TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיטק מדווחת כי חתם ההנפקה בנאסד"ק מימש את האופציה שלו לרכישת American Depositary Shares נוספות


מיטק
תמורת המימוש החלקי, קיבלה מיטק כ-3 מיליון דולר אשר הביאו את סך התמורה שגויסה במסגרת ההנפקה לכ-28 מיליון דולר

נס ציונה, ישראל, 24 במרץ 2021 – מיטק 3 די בע"מ (בורסת ת"א ובורסת נאסד"ק: מיטק, MITC), חברה המפתחת טכנולוגיה לייצור וגידול בשר מתורבת, ללא שימוש בבעלי חיים, בשילוב עם טכנולוגיית הדפסת תלת מימד התאפשר הנדסת רקמות מתקדמת במטרה לפתח יכולת ייצור של מגוון מוצרים בעבור תעשיית הבשר וחברות מזון קמעונאיות. מדווחת כי החתם אשר הוביל את ההנפקה הראשונית לציבור (IPO) בנאסד"ק מימש חלק מהאופציה שלו לרכישת ניירות ערך מסוג American Depositary Shares (ADS), כאשר כל ADS מהווה עשר מניות רגילות של החברה, ורכש 294,086 ADS במחיר ההנפקה הראשונית לציבור של 10.30 דולר ארה״ב ל-ADS, לפני עמלות והנחות חתם. תמורת המימוש החלקי, קיבלה מיטק כ-3 מיליון דולר אשר הביאו את סך התמורה שגויסה במסגרת ההנפקה לכ-28 מיליון דולר.
חברת H. C. Wainwright & Co. הייתה החתם היחיד בהנפקה.
כל ה-ADS אשר נמכרו בהנפקה זו הונפקו על ידי מיטק.
לאחר מימוש האופציה מצד החתם, הסתכמה תמורת ההנפקה לכ-24.7 מיליון דולר נטו, לאחר הפחתת הנחות חיתום, עמלות והוצאות אחרות הקשורות להנפקה. מיטק מתכוונת להשתמש בתמורת ההנפקה בכדי לקדם את תוכניתה לפיתוח טכנולוגיות מסחריות על מנת לייצר מזון אלטרנטיבי, כולל רכישות של חברות אחרות אשר הטכנולוגיות שלהן משלימות או סינרגטיות לזו של מיטק, ולמטרות תאגידיות כלליות, כולל דרישות הון חוזר.
מסמך רישום בנוגע למכירת ה-ADS הוגש לוועדה לניירות ערך ולבורסות (SEC) ונכנס לתוקף החל מה-11.3.2021. הגיוס בוצע על סמך תשקיף בלבד ומכוחו. עותקים של התשקיף הסופי הקשורים להנפקה הראשונית לציבור זמינים ללא תשלום ב-EDGAR באתר האינטרנט של ה-SEC, www.sec.gov. לחילופין, עותקים אלקטרוניים של התשקיף הסופי זמינים דרך H.C. Wainwright & Co., LLC בכתובת:
430 Park Avenue, 3rd Floor, New York, NY 10022, בטלפון 646-975-6996 או באימייל placements@hcwco.com.
הודעה זו לעיתונות אינה מהווה הצעה למכירה או הזמנה להציע הצעות לרכישת ניירות הערך האמורים, ולא תהיה כל מכירה של ניירות האמורים בכל מדינה או אזור שיפוט בהם הצעה, הזמנה או מכירה כאמור לא יהיו חוקיות לפני רישום או אישור בהתאם לחוקי ניירות ערך באותה מדינה או אזור שיפוט.
אודות מיטק:
מיטק הינה חברה המפתחת טכנולוגיה תעשייתית בר קיימה לגידול, ייצור ובניית רקמות בשר מתורבת למאכל, בשילוב עם טכנולוגיית הדפסה תלת-ממדית דיגיטלית, ללא צורך בגידול ושחיטה של בעלי חיים. מיטק הינה בעלת מספר טכנולוגיות הכוללות פיתוח תהליכי גידול של בשר בקר ובשר עוף, אשר נועדו לאפשר לתעשייה לגדל ולהפיק רקמות בשר שונות לשוק הרחב, ללא צורך בהקצאת משאבים לגידול בעלי החיים. ה-ADS של מיטק רשומים בבורסת הנאסד״ק והמניות הרגילות של החברה נסחרות בבורסה בתל אביב תחת הסימול MITC.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il