TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת שגריר, מסכמת את שנת 2020:


שגריר
למרות חודשי הסגר כמות שירותי הדרך והגרירות לא השתנתה
100% גידול בהתנעות בחודשי הסגר ו- 20% שנתי
50% עליה בשימוש שירותי השכרת רכב חליפי אחרי אירועי הצפות

קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ובעלת רשת המוסכים לתיקון רכבים לאחר תאונה מעניקה שירותי דרך וגרירה לכ- 1.4 מיליון מנויים ומתקנת אלפי רכבים אחרי תאונה בשנה מדווחת כי למרות 2 סגרים של כחודשים וסגר שלישי שהתחיל עוד בשנת 2020 וימשיך לשנת 2021, לא השתנתה מגמת צריכת שירותי הדרך והגרירות אשר החברה העניקה ללקוחות והיקפי הפעילות נשמרו דומים לשנת 2019.

התנעות רכבים:

בחודשי הסגרים מספר שירותי התנעות הרכבים בבית הלקוח היה גבוה בכ- 100% יותר לעומת תקופות "רגילות" (ו- 20% שנתי) כתוצאה מחוסר תזוזת הרכבים בעקבות הגבלות התנועה הרבות. בתקופה זו נרתמה חברת שגריר לסיוע במשבר והעניקה לכל בעל רכב את שירותי התנעת הרכב ללא תשלום בין אם היו מנויי החברה ובין אם לא ואף אפשרה ללקוחות לקבל שירות של החלפת מצבר כאשר רוב המוסכים והחנויות היו סגורים.

גרירות:

בנוסף, למרות ירידה בכמות תאונות הדרכים נשמר היקף הגרירות שביצעה החברה ללקוחותיה ביחס ל- 2019. דוד מיכאל מנכ"ל שגריר מציין כי "נתון זה מוסבר כתוצאה מחוסר טיפול ברכבים כאשר מתגלה בעיה מכאנית שולית אשר לבסוף בגלל דחיה מגיעה למצב בו יש צורך לגרור את הרכב. הדחיה נעשתה כתוצאה מחוסר רצון של להיות במגע עם אנשים אחרים וכן לדחיית התיקון בעקבות המשבר הכלכלי שפקד את המשק וכמות מחוסרי העבודה הגדולה".

הסיבה השנייה לעליה בכמות הגרירות עליה מצביע מיכאל הינה שינויי מזג האוויר הקיצוניים שחוותה המדינה ו"אירועי הגשם" הקיצוניים אשר מתרבים משנה לשנה אשר גרמו להצפות רבות של רכבים והשבתתם. תופעה זו משפיעה רבות על תחום נוסף בשגריר שהינו שירות הרכב החלופי בו ניתן לראות עליה משמעותית של 50% בשימוש בשירות אחרי אירועי גשם שכאלה, שיטפונות הצפות ושקיעות רכבים.



אודות שגריר שירותי רכב:

קבוצת שגריר שירותי רכב (בורסת ת"א: שגרר) הינה החברה המובילה בארץ בתחום השירותים לחברות הביטוח. שגריר מספקת משנת 1984 שירותים שונים לחברות הביטוח הכוללים שירותי דרך, שירותים לדירה, הפעלת מרכזי שירות לרכב ושירותים נוספים. בנוסף, מעניקה החברה שירותי שיתוף והשכרת רכבים באמצעות החברה הבת, קאר2גו ללקוחות מהציבור הרחב לפרקי זמן קצרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il