TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Fiverr משיקה את - "Subscriptions"


Fiverr
מוצר חדשני שמספק לראשונה אפשרות להתקשרות ארוכת טווח בין פרילנסרים ללקוחותיהם
ניו יורק, ניו יורק, 10 בפברואר, 2021 – Fiverr (NYSE:FVRR), החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, משיקה היום את "Subscriptions". מוצר חדש המאפשר לפרילנסרים של Fiverr ליצור התקשרות ארוכת טווח עם לקוחותיהם. בעבר, אופן התשלום על העסקאות ב- Fiverr התבצע פר פרויקט ספציפי, כך שצעד זה מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה אשר ממשיכה להרחיב את היצע השירותים שלה ולהתאימם לעסקים גדולים יותר, סוכנויות ותאגידים.

Subscriptions פונה לקהל חדש ורחב יותר של לקוחות עסקיים ומאפשר להם "לרכוש מנוי" וליצור קשר עבודה ארוך טווח עם פרילנסרים מרחבי העולם. עסקים רבים מעדיפים לעבוד באופן שוטף וקבוע עם נותני השירות השונים, בין אם זה לפרויקט מתמשך או למספר פרויקטים שונים. שירותים רבים המוצעים ב- Fiverr, דוגמת קידום אתרים (SEO), שיווק במדיה חברתית, תחזוקת אתרים ועוזרים וירטואליים, דורשים עבודה מתמשכת מצד נותן השירות על מנת למקסם את יעילותם. אפשרות רכישת המנוי מעניקה ללקוחות את האפשרות לעבוד באופן קבוע עם פרילנסרים נבחרים ואינה דורשת רכישה חוזרת של השירותים השונים.

המשמעות עבור פרילנסרים בגביית דמי מנוי לשירות מתמשך, היא תזרים הכנסות קבוע וצפוי ושליטה על עומס העבודה. רבים מהם כבר עובדים באופן קבוע עם אותם לקוחות חודש אחר חודש וכעת, יש בידיהם את האפשרות לגבות מלקוחות אלה דמי מנוי חודשיים עבור עבודתם - דבר התורם לביטחונם הכלכלי לאורך זמן.

בתחילה, אופציית השימוש ב-Subscriptions תהיה זמינה לפרילנסרים מובילים משמונה קטגוריות שונות בפלטפורמת Fiverr, וביניהן, שיווק במדיה חברתית, SEO ו- Voice Over. המוצר מאפשר לפרילנסרים להציע את שירותיהם למשך 3 ו/או 6 חודשים עם אופציה להעניק ללקוחות הנחה מסוימת, אם הם בוחרים בכך. בהמשך המוצר יהיה זמין לשימוש בקטגוריות נוספות בפלטפורמה.

ההשקה של Subscriptions מגיעה לאחר השקה נוספת של מוצר אשר נועד לפשט את תהליך העבודה על פרויקטים רחבים וגדולים ב-Fiverr, בשם Milestones. מוצר זה מאפשר ללקוחות לפרוט עבודות למספר שלבים ולשלם עבור כל שלב בנפרד, מבלי להתחייב לתשלום עבור פרויקט שלם. ללקוח יש אפשרות לאשר כל שלב בפרויקט לפני המעבר לשלב הבא. מוצר זה יעיל גם עבור פרילנסרים שכן הוא מאפשר להם ליצור "אבני דרך" בעבודתם אשר יבטיחו את התשלום עבור משימות שהושלמו במהלך הפרויקט.

Subscriptions ו- Milestones הם שני מוצרים המהווים אבני דרך למימוש מטרתה של Fiverr להתרחב לשווקים נוספים ולספק ומוצרים נוספים הפונים לחברות גדולות יותר.

מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr: "ברקע מגפת הקורונה, יותר ויותר עסקים בוחרים להעסיק פרילנסרים מוכשרים העובדים מרחוק. מנהלים ומנכ"לים, התרגלו לנהל עובדים העובדים מהבית ובעלי עסקים רבים הבינו כי עבודה עם פרילנסרים מתבצעת בזריזות, יעילות וגמישות גדולה יותר, המאפשרת להם לבצע משימות במהירות. מצד שני, לכל עסק יש מאפיינים וצרכים הייחודיים לו. Subscriptions, מעניקה לחברי הקהילה שלנו שליטה מלאה על הדרך בה הם רוצים לעבוד יחד ולבחור את צורת העבודה המתאימה לצרכיהם."

אודות Fiverr

Fiverr שמה לעצמה מטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. מעל לעשור Fiverr עומדת בחזית עתיד עולם העבודה ומחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים מיומנים המציעים שירותים דיגיטליים במעל ל- 500 קטגוריות ושמונה ורטיקליים ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו, אנימציה ועוד. בשניים עשר החודשים שהסתיימו ב- 30 לספטמבר 2020, מעל ל- 3 מיליון לקוחות רכשו באמצעות הפלטפורמה מגוון רחב של שירותים מפרילנסרים ביותר מ- 160 מדינות ברחבי העולם. אנו מזמינים אתכם להיות חלק מעתיד העבודה ולבקר אותנו ב - Fiverr.com; בלוג ; פייסבוק ; טוויטר ; אינסטגרם



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il