני, שעמד על 8.1%, היו הגבוהים ביותר בתולדות החברה. בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, המכירות גדלו בסך הכל ב- 27.7% והרווחיות זינקה ב- 39.1%, באופן המשקף ביקוש גבוה במיוחד למוצרי החשמל הביתיים ולמוצרי הבידור הביתיים – כתוצאה מהתהליך המתמשך, שבו לקוחות בכל העולם מבלים זמן רב יותר בבתיהם.

חטיבת מכשירי החשמל הביתיים ופתרונות מיזוג האוויר של LG דיווחה על הכנסות של 6.03 מיליארד דולר ברבעון השלישי, המהוות עליה של 23.8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי עמד על 826.39 מיליון דולר, והיה גבוה ב- 22.1% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. זה היה הרבעון השני ברציפות שבו רושמים עסקי LG בתחום מכשירי החשמל הביתיים צמיחה משמעותית בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד הן בצפון אמריקה והן באירופה, כמו גם בשוק המקומי בדרום קוריאה – שם מתנהלים עסקי ההשכרה באופן טוב במיוחד. הרווחיות לוותה גם בצמיחה יציבה במכירות, אותה הובילו מכירות מוצרי הפרמיום בצפון אמריקה ובאירופה. החטיבה העסקית הזאת צופה להמשך הצמיחה, באמצעות התרחבות מכירות מוצרים חדשים בשווקים בינלאומיים.

חטיבת מוצרי הבידור הביתי של LG הציגה ברבעון הראשון מכירות של 3.6 מיליארד דולר – עליה של 34.9% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי עלה ב- 23.9% בהשוואה לשנה שעברה, ועמד על 362.75 מיליון דולר. החברה מייחסת את התוצאות האלה בעיקר למכירות גבוהות בצפון אמריקה ובאירופה. מוצרי פרמיום ובראשם טלוויזיות OLED ו- NanoCell המשיכו לעורר ביקושים חזקים כאשר השפעת מגפת הקורונה נמשכת ברוב העולם. כדי לשמור על הצלחה זו בשנת 2021, LG תמשיך לשפר את מערך מוצרי הפרמיום שלה, להרחיב עוד יותר את המכירות המקוונות, לייעל את המשאבים ולייעל את ניהול הנכסים.
חטיבת תקשורת המובייל של LG דיווחה על מכירות של 897.18 מיליון דולר, והפסד תפעולי של 251.63. ההפסד התפעולי הידרדר ב- 28% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בשל היעדר מוצרים חדשים ולאור ההודעה הפומבית אותה פרסמה החברה מוקדם יותר התחדש, לפיה היא מתכוונת לצאת מעסקי הסמארטפונים בסוף יולי השנה. רווחים והפסדים הנובעים מהפעילות המופסקת – לרבות פירוט הפעילויות המופסקות והנמשכות – ייכללו בדוחות הרבעון השני.

חטיבת הרכיבים לכלי רכב של LG רשמה מכירות של 1.7 מיליארד דולר, המהוות עליה של 43.5% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי הצטמצם ועמד על 629 אלף דולר – צמצום המיוחס להתאוששות במגזר הרכב בצפון אמריקה ובאירופה, כמו גם להכנסות גדולות יותר מפרויקטים חדשים במגזרי e-Powertrain והבידור ברכב, ולניהול עלויות משופר.

חברת הפתרונות העסקיים של LG דיווחה על מכירות של 1.67 מיליארד דולר המהוות עליה של 9.1% בהשוואה לרבעון הקודם ועליה של 23.6% בהשוואה לרבעון הקודם, בעיקר בזכות ביקושים ערים למוצרים דוגמת צגים ומחשבים אישיים, בעידן העבודה מרחוק והלמידה מרחוק. הרווח התפעולי הסתכם ב- 120.38 מיליון דולר, המהווים ירידה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, הנובעת מעליה במחירי רכיבים דוגמת צגי LCD ומוליכים למחצה.

התוצאות הרבעוניות הבלתי מבוקרות של LG מוצגות על פי תקני IFRS, ומתורגמות מהמטבע הקוריאני (KRW) לדולר אמריקאי על פי שער החליפין הממוצע לאורך הרבעון המדווח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il