TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אנרגיית חום לשימושים מסחריים ותעשייתיים תיגי בע"מ פרסמה טיוטת תשקיף


shutterstock
מנורה מבטחים אנרגיה השקיעה כ-1 מיליון דולר במנגנון Safe
חברת תיגי בע"מ המספקת פתרונות של ייצור ואגירת אנרגיה חום לצרכני חום גדולים, מסחריים ותעשייתיים, בעיקר בדרך של אנרגיה מתחדשת, פרסמה היום טיוטת תשקיף. חלק מרכזי מהיתרון התחרותי של החברה בפעילותה כאמור הינו פרי פיתוח חדשני וייחודי שנעשה על ידי החברה, של קולטי שמש עם בידוד שקוף, המאפשר לקרינה לחדור לקולט ובו בזמן מקטין איבוד של אנרגיית חום. חידוש זה מאפשר נצילות גבוהה של קולטי שמש ביצירת חום בטמפרטורות המתאימות לצרכני חום גדולים, כולל במזג אויר קר. מאז הקמתה, הושקע בחברה במועדים שונים סך כולל של כ- 40 מיליון שקל. בין המשקיעים בחברה נמנים משפחות קליר (המחזיקה כ-36% מהון המניות לפני ההנפקה), חשין, ריכטר, רוטלוי וליברמן. צוות החברה מונה 9 אנשים בעלי ניסיון רב בהקמה וניהול חברות תעשייתיות וחברות טכנולוגיה וכן בגיוסי הון, מכירה והנפקה של חברות. את הנפקת החברה מובילה חברת רוסאריו חיתום.

חום הינו שימוש האנרגיה הסופי הגדול בעולם ואולם חלקה של האנרגיה המתחדשת בו נמוך וקיימת הזדמנות משמעותית עבור חברות שידעו לספק פתרונות באנרגיה מתחדשת במגוון תחומים – כולל באקלים קר ובטמפרטורות הנדרשות למשתמשי חום גדולים בעלות הנמוכה משריפה של דלק פוסילי. לתיגי טכנולוגיה ייחודית ומוגנת פטנטים והיא מספקת פתרונות כאלה.

נכון למועד התשקיף, תחום הפעילות של החברה הינו מערכות חום מסחריות ותעשייתיות אשר בהן מרכיבי אנרגיה מתחדשת. תחום זה כולל פיתוח, ייצור, תכנון, התקנה, שיווק, מכירה ואינטגרציה של פתרונות הנדסיים ייחודיים, סביבתיים וחסכוניים לקליטת אנרגיית השמש, אגירתה ואספקתה לצרכנים בשוק החום התעשייתי והמסחרי, בארץ ובעולם. המערכות כוללות, במרבית המקרים, בין היתר, קולטי שמש בעלי בידוד שקוף ו\או קונבנציונליים, משאבות, מחליפי חום, רגשים ובקרה וכן צנרת ובידוד, ולעיתים קרובות גם שילוב עם פתרונות חום חלופיים שאינן באנרגיה מתחדשת כמו משאבות חום, מבערים ועוד. הטכנולוגיה מוגנת ב-46 פטנטים שהתקבלו ברחבי העולם.

החברה עסקה במהלך השנים מאז הקמתה בפיתוחים בתחומי קולטי השמש עם הבידוד השקוף ובמערכות חום גדולות ואף התנסתה במכירת קולטים ופתרונות הן למגורים בארצות קרות והן לשימושים תעשייתיים ומסחריים. עם התקדמות הפיתוח החליטה החברה להתמקד בשימושים מסחריים ותעשייתיים שם נדרש חום בטמפרטורות גבוהות יותר ובכמות גדולה יותר והיתרון התחרותי של הפתרון של החברה בא לידי ביטוי בצורה מובהקת יותר. החל משנת 2015 החברה החלה באספקת מערכות בישראל לגופים מסחריים גדולים ביניהם נמנים יקב גדול, מפעל מזון, בתי אבות ובסיסי צבא ועד היום התקינה בהצלחה כ- 30 מערכות בישראל ובעולם.

בשנת 2019 , החלה החברה לפתח תכנית לחדירה הדרגתית לשווקים גלובליים. שווקי היעד הראשונים הינם הולנד, אוסטרליה, יפן וארצות הברית כאשר הפרויקטים של החברה בישראל משמשים כעוגן לתוכנית. החברה ממשיכה בימים אלה בפיתוחים נוספים בקשר למערכות חום, בין היתר פיתוחים שיפשטו ויוזילו באופן משמעותי את תהליכי התכנון וההתקנה של מערכות החום. כמו כן שוקלת החברה לנסות ליישם בעתיד מודל שלפיו התקנת מערכות החום תעשה על חשבונה של החברה ו\או במימון חיצוני והלקוח ישלם על רכישת האנרגיה שהמערכת תספק, במחיר נמוך לעומת עלויות האנרגיה שהיו לו בשימוש בדלק פוסלי.

תמורת ההנפקה מיועדת למימון התוכנית האסטרטגית של החברה להרחבת החדירה לשווקי היעד ברחבי העולם, תוך הגדלת ההשקעה בפיתוח עיסקי, שיווק ומכירות והעמדת משאבי הנדסה, ייצור ופיתוח כדי לתמוך בהגדלת עסקיה ותמיכה בפרוייקטים אצל לקוחותיה ושותפיה העיסקיים בשווקים אלה. בנוסף תשמש התמורה להגדלת בסיס ההון שישמש בין היתר בעתיד למימון חלקה של החברה בפרוייקטים למכירת חום מאנרגיה מתחדשת כשירות ללקוחות תעשייתיים או מסחריים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il