TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קונצרן EDF, אחת מחברות החשמל הגדולות בעולם מביעה אמון בטכנולוגית האגירה של אוגווינד ה- AirBattery


אוגווינד
אוגווינד וחברת EDF Renewables Israel חתמו על מזכר הבנות להקמת פרוייקט לייצור חשמל באמצעות מתקן פוטו-וולטאי משולב עם מערכת האגירה של אוגווינד ה-AirBattery
לדברי אור יוגב מנכ״ל ומייסד החברה: ״ אוגווינד שואפת להתרחבות גלובלית ונוכחות משמעותית בעולם האגירה באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך. ההסכם עליו אנחנו חותמים היום הוא הבעת אמון מצד אחת החברות הגדולות והמובילות בעולם בתחום האנרגיה, והוא נדבך נוסף בתוכניתה האסטרטגית של אוגווינד להתרחבות גלובאלית ולהפוך לספק מוביל בשוק אגירת האנרגיה בעולם.״

״תוך מספר שבועות בלבד אוגווינד הרחיבה את מעגל השותפים שלה להתקנות מערכת אגירת האנרגיה ה- AirBattery ונערכת להמשיך את תנופת ההתפתחות ל-2021."

״מזכר ההבנות שחתמנו משמעותי הן ברמה הגלובלית והן ברמה הלוקאלית, EDF Renewables Israel היא מהחברות המובילות בשוק הייזום בישראל עם למעלה מעשור של פעילות, ויותר מ-320 מגה-וואט מערכות סולאריות פעילות.״

ישראל, יקום, 22 לדצמבר 2020 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד חברת אוגווינד הודיעה היום כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת EDF אנרגיות מתחדשות ישראל בע"מ, חברת בת של קונצרן EDF העולמי. במסגרת ההסכם נקבע כי אוגווינד ו-EDF, יפעלו להקמת ומימון מתקן פוטו–וולטאי קרקעי, כמתקן חלוץ, לייצור חשמל בשילוב מערכת האגירה שתאגור את האנרגיה המופקת ממתקן הייצור ותזרים אותה לרשת החשמל.

EDF אנרגיות מתחדשות ישראל הינה מהחברות המובילות בשוק היזום המקומי עם למעלה מעשור של פעילות בארץ, יותר מ-320 מגה-וואט מערכות סולאריות פעילות ומאות מגה-וואט נוספים בהקמה. החברה הינה חברת בת של קונצרן EDF העולמי, חברת חשמל השלישית בגודלה בעולם לה פעילות גלובאלית ענפה במגוון תחומי האנרגיה בכלל והאנרגיה המתחדשת בפרט.

לדברי אילון וניש, מנכ״ל EDF Renewables Israel: ״EDF מחוייבת לשילוב טכנולוגיות ישראליות בקנה מידה תעשייתי כדי לחזק את מעמדה כמובילה בתחום היצור והאגירה של חשמל המופק מאנרגיות מתחדשות. טכנולוגיות לאגירת אנרגיה יהוו את המפתח להמשך פיתוח וישום של אנרגיות מתחדשות בכך שתאפשרנה זמינות של אנרגיה זולה ונקיה זו בכל שעות היממה.
המתקן המשותף המתוכנן עם אגווינד ותמיכתם של משרד האנרגיה ורשות החשמל יאפשרו בחינה של אלטרנטיבה לסוללות ליתיום לאגירה בשוק אגירת האנרגיה למשק החשמל. "

אוגווינד ו-EDF הסכימו כי יחזיקו במתקן החלוץ בחלקים שווים כאשר EDF תהא אחראית על המקרקעין לפרויקט, ההקמה, התפעול והתחזוקה השוטפים של המתקן הפוטו-וולטאי ואילו אוגווינד תפעל כספק הטכנולוגיה של מערכת האגירה ותוביל את היבטי התכנון, ההקמה, התפעול והתחזוקה של מתקן האגירה.

שתי החברות צופות שתנאיי הקמת מתקן החלוץ והפעלתו יהיו דומים לתנאיי הקמת מתקנים פוטו-וולטאים משולבי אגירה מכוח הליכים תחרותיים שעורכת רשות החשמל ולתקופה של 23 שנים שתחילתן במועד ההפעלה המסחרית.

שתי החברות יפעלו בשיתוף פעולה לשם השגת מלוא ההסכמות והאישורים הנדרשים לשם הקמת והפעלת מתקן החלוץ. מזכר ההבנות יתבטל ככל שלא יתקיימו התנאים המתלים אשר נקבעו בו, ובהם, בין היתר, קבלת אישור מרשות החשמל להקמה ותפעול המתקן כמתקן חלוץ.

להערכת החברה, הקמתו של מתקן החלוץ צפויה להיות מושלמת תוך 12-24 חודשים ממועד התקיימות התנאים המתלים.


אודות קונצרן EDF
קבוצת EDF, היא חברת חשמל רב-לאומית ממשלתית-צרפתית שמשרדיה בפריז. EDF הינה יצרנית החשמל השלישית בגודלה בעולם. החברה מתמחה ביזום מגוון פרויקטי אנרגיה ממקורות קונבנציונאלים ומתחדשים ובכלל זה ייצור, חלוקה, תכנון, הקמה וסחר בחשמל.

בשנת 2019, עמדו הכנסות החברה על סך של 71.3 מיליארד יורו. הקונצרן הצרפתי מפעיל תיק מגוון של יותר מ -137 ג'יגה-וואט תחנות לייצור חשמל ולו פעילות בחמש יבשות.

EDF Renewables Israel הנה חברת בת של חברת EDF Renouvelables, אשר פועלת בישראל למעלה מ-10 שנים לצורך פיתוח, הקמה והפעלה של מתקנים לייצור חשמל בהיקף משמעותי באמצעות אנרגיה סולארית ורוח.


אודות אוגווינד:
אוגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק, NILIT, כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il